Het ONK wegrace topic

Hey Mary,
Dankje wel.
Zie je gauw. groetjes.

@ SV Maniac.
Jah februari bedoelde ik :D
Highsider over lekkage van een ander. motor boven op me gekregen en borstbeen gekneusd. gelukkig veeeel sneller genezen als dat ze in ziekenhuis zeiden.

training%20ledenon%202008%20028.jpg
training%20ledenon%202008%20031.jpg
 
Ahh, ff nagienieten op Ledenon. mooi baantje daarzo. Heb er mijn eerst meters twee jaar terug gemaakt. Wat voor rondetijd reed je daar??
 
Paasraces gaan door

De ongunstige weersvoorspellingen voor het aanstaande paasweekeinde zijn vooralsnog geen reden voor de KNMV en de SMA om de Paasraces af te gelasten.
Deze eerste ronde van het ONK wegrace op het TT Circuit Assen, wordt gehouden op 22 maart (trainingen) en 24 maart (races). De vrije trainingen op vrijdag 21 maart gaan ook gewoon door.

Mocht later deze week blijken dat de omstandigheden het onmogelijk maken om te racen, dan wordt dit zo snel mogelijk bekend gemaakt. Hou daarom Racesport.nl of de internetsites www.knmv.nl en www.smaracing.nl in de gaten voor het actuele nieuws.

Bron: Racesport.nl
 
Laatst bewerkt:
Als ik Klaas Karsten - de weerman van RTVDrenthe - moet geloven wordt het dit weekend racen met M&S banden.

EgbertO
 
ONK Paasraces definitief op 19 en 20 april

De afgelaste ONK Paasraces zullen definitief worden verreden in het weekend van 19 en 20 april. Afgelopen zaterdag hebben de klassenvertegenwoordigers ingestemd met de nieuwe datum waardoor de organiserende SMA en de KNMV de datum definitief hebben vastgesteld.
Mensen die al in het bezit waren van toegangskaarten voor de Paasraces moeten deze bewaren, want deze blijven ook geldig in het weekend van 19 en 20 april.

De dagindeling is gelijk aan zoals deze voor tweede Paasdag op het programma stond.

Bron: Racesport.nl
 
Laatst bewerkt:
19 en 20 april ?

Paasraces waren toch alleen op 2e paasdag ? correct me if i'm wrong Wanneer rijden ze nu dan ? 19 of 20 april ?
 
19 en 20 april ?

Paasraces waren toch alleen op 2e paasdag ? correct me if i'm wrong Wanneer rijden ze nu dan ? 19 of 20 april ?


Trainingen zouden op zaterdag 22 maart zijn, wedstrijd op maandag 24 maart.
Nu wordt het dus trainingen op zaterdag 19 april en wedstrijden op zondag 20 april.

Zo eenvoudig is het

EgbertO
 
Klopt, maar eerst gaan we nog naar Duitsland.
Een week naar de "Paas races" zijn de WSB op Assen :]
 
Klopt, maar eerst gaan we nog naar Duitsland.
Een week naar de "Paas races" zijn de WSB op Assen :]

Klopt :Y 2 weken motorsport @ Assen *D

Betaal je eigenlijk nog entree op Assen voor een ONK racedag ? (Is het eerste seizoen dat ik ONK races ook ga bezoeken nl. :$ :P :9 )
 
De paas race was geloof ik iets van €17 euro, maar je hebt dan wel een hele dag fun :]
Gelukkig heb ik dat probleem niet om kaartjes te kopen :9
 
Martin Domburg klaar voor eerste race op Hockenheim

Na maandenlange voorbereidingen en veel wachten is het komend weekend eindelijk zover, het ONK seizoen zal los gaan barsten op het Duitse Hockenheim. Martin zal hier zijn debuut gaan maken in de Dutch Supersport klasse. Een compleet nieuwe baan en een druk deelnemersveld maken de vernieuwde Dutch Supersport klasse erg spannend.

2008_hockenheim.JPG

Martin is net als zijn nieuwe outfit helemaal klaar om de strijd aan te gaan.


Martin:

"Ik vind het allemaal erg spannend. Ondanks dat de trainingen erg goed zijn verlopen durf ik geen voorspelling te doen waar ik mezelf terug zal gaan vinden in het veld. Er rijden grote namen mee en veel rijders met veel meer ervaring als dat ik heb. Ik race nog maar twee seizoenen en ga nu volledig ONK rijden. Ik hoop mezelf in de punten te kunnen rijden, echter beschouw ik dit seizoen als een leerjaar en heb maar drie doelen: veel leren, plezier hebben en punten scoren. Ik heb er al erg veel zin in!!!! ."


Zoals op de foto te zien is is ook het nieuwe pak van Martin klaar en met deze opvallende combinatie zal Martin de strijd aangaan met de ONK toppers in de Dutch Supersport. Vrijdag aanstaande begint het festijn met een tweetal trainingen en zaterdag worden de kwalificaties en de race verreden. Houd u onze website in de gaten voor het laatste nieuws.
 
ook voor de cc races is het doek gevallen ,het tekort aan klasses doet ze de das om om het evenement rendabel te maken
toch jammer weer een circuit weg
 
ook voor de cc races is het doek gevallen ,het tekort aan klasses doet ze de das om om het evenement rendabel te maken
toch jammer weer een circuit weg

Waarom laten ze de Superbike en de Supersport daar ook niet in actie komen?
Dat zijn volgens mij toch de publieks trekkers?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan