Het nieuwe Motor-Forum activiteitenteam!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Na intern overleg zijn we tot het besluit gekomen om in plaats van 1 persoon nu een team van 3 man de toekomstige Motor-Forum activiteiten te laten organiseren. Jullie weten nu vast al wel wie ik bedoel.

Het Motor-Forum activiteitenteam zal gaan bestaan uit FrE-bLaDe, JoKing en uit MF Hofnar ;) The Saint.

Alle andere mensen die zich hebben aangemeld voor deze functie, hartelijk dank daarvoor! Dit wordt erg gewaardeerd en misschien is het in de toekomst mogelijk dat ook jullie iets voor het forum kunnen betekenen. :)

De eerste taak van dit nieuwe team zal zijn het organiseren van het Paintball, meer informatie hierover zal spoedig beschikbaar komen.

Ik wens hierbij JoKing, FrE-bLaDe en The Saint erg veel succes en plezier toe met deze functie! :)
 
Wanneer is er FEEST?
Wanneer komt er een circuitdag?
Volgende BBQ nog deze zomer?
Wanneer.........?
Ben niet ongeduldig hoor :P

Hartelijk gefeli voor de nieuwe organisatoren ennuh,....'k hoor/lees het wel in WIWTD!
:} :} :}

Ps: Annette.....Thxs voor alle moeite die je je getroost hebt om het eenieder naar de zin te maken :} :} :} ; Maarja, mannen hè :P
 
Iedereen,

Bedankt voor jullie suc7 wensingen. Ik zal nog even wat duidelijk maken.

Wij doen dit vrijwillig omdat wij dus een commitment met het MF voelen. Ga er vanuit dat wij onze best doen evenementen goed te organiseren. Wij zijn geen profi's, commentaren waar we wat mee kunnen: graag daar worden we beter van. Commentaren om gewoon te zeiken... nah, bedankt.

Gewoon gezellig voor en met elkaar. Wat dus ook de spirit is van het MF.

Ik heb nog geen contact gehad met mijn collega's maar wij hebben er zin an!

:)
 
Iedereen,

Bedankt voor jullie suc7 wensingen. Ik zal nog even wat duidelijk maken.

Wij doen dit vrijwillig omdat wij dus een commitment met het MF voelen. Ga er vanuit dat wij onze best doen evenementen goed te organiseren. Wij zijn geen profi's, commentaren waar we wat mee kunnen: graag daar worden we beter van. Commentaren om gewoon te zeiken... nah, bedankt.

Gewoon gezellig voor en met elkaar. Wat dus ook de spirit is van het MF.

Ik heb nog geen contact gehad met mijn collega's maar wij hebben er zin an!

:)

Alvast een tip: database oid met adressen/mailadressen/telnr's/ICQ en weetikwat van iedereen opzetten/bijhouden. Is handig voor snel contact, bevsetigen afspraken e.d. :)
 
Gefeliciteerd.....uhhh Toerritje naar circuit Zolder 12 Aug ?
Dan rijden er een heel stel Mf-ers. 8-)
 
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Geef je je op voor het organiseren en hebben ze besloten zonder wat dan ook wie het wordt.
Geen hoe of wat maar zij gaven TE DUIDELIJK aan dat ze vonden dat ze er recht op hebben en huppa.
Wat een KL&*E zooi zeg.
Zo maak je het forum wel lekker gezellig zeg. :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

Oftewel veel succes jongens en ik denk dat het een goed team is ;)
Mocht ik nog wat voor jullie kunnen doen voor een noordelijke rit dan kun je me altijd mailen.
 
Mensen bedankt!

We gaan er wat van maken. Eerst het paintbal gebeuren weer oppakken en dan gaan we voor een grote meeting/feest/what ever.

Wanneer jullie ideeen hebben laat het ons dan gerust weten, dan kunnen we er iets mee doen.
 
Gefeliciteerd!!

Ik hoop dat jullie veel succes hebben, en ik ben het met bugs eens dat een hoe en waarom toch wel op zn plaats was geweest.

Maar ik vind het een beslissing van de mod's dus het is hun recht om dat niet te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan