Gevalletje hele motofiets omgevallen, zo te zien.....Gevalletje geen momentsleutel??[afbeelding]
Ziet er ook lekker verzorgd uitGevalletje geen momentsleutel??[afbeelding]
Zo zien XR600's er wel vaker uit: verroest en stukgesleuteld.Ziet er ook lekker verzorgd uit
Haha, doet me denken aan een ander topic.
Als je een momentsleutel had gebruikt met deze tapeindjes had de as los gelegen. Kwestie van vast is nooit vast genoeg.Gevalletje geen momentsleutel??[afbeelding]
Als je een momentsleutel had gebruikt met deze tapeindjes had de as los gelegen. Kwestie van vast is nooit vast genoeg.
Even een oud topic oppoetsen. Excuus dat het geen motor is maar ik vond hem te leuk.[afbeelding]
Je wil niet weten hoe vaak ik dat tegen kom. Hele volksstammen hebben blijkbaar geen enkel benul dat die bout nog meer doet dan alleen een valdop vasthouden
Het grootste risico is dat je met 4.167 km/jaar geen echte motorrijder bent.Oke hier dus een sleutelblunder van mijn kant.....
Toen ik 6 jaar terug mijn SRAD kocht zaten er ook van die mooie lompe valblokken op die ik er direct af heb gehaald.... je raad het al, nooit aangedacht hier bouten terug te moeten zetten en naderhand vergeten.
Uiteraard gaan er vanavond direct een paar bouten in maar puur uit nieuwsgierigheid (ik vraag dit voor een vriend...) welk risico heb ik gelopen de afgelopen 25000 km?
Het grootste risico is dat je met 4.167 km/jaar geen echte motorrijder bent.
weinig blijkbaar als je niet voelde dat er veel meer flex in het frame zatOke hier dus een sleutelblunder van mijn kant.....
Toen ik 6 jaar terug mijn SRAD kocht zaten er ook van die mooie lompe valblokken op die ik er direct af heb gehaald.... je raad het al, nooit aangedacht hier bouten terug te moeten zetten en naderhand vergeten.
Uiteraard gaan er vanavond direct een paar bouten in maar puur uit nieuwsgierigheid (ik vraag dit voor een vriend...) welk risico heb ik gelopen de afgelopen 25000 km?
Dat compenseerde hij met stugge banden.weinig blijkbaar als je niet voelde dat er veel meer flex in het frame zat
Dat compenseerde hij met stugge banden.
Van flex in het frame nooit wat gemerkt, nou ben ik ook geen doorgewinterde circuitracer misschien dat dat scheelt.
En watdie banden betreft die xijn volgens de dotcode van 1999 dus die kunnen nog best een paar jaartjes mee... Die droogtescheurtjes in de zijkant kan helemaal geen kwaad joh...
Jij bent al net zo erg.....Dat compenseerde hij met stugge banden.
weinig blijkbaar als je niet voelde dat er veel meer flex in het frame zat