Het ONK wegrace topic

Feessie is hier thuis al begonnen. Vandaag lekker vrij genomen, tja heb ik toch nog een beetje vakantie :9 Uurtje of 12 laden en dan hoop ik om 16.00 op de paddock te zijn :)
 
:W
ben maar wat eerder weg gegaan, veel commentaar op de taluds.....gebeurd er nog eens wat ?
die elektrische brommers direct afschaffen ! leuk die demo's :N actie wil men zien .....en ik ook trouwens :)

rijden de door gamma gesponsorde 125cctjes 't korte baantje, 3/4 van het publiek ziet daar niets van en zit te wachten op actie ..jammer

volgend jaar of perskaart en anders Gamma :N :W
 
Laatst bewerkt:
:W
ben maar wat eerder weg gegaan, veel commentaar op de taluds.....gebeurd er nog eens wat ?
die elektrische brommers direct afschaffen ! leuk die demo's :N actie wil men zien .....en ik ook trouwens :)

rijden de door gamma gesponsorde 125cctjes 't korte baantje, 3/4 van het publiek ziet daar niets van en zit te wachten op actie ..jammer

volgend jaar of perskaart en anders Gamma :N :W



:P _O- _O- :+
 
:W
ben maar wat eerder weg gegaan, veel commentaar op de taluds.....gebeurd er nog eens wat ?
die elektrische brommers direct afschaffen ! leuk die demo's :N actie wil men zien .....en ik ook trouwens :)

rijden de door gamma gesponsorde 125cctjes 't korte baantje, 3/4 van het publiek ziet daar niets van en zit te wachten op actie ..jammer

volgend jaar of perskaart en anders Gamma :N :W

Daarom was ik er ook niet, de motoren reden toen de helft van de toeschouwers nog in bed lagen. Begint langzaam maar zeker meer op een autosport evenement te lijken. En die elektrische dingen, voor de coureurs misschien leuk om op te rijden, voor de toeschouwers ontzettend saai B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan