Als ik dus goed begrijp hebben de mensen hier er eigenlijk geen problemen mee.
Er wordt nu nl geschreven over extreem harde slijtage van de coating en ook een nogal grote tolerantie van de pv met de daarbij behorende vermogens verliezen . Ik las dat er al een aantal jaar geleden diverse bij hem zijn gekocht op dit forum vandaar mijn nieuwsgierigheid in de resultaten na een tijd gebruik. Ik vind het namelijk een mooie prijs voor een nieuwe set. Andere vind ik nog steeds een belachelijke prijs.
Mark
Als het aanstaande zondagmiddag een beetje weer is, gaat er dan nog iemand zijn tweetakt uitlaten in het midden van het land (Veluwe)? Of zijn ze al in winterslaap?
Bij je benzinekraan zit een schroefje waarmee je je toerental kan verhogen misschien die iets indraaien. Althans dat zit bij mijHet is mij toch nog gelukt om de RS dit jaar in elkaar te krijgen, jawel hij heeft vandaag gelopen en zelfs een stukje gereden.
Alles ging goed, ik heb zelfs de schop inmijn kont bij 8000 rpm gevoeld, die kende ik nog niet! echt een feest.
maar helaas komt alles wat ik post met een vraag.......
Hij loopt mooi rond alleen duurt het nogal lang voordat hij op zijn stationaire toeren terugkomt, hij blijft tussen de 3 en 4k rpm hangen om vervolgens pas na een seconde of 6 nog verder in te zakken naar een normaal stationair toeren.
heeft iemand een idee, en nee de gasschuiven blijven niet hangen.....
Mark
Het is mij toch nog gelukt om de RS dit jaar in elkaar te krijgen, jawel hij heeft vandaag gelopen en zelfs een stukje gereden.
Alles ging goed, ik heb zelfs de schop inmijn kont bij 8000 rpm gevoeld, die kende ik nog niet! echt een feest.
maar helaas komt alles wat ik post met een vraag.......
Hij loopt mooi rond alleen duurt het nogal lang voordat hij op zijn stationaire toeren terugkomt, hij blijft tussen de 3 en 4k rpm hangen om vervolgens pas na een seconde of 6 nog verder in te zakken naar een normaal stationair toeren.
heeft iemand een idee, en nee de gasschuiven blijven niet hangen.....
Mark
Zowel warm als koud. In de korte rit die ik heb gemaakt gebeurde het ook een enkele keer dat hij meteen terugviel.En als de motor warm is?
Kan je dateerden uitleggen waar je naartoe wilt?Gaat het beter als je de choke een beetje bijpakt?
Ik draag liever geen maatpak bij het sleutelen of bedoel je iets anders met deftig?je kan natuurlijk ook je carburators eens deftig synchroniseren en je powervalves ook in een maal correct afstellen
Met deftig bedoeld hij goed afstellen maatpak is niet nodig.Ik draag liever geen maatpak bij het sleutelen of bedoel je iets anders met deftig?
Kan je dateerden uitleggen waar je naartoe wilt?
Als er nix verandert betekend
Als er wel wat verandert betekend
?