Aha dan weet ik dat ook gelijkMocht je vragen hebben, de "blogspot" uitleg is van mij.
En voor de file rijders naar Assen, wij zitten om de hoek en brengen je er graag heen en je fiets bij ons veilig binnen staat.
Aha dan weet ik dat ook gelijkDie grote clips die voor en achter de lagers zitten, heb je die er uit gekregen met wat vechten of is hier een makkelijke manier voor?
Aha dan weet ik dat ook gelijkDie grote clips die voor en achter de lagers zitten, heb je die er uit gekregen met wat vechten of is hier een makkelijke manier voor?
Inderdaad gaat slecht..ik deed het met twee scherpe kleine schroevendraaiers..trekken en duwen..todat je ruimte hebt..en dan de schroevendraaier tussen de clip en het huis steken..
Even een vraag over de Belly Pan (onderkuip) van een F4 die beweegt nogal onder het rijden,zitten verder geen steuntje's op,wel op de nieuwe modellen,daar zitie nu afgesteund ter hoogte van de achterrempomp,dat zal alles schelen denk ik,nu kan gewoon de nieuwe steuntjes bestellen...maar weet niet of dat past...of zelf iets moois maken...iemand heir ervaring mee?
Mmm, op mvagusta.net kwamen ze ook tot dezelfde conclusie. Ik zal kijken of ik het zelf kan gaan doen, echter ik heb dan ook een speciale bok nodig om het achterwiel eruit te krijgen... Weet iemand nog een goed adresje hiervoor?Het is je achterwiellager...
Als de HUB er zelf uit haalt,weet niet hoe handig je bent...kost het 300 euro bij Dipi,zonder het arbeidsloon...als je het zelf doet ben (ik) 100 euro kwijt aan lagers..en een twee uurtjes werk..
Is er een manier om te controleren of deze versleten is zonder dat het te laat is? Mijne heeft namelijk rond de 12 duizend gelopen en zit er aan te twijfelen om hem preventief te vervangen....
Ik heb ook meegekregen bij MVagusta.net dat er een gemodificeerde hub te koop is van een van hun forum members (mitchy) voor 750 dollars welke het probleem helemaal zou oplossen. Een hub van een 2010> model zou beter zijn dan mijn huidige model, maar zou het probleem niet permanent oplossen.
Wat is jullie mening over deze oplossing? Noodzakelijk of geld verspilling?
heb je toevallig een foto van zon origineel steuntje?Niemand??ben natuurlijk zwaar ongeduldig...dus iedereen rijd met een wapperende onderkuip,vooral achter...(de nieuwe modellen uiteraard niet).
heb je toevallig een foto van zon origineel steuntje?
voor 750$ kun je heel wat lagers preventief vervangen
Ik heb ook meegekregen bij MVagusta.net dat er een gemodificeerde hub te koop is van een van hun forum members (mitchy) voor 750 dollars welke het probleem helemaal zou oplossen. Een hub van een 2010> model zou beter zijn dan mijn huidige model, maar zou het probleem niet permanent oplossen.
Wat is jullie mening over deze oplossing? Noodzakelijk of geld verspilling?
Ik kan de link niet gebruiken, kan je wellicht de tekst hier copy/pasten?
Ik kan de link niet gebruiken, kan je wellicht de tekst hier copy/pasten?
Ik ben bang dat de hub nu ook beschadigt is, dus dan zou ik een goed oplossing moeten vinden.
Hoe kan je zien of de hub is versleten?
Jaa, http://www.werner-staender.de/ voor € 95. Ik heb hem ook en ben er erg tevreden over, gebruik ik ook als de ketting moet worden gesmeerd, het wiel draait lekker soepel.echter ik heb dan ook een speciale bok nodig om het achterwiel eruit te krijgen... Weet iemand nog een goed adresje hiervoor?
Een tijdje geleden kwam ik erachter dat één van de uitlaatpijpjes van mijn F4 los begon te zitten. Aangezien hier al meer forumleden mee zijn geconfronteerd, hier de goedkopere oplossing in plaats van een andere uitlaathelft.
Kees, van Startwin in Loenen, kan toveren met metaal. Hij heeft de boel weer netjes aan elkaar gelast voor € 50. Niets van te zien aan de buitenkant. Ook als de pijp er al helemaal af is, neem contact op met Startwin.
Nee, er zit wel iets gepopt daarzo maar daar waar de orgelpijpjes overgaan naar de RVS demper zitten (volgens mij) puntlassen die niet zichtbaar zijn omdat later in het productieproces de popnagels in beeld komen.Die eindstukjes zitten toch gepopt of bedoel je iets anders?
controleer psu box, waar zekeringen in zitten, vervanging is duur!mmmm electrisch probleempje, geen dimlicht meer en de knippers werken ook niet meer. Waarschijnlijk is 1 relais wat dit allemaal regelt defect.
model brutale 910 s 2005
Weet iemand toevallig een adres, op Ebay Italie kan ik niets vinden...