Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen ik heb nog wat leuke SP1 spulletjes in de aanbieding,

Superlichte Dymag magnesium wielen 600 euro. Zonder schijven / banden.

Foto-LD7K8R8D-D.jpg


Foto-BMTKNKQU-D.jpg


Foto-X7WPECUE-D.jpg


Foto-UOYTD3FA-D.jpg
 
Carbon Moriwaki luchtgeleiders, zorgen voor meer luchtstroom door je radiateur dus betere koeling. 75 euro.

Foto-RN7RBATR-D.jpg


Foto-L4XN44MD-D.jpg


Alu Harris racing uitlaatsteunen zonder duo steuntjes, 50 euro

Foto-HL7GXI3E-D.jpg


Reageren via pm.
 
Zoo, achterste cylinder heeft zn nokkenasjes weer erin zitten en de voorste is ze nu kwijt. Nieuwe maatjes opgenomen, morgen maar weer eens in de telefoon klimmen! Kan ik dit weekend de boel in elkaar zetten, de rest inbouwen en voor de pekel ligt nog ff testrijden!
 
hey heb nog een nieuwe stuurdemper liggen van extreme tech echte italianse kwaliteit en super afgewerkt. mischien heeft iemand hier belang bij..

De demper is in 19 clicks verstelbaar en bied een zeer goede demping,
italiaanse Top kwaliteit , titaniumbody, Multi instelbaar, CNC gefreesd,
Compleet met montagekit én handleiding.

Voor een hele nette prijs.... 175euro
full

full

full
 
hey heb nog een nieuwe stuurdemper liggen van extreme tech echte italianse kwaliteit en super afgewerkt. mischien heeft iemand hier belang bij..

De demper is in 19 clicks verstelbaar en bied een zeer goede demping,
italiaanse Top kwaliteit , titaniumbody, Multi instelbaar, CNC gefreesd,
Compleet met montagekit én handleiding.

Voor een hele nette prijs.... 175euro[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat had je er nou net niet bij moeten zetten :+
Wel een mooi dempertje :Y
 
iemand nog interesse in een aanhanger voor twee motoren of drie crossers? Staat alltijd binnen, maar gaat nu weg omdat ik hem toch niet gebruik ...
 
hey heb nog een nieuwe stuurdemper liggen van extreme tech echte italianse kwaliteit en super afgewerkt. mischien heeft iemand hier belang bij..

De demper is in 19 clicks verstelbaar en bied een zeer goede demping,
italiaanse Top kwaliteit , titaniumbody, Multi instelbaar, CNC gefreesd,
Compleet met montagekit én handleiding.

Voor een hele nette prijs.... 175euro[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wellicht interesse... Waar woon je?
Hoe oud is de demper en waar heb jij hem gekocht?

Ik zie op je motorshopper advertentie dat de stuurdemper + montage voor een SV650 is?
Past dit allemaal wel op een SP-1 dan?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de Yoshimura,s onder de SP geprut staat echt super en ze klinken nog beter!!! echt een vette sound
Nieuw? Staan inderdaad beter dan de MIG's :Y


iemand nog interesse in een aanhanger voor twee motoren of drie crossers? Staat alltijd binnen, maar gaat nu weg omdat ik hem toch niet gebruik ...
Ik zie meer auto en motor dan aanhangwagen :+ *lijkt me een aardig karretjuh ;)

Faire prijs BTW!

:W
 
Carbon Moriwaki luchtgeleiders, zorgen voor meer luchtstroom door je radiateur dus betere koeling. 75 euro.

[afbeelding]

[afbeelding]

Alu Harris racing uitlaatsteunen zonder duo steuntjes, 50 euro

[afbeelding]

Reageren via pm.

Uitlaatsteuntjes zijn verkocht aan hakman, andere onderdelen zijn nog beschikbaar.
Niemand interesse in de wielen? Echt de beste mod die je aan je sp kan doen, je motor voelt ineens 20 kg lichter. Nieuwprijs 2150 pond :o
 
Nieuw? Staan inderdaad beter dan de MIG's :YIk zie meer auto en motor dan aanhangwagen :+ *lijkt me een aardig karretjuh ;)

Faire prijs BTW!

:W
_O- het regende die dag en het is de enige foto die ik heb. moet een keer naar de garage hobbelen om een betere foto te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan