Het Michael van der Mark topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 2 maanden geleden 2 kaarten voor de ossenbroeke tribune voor de TT besteld en gelijk betaald.
Daarna geen kaarten binnen gekregen dus een mailtje verstuurd via de site van het circuit van Assen hoe dat zit.
Vervolgens een standaard mailtje terug gekregen dat mijn vraag beantwoord zal worden zodra zij daar de tijd voor hebben.
Dit is inmiddels 5 weken geleden en nog geen antwoord.
Weet iemand van jullie wanneer de kaarten worden verstuurd?
Ja ik weet het dit is eigenlijk niet het juiste topic hiervoor maar omdat jullie het toch over de kaartverkoop hebben dacht ik laat ik het hier maar vragen

Komt inderdaad nog wel. Heb er 14 besteld, en altijd ergens in Maart komen ze geloof ik binnen. En ze hebben het inderdaad erg druk _O-
 
IDD helemaal mee eens. VD Goorbergh weet waar die het over heeft. Maar de Engelse commentatoren zijn zoveel beter op de hoogte en praten het ook een stuk leuker aan elkaar.
Ipv altijd "op het vinkentouw' of ' de sympathiek Spanjaard/Fransman/Engelsman' :/

Ben het niet met je eens dat die weet waar die het over heeft! Als een goede verslaggever kun je* :
- De namen van coureurs fatsoenlijk uitspreken
- Weten wie bij welk team rijd
- Op de hoogte zijn van het nieuws rond de races en tijdens de races
- Niet na 30 minuten nog aankomen met het feit dat iemand gevallen is wat in de eerste ronde plaats vond
- Weten over wat voor soort omstandigheden gaat zoals Monza 2012
- Het op een enthouisiaste manier kunnen brengen
-etc, etc,etc.

Heb niet het ideee dat hij hier aanvoldoet!
Gelukkig zijn er de Engelse :)
* je hoeft het hier niet mee eens te zijn
 
En opeens is iedereen fan van Michael van der Mark. :}

Ja inderdaad, zo snel kan het gaan. Toch blij dat we hem vorig jaar al bij een aantal races hebben kunnen aanmoedigen. Op Silverstone heeft hij ons na de prijsuitreiking horen schreeuwen vanaf de hoofdtribune :Y Hij keek best verbaasd, dat er sowieso Nederlanders op de tribune zaten *O*
 
Zeker spannender! :Y :9 en dat zelf nog zonder gevecht om een plekkie.... maar dat zal aankomend seizoen zeker gaan gebeuren met v/d Mark!
Go Mark!!! :]
Ik ben blij dat hij nu een raketstart had zonder druk van achteren.
Meer spanning had IK nog niet kunnen hebben. :')
 
Ja inderdaad, zo snel kan het gaan. Toch blij dat we hem vorig jaar al bij een aantal races hebben kunnen aanmoedigen. Op Silverstone heeft hij ons na de prijsuitreiking horen schreeuwen vanaf de hoofdtribune :Y Hij keek best verbaasd, dat er sowieso Nederlanders op de tribune zaten *O*

En het jaar daarvoor natuurlijk.
 
Ben het niet met je eens dat die weet waar die het over heeft! Als een goede verslaggever kun je* :
- De namen van coureurs fatsoenlijk uitspreken
- Weten wie bij welk team rijd
- Op de hoogte zijn van het nieuws rond de races en tijdens de races
- Niet na 30 minuten nog aankomen met het feit dat iemand gevallen is wat in de eerste ronde plaats vond
- Weten over wat voor soort omstandigheden gaat zoals Monza 2012
- Het op een enthouisiaste manier kunnen brengen
-etc, etc,etc.

Heb niet het ideee dat hij hier aanvoldoet!
Gelukkig zijn er de Engelse :)
* je hoeft het hier niet mee eens te zijn

vdG weet van de technische kant alles! Voor de overige info een goede sidekick hebben zou wenselijk zijn.... Eigenlijk andersom, een enthousiaste feitenfetisjist met vDG als sidekick... Soort Olaf Mol oid
 
vdG weet van de technische kant alles! Voor de overige info een goede sidekick hebben zou wenselijk zijn.... Eigenlijk andersom, een enthousiaste feitenfetisjist met vDG als sidekick... Soort Olaf Mol oid

Precies: 1 persoon met ervaring en bijbehorende kennis. En 1 persoon die adequaat kan reageren op de situatie. Bij Eurosport zitten er nu al jaren 2, die allebei reageren als spuit 11. Dus v/d Goorbergh kan goed. Maar zet er gewoon iemand bij die wat enthousiaster is.
 
Precies: 1 persoon met ervaring en bijbehorende kennis. En 1 persoon die adequaat kan reageren op de situatie. Bij Eurosport zitten er nu al jaren 2, die allebei reageren als spuit 11. Dus v/d Goorbergh kan goed. Maar zet er gewoon iemand bij die wat enthousiaster is.

Ik kijk als het erop is BSB op eurosport gepresenteerd door Iwan van der Valk. Dat is 1 presentator en dat is erg goed commentaar (vind ik) daar moet zo"n zeurpruim als vd Goorbergh echt niet bij gaan zitten.. Vind het engelse commentaar daarnaast ook super
 
Patrick van de Goorbergh goede presentator die weet waar die het over heeft. Iwan vd Valk een rare snuiter die maar wat in de microfoon zit te schreeuwen.
 
Toch mooi, die verschillende meningen over commentatoren. Zo zie je dat je het ook niet snel goed kan doen. Altijd wel commentaar op het commentaar :)
 
Moet ie alleen geen Supersportwedstrijden verslaan, hij kan niet eens de naam van Kenan Sofuoglu normaal uitspreken....
JK

Patrick van de Goorbergh goede presentator die weet waar die het over heeft. Iwan vd Valk een rare snuiter die maar wat in de microfoon zit te schreeuwen.


O ja,
Kreeg een brok in mijn keel toen ik hoorde dat die kaaskop mooi derde was geworden in zijn eerste SS wedstrijd.
Machtig mooi!
Mooie ontspannen rijstijl en het gaat nog hard ook!
JK
 
Laatst bewerkt:
Moet ie alleen geen Supersportwedstrijden verslaan, hij kan niet eens de naam van Kenan Sofuoglu normaal uitspreken....
JKO ja,
Kreeg een brok in mijn keel toen ik hoorde dat die kaaskop mooi derde was geworden in zijn eerste SS wedstrijd.
Machtig mooi!
Mooie ontspannen rijstijl en het gaat nog hard ook!
JK
hij doet het weer!!!

hier ook een brokje in den strot super gaaf!
 
Laatst bewerkt:
Pffff wie schrijft er even een stukje voor NU.nl afdeling sport.
Alleen maar voetbal. _O- |( (ok beetje tennis ofzo)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 2 maanden geleden 2 kaarten voor de ossenbroeke tribune voor de TT besteld en gelijk betaald.
Daarna geen kaarten binnen gekregen dus een mailtje verstuurd via de site van het circuit van Assen hoe dat zit.
Vervolgens een standaard mailtje terug gekregen dat mijn vraag beantwoord zal worden zodra zij daar de tijd voor hebben.
Dit is inmiddels 5 weken geleden en nog geen antwoord.
Weet iemand van jullie wanneer de kaarten worden verstuurd?
Ja ik weet het dit is eigenlijk niet het juiste topic hiervoor maar omdat jullie het toch over de kaartverkoop hebben dacht ik laat ik het hier maar vragen
Ossendrecht. :W Hoogerheide hier! :P

Maar, die kaarten komen inderdaad tussen april en eind mei je kant op.
 
Diederick de Vries verslaat de sport toch wel erg enthousiast, maakt alleen veel gebruik van dezelfde retoriek. Zo ook PvdG, en hij maakt veel Nederlandse stijl- en grammaticafouten wat ik als bijzonder hinderlijk ervaar. Zijn technische kennis is overigens wel goed.

Het probleem is denk ik dat Nederlands (mijn inziens) al gauw zeikerig klinkt. Burnicle en Witham staan volgens mij ook dichter bij de sport. Moet zeggen dat zelfs het Duitse Eurosport commentaar te doen was. Technische know-how en een leuk op elkaar ingespeeld commentatorsduo. Volgens mij is Dirk Raudies er één van.
 
Je kunt de redactie contacteren. M.i. staan ze echt wel open voor suggesties.
Het moet van hun uitgaan. Jij denkt gelijk in oplossingen! :( _O-

Toch maar even een mail gedropt.
Nieuwe carrière, Henk van der Meyden eat your hart out! :')
Misschien is het toch meer iets voor [J]ori[A] :+
 
vdG weet van de technische kant alles! Voor de overige info een goede sidekick hebben zou wenselijk zijn.... Eigenlijk andersom, een enthousiaste feitenfetisjist met vDG als sidekick... Soort Olaf Mol oid

Feit is gewoon dat vdG niet alles precies weet en niet alles op de voet volgt.
Wat er vooraf met testen, vrije trainingen, kwalificaties, commentaren coureurs, kwaaltjes of omstandigheden die spelen bij teams en rijders weet die vaak niet terwijl dat met 10 min opzoeken op het internet of als je een beetje interesse zou hebben moet weten.

Misschien ben ik raar maar als fan probeer ik alles te weten te komen van alles en iedereen tijdens een raceweekend :$

andere kant van het verhaal, de engels commentatoren reizen mee met het hele circus en hebben regelmatig contact met verschillende coureurs waardoor ze daadwerkelijk ook echt dichterbij het wereldje zitten dan de Nederlandse commentatoren
 
Laatst bewerkt:
Het moet van hun uitgaan. Jij denkt gelijk in oplossingen! :( _O-

Toch maar even een mail gedropt.
Nieuwe carrière, Henk van der Meyden eat your hart out! :')
Misschien is het toch meer iets voor [J]ori[A] :+

Goed bezig!
Ik denk dat je nog positief verrast kunt zijn over de reactie :Y
En je moet er ook weer niet teveel van verwachten, dan valt het zeker niet tegen ;)
 
Laatst bewerkt:
[quotePatrick van de Goorbergh goede presentator die weet waar die het over heeft]~[/quote]

Hij weet waarschijnlijk wel waar hij het over heeft maar de manier van praten hoort meer thuis in een Bredaas cafe en niet op TV.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan