Het pekel seizoen is weer begonnen...!

Er ligt weer pekel, ik...

  • Laat mijn motor direct staan, OV of auto vanaf nu!

    Stemmen: 123 35,5%
  • Rijd lekker door, 99% van mijn motor is toch plastic

    Stemmen: 31 9,0%
  • Rijd lekker door, 99% van mijn motor is al verroest

    Stemmen: 18 5,2%
  • Parkeer m’n motor en pak de pekel brommer

    Stemmen: 22 6,4%
  • Niks aan de hand als je de motor goed verzorgd...

    Stemmen: 152 43,9%

  • Totaal aantal stemmers
    346
Ik heb m nu is ff schoongemaakt als zijnde test van dit spul , en t is goed spul ,je ziet t haast niet zitten , maar t werkt goed ,pakt weinig rotzooi aan (niet meer vuil dan anders) goed schoonmaken gaat goed met w.d 40 ,kortom ik ben meer dan tevreden voor €6 ,
prima spul 👍
:N
Zo werkt dat niet natuurlijk.
Eerst deze winter doorrijden en in het voorjaar controleren hoever je motor is aangetast. Dan mag je conclusies trekken. :+

Hoeveel pekel zou er op dit moment nog op de weg liggen?
Op de weg momenteel niets. Maar ...
"Rijkswaterstaat heeft voor deze winter ruim 200.000 ton zout opgeslagen op locaties verspreidt over het land. Provincies en gemeenten beschikken over eigen voorraden."
 
:N
Zo werkt dat niet natuurlijk.
Eerst deze winter doorrijden en in het voorjaar controleren hoever je motor is aangetast. Dan mag je conclusies trekken. :+

Je hebt gelijk , t was ff een tussendoor tjek , of t spul überhaupt wel blijft zitten ,en dat doet t *O*
 
Vandaag kwam eindelijk de wax binnen die als tip werd genoemd in die promotor test.

PC200176C.jpg
 
Hoeveel machines ga je inspuiten? _O-
Ik heb het ondertussen ook een week in huis maar het komt er niet erg van het te gebruiken.
 
Vandaag kwam eindelijk de wax binnen die als tip werd genoemd in die promotor test.

Bekijk bijlage 1451214
Goeie tip: Liqui Moly 6103 Corrosiebescherming wax 500 ml | Conrad.nl

Gevaarlijke stoffen GHS, H-zinnen
H 336: kan slaperigheid of duizeligheid veroorzaken , H 222: zeer licht ontvlambaar gas , H 229: houder onder druk: kan openbarsten bij verhitting , H 315: veroorzaakt huidirritatie , H 412: schadelijk voor het water levende organismen, met langdurige gevolgen
Gevaarlijke stoffen GHS, P-zinnen
P 101: bij het inwinnen van medisch advies, de verpakking of het etiket ter beschikking houden. , P 102: buiten het bereik van kinderen houden. , P 210: verwijderd houden van warmte/vonken/open vuur/hete oppervlakken. - Niet roken. , P 211: niet in een open vuur of op andere ontstekingsbronnen spuiten. , P 251: houder onder druk: ook na gebruik niet doorboren of verbranden. , P 261: inademing van stof/rook/gas/nevel/damp/spuitnevel vermijden. , P 271: alleen buiten of in een goed geventileerde ruimte gebruiken. , P 280: beschermende handschoenen/beschermende kleding/oogbescherming/gelaatsbescherming dragen. , P 312: Bij onwel voelen een ANTIGIFCENTRUM of een arts raadplegen. , P 405: Achter slot bewaren. , P 410+412: Tegen zonlicht beschermen. Niet blootstellen aan temperaturen boven 50 °C/122 °F. , P 501: Inhoud/verpakking afvoeren naar…
 
Terug
Bovenaan Onderaan