Het motorseizoen is nu echt begonnen..

Gisteren eerste motor gekocht,
hij is pas over twee week klaar vanwege het omzetten naar 25KW |(

Maar daarna kan ik eindelijk RIJDEN :]
 
Vandaag eindelijk drie maanden na het behalen van mijn rijbewijs mijn eerste motor opgehaald. Heb gelijk 95 km op de teller gezet op weg naar huis. Wat een heerlijk gevoel om op mijn eigen motor te kunnen rijden. *D

Nederland: Pas op voor dat blonde meisje op die gele cbr!
 
Hele jaar door gereden. Die ene week dat er sneeuw lag reed ik in Spanje. Zomerhandschoentjes aan en een tshirt met vest onder m'n koe was genoeg om me levend en niet eens compleet bevroren op werk te brengen (uur rijden voor wie denkt dat ik twee huizen van m'n werk woon). Het viel allemaal mee dit jaar. Zelfs qua regen.
 
Blij dat ik dat 25kW gedoe nooit gehad heb :)

(meest absurde vind ik nog dat je zelfs een lief motortje als de Honda cb400f niet mag rijden met een 25kW rijbewijs)
Vanaf 2013 mag je pas op je 24e op mijn motor rijden (bandit 400) :') Ik geef ze gelijk want et is echt een ziek koppelmonster
 
Zie al beduidend meer motoren op de weg. Waar ik tot nu toe max 1 motor op de A28 tegenkwam, heb ik er nu al 3 ingehaald en moest ik ook wat meer zwaaien naar de andere kant :W

*O*

Nou, pas als er in de eerste weekenden er weer doden gaan vallen, dan kan je spreken van het motorseizoen is begonnen.
 
Nou, pas als er in de eerste weekenden er weer doden gaan vallen, dan kan je spreken van het motorseizoen is begonnen.

Da's meestal met Pasen. Dat duurt nog even.

Edit: maar het zou fijn zijn wanneer we eens een jaar zouden hebben zonder doden in de lente ...
 
Laatst bewerkt:
Gisteren van stal gehaald en een ronde gedaan, helaas maar 2 mede rijders gezien en die waren aan de andere kant van de snelweg. Nog steeds gezwaaid! Geen reactie -O-
 
mijn bandit 650 is vd winter helemaal nagekeken gepoetst en verwend door m,n man,dus ik laat haar nog ff in de schuur staan tot alle pekel weg is.
een kennis van me is zoutstrooier hij heeft gisteren nog gestrooid
ik wil regen veel regen
 
Da's meestal met Pasen. Dat duurt nog even.

Edit: maar het zou fijn zijn wanneer we eens een jaar zouden hebben zonder doden in de lente ...


Dat is inderdaad een van díe weekenden dat je niet moet gaan rijden. Ik wacht dan wel weer tot de maandag; veel veiliger.
 
heerlijk al weer een 3 dagen aan het rijden... eerder kon ik hem niet uit de stalling halen..... verschrikkelijk :P maar de eerste 235 km zijn al weer gemaakt!
 
Ik spreek je over een paar jaar wel weer ;)

Zolang je na het pekelseizoen maar een grote beurt geeft.. Alles nalopen en de lagers weer lekker in het vet en dan kan je er wel weer tegenaan.

Bovendien is het maar een GSje van 1000 euro + dat ik em in de anti pekel spray gezet heb voordat ze gingen strooien :Y

Valt dus wel mee hoor ;)
 
Morgen is de winterstop afgelopen bij veel verzekeringen en mogen er weer veel de weg op met de motor. Het motorseizoen is morgen dus echt weer begonnen
 
Mijn pekelfiets gaat eind maart ook weer naar binnen.
Dan kan ie uit elkaar voor groot onderhoud.
De TRX mag bijna weer van stal.

mvg Rick
 
:^

Motorseizoen bestaat niet, zou eerder zeggen dat het zwaaiseizoen weer is begonnen :P :W

:^

Topic titel moet gewijzigd worden: Het motorseizoen is nu echt begonnen -->
Het zwaaiseizoen is nu echt begonnen.

_O- (met dank aan: Nick Name (voor het idee))

Deze winter stelde toch echt geen reet voor, heb de motor elke dag kunnen gebruiken,zonder dat de auto's even rap konden zijn (daarvoor lag er te weinig sneeuw). :]
 
Laatst bewerkt:
ik heb de verwarming in de garage uit gezet zodat de brommers vast kunnen wennen aan de lagere temperatuur buiten :] :]

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan