Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
die zijn paar pagina's terug hier aangeboden door geestfietser

ooh dat had ik niet gezien, had gevraagd of ie me een mail kon sturen met foto's, maar vind 400 iets teveel van het goede, al zijn ze dat misschien wel waard. Vind alleen de high mount iets mooier als de mijne ik heb mijn 2 brothers iets lager zitten. Vandaar dat ik misschien interesse had.
 
haha,

wat vraag je dan voor jou two brothers *D
met laag bedoel je toch de gewone montage?

ik ben namelijk opzoek naar de normale hoogte
 
haha,

wat vraag je dan voor jou two brothers *D
met laag bedoel je toch de gewone montage?

ik ben namelijk opzoek naar de normale hoogte

Ja klopt, ik bedoel idd de normale hoogte :)
Maar heb gekeken op marktplaats, maar zijn de C series die hij verkoopt, had liever andere gehad. :+

Sorry anders was er misschien wat te regelen ;)
 
Ben vandaag naar de beurs geweest.
staan touwens erg veel sp-1's tussen Te Koop motoren :S

heb toch ook maar even wat gekocht daar, als ik er toch ben.
DSC00063.jpg


super handig (lekker makkelijk op de paddockstand zetten :P
 
Yep, staat rock solid!
Inderdaad perfect om de motor op de achterste paddock stand te zetten. Alleen kom je van een koude kermis thuis als je hem daarna ook aan de voorkant erop wilt zetten. Want dan zit dat ding natuurlijk in de weg |(
 
Kun je deze voorwiel stand ook alleen gebruiken, ik bedoel blijft hij veilig staan.

Ziet er goed uit i.i.g..

Ow ja hoor.. kan perfect alleen staan zonder padockstand. Gaat echt geen kant op.

je motor er in rijden, en weglopen.. zo simpel is het.
daarnaast staat hij ook nog eens mooi recht op.
 
Ben vandaag naar de beurs geweest.
staan touwens erg veel sp-1's tussen Te Koop motoren :S

heb toch ook maar even wat gekocht daar, als ik er toch ben.
[afbeelding]

super handig (lekker makkelijk op de paddockstand zetten :P

veel ? ik heb dr maar 4 gezien... en van de andere merken staan dr veeeeel meer te koop..
dus volgens mij viel het nog best wel mee
 
We zijn een stapje verder in het Power Commander project. Ik heb met een nieuwe usb-serieel kabel (Belkin) nu contact met mn PCIIIr. Alles werkt, de PC wordt gevonden, de cijfertjes als je aan de gaskraan draait doen mee. Dus dat moet kloppen.

Maar!!! (uiteraard), een error zodra je de map op de PC wilt uitlezen: "Bestand en Power Commander versie komen niet overeen".
full


Terwijl ik gewoon een europeesche map wil laden. De hardware info van de PC vertelt me dat het voor een RC51 3R is, dus dat zou moeten kloppen, of hebben julllie daar VTR1000 SPx staan?

full


Heeft iemand ervaring met deze foutmelding??? Ben er intussen best wel klaar mee...

-O-
 
Thomas,tis idd een rc 51..

ik heb afgelopen week een zelfde Comm erop gezet en bij Madracing geweest en die heeft alles keurig afgeregeld en kheb nu 132,8 pk bij 9182 rpm en 111,7 nm bij 9353 rpm...met K&n potten erin en Yoshimura rs 3 erop...

Miss kun je m een x bellen of langsgaan met je probleem? 0226-342525 of info@MADRacing.nl sterkte ermee...
 
Laatst bewerkt:
gents hierbij het stukkie uit de pb van jan.
als iemand een leesbare versie wilt laat het me weten. dan kan ik die mailen.. vooral pag 4 is kut geworden...
full

full

full

full

full


hmmm.
pdfjes vind ie niet leuk... iemand een adviesje...
 
Laatst bewerkt:
Thomas,tis idd een rc 51..

ik heb afgelopen week een zelfde Comm erop gezet en bij Madracing geweest en die heeft alles keurig afgeregeld en kheb nu 132,8 pk bij 9182 rpm en 111,7 nm bij 9353 rpm...met K&n potten erin en Yoshimura rs 3 erop...

Miss kun je m een x bellen of langsgaan met je probleem? 0226-342525 of info@MADRacing.nl sterkte ermee...

Thanks. Dus dan klopt dat in ieder geval.

Maar waarom is die map niet ok????

Ik heb inmiddels ook de vraag bij Dynojet gesteld, kijken of ik een reactie krijg. Anders gaan we maar bellen...
 
We zijn een stapje verder in het Power Commander project. Ik heb met een nieuwe usb-serieel kabel (Belkin) nu contact met mn PCIIIr. Alles werkt, de PC wordt gevonden, de cijfertjes als je aan de gaskraan draait doen mee. Dus dat moet kloppen.

Maar!!! (uiteraard), een error zodra je de map op de PC wilt uitlezen: "Bestand en Power Commander versie komen niet overeen".
[afbeelding]

Terwijl ik gewoon een europeesche map wil laden. De hardware info van de PC vertelt me dat het voor een RC51 3R is, dus dat zou moeten kloppen, of hebben julllie daar VTR1000 SPx staan?

[afbeelding]

Heeft iemand ervaring met deze foutmelding??? Ben er intussen best wel klaar mee...

-O-

Heb ik pas ook bij de hand gehad met de VFR. Komt volgens dynoyet omdat je een niet USB commander wilt voorzien van een map die niet compatibel daar voor is. Het leek mij een apart verhaal. Maar het geval wil wel dat ik met een USB commander die op me SP's zitten wel gelijk contact heb en een map kan laden of uitlezen.

:W
 
Heb ik pas ook bij de hand gehad met de VFR. Komt volgens dynoyet omdat je een niet USB commander wilt voorzien van een map die niet compatibel daar voor is. Het leek mij een apart verhaal. Maar het geval wil wel dat ik met een USB commander die op me SP's zitten wel gelijk contact heb en een map kan laden of uitlezen.

:W

Dit verhaal klopt wel dat bevestigde Madracing ook omdat de Usb versie veel fijner is af te stellen als de oude versie van poww comm zeg maar want die gaan per 500 toeren...
 
Dit verhaal klopt wel dat bevestigde Madracing ook omdat de Usb versie veel fijner is af te stellen als de oude versie van poww comm zeg maar want die gaan per 500 toeren...

Ten eerste, dank voor de reacties zover! Dat maakt het verhaal wat helderder.

Ten tweede, heb op een Engelstalig forum gelezen dat de PCIIIr alleen com1 t/m com4 accepteert. Vreemd aangezien de communicatie ok schijnt te zijn. En dat op com7 zoals je kunt zien op het plaatje. Maar ik ga toch maar eens 1 t/m 4 proberen...

Iemand ervaring mee?

EDIT:
zojuist reactie van Dynojet (zeer netjes binnen 4 uurtjes!):
Probleem is dat de Power Commander voor de SP1 is en de map die je probeert te laden van een SP2.
Deze Power Commander zal uitsluitend maps van een SP1 accepteren

Hans Kerkhoven
European Service Manager
Dynojet Research


Dat verandert mijn vraag en mijn zoektocht. Kan ik de PCIIIr foppen, en hem laten denken dat ik een SP1 map laadt, terwijl ik een SP2 map geef... De maps lijken qua invulling vrijwel hetzelfde.

De SP2 was al uitgerust met deze PC toen ik hem kocht. En ik neem aan dat degene die hem destijds aan heeft geschaft hem op die manier ook aan de praat heeft gekregen...

Iemand ervaring mee???
 
Laatst bewerkt:
We zijn een stapje verder in het Power Commander project. Ik heb met een nieuwe usb-serieel kabel (Belkin) nu contact met mn PCIIIr. Alles werkt, de PC wordt gevonden, de cijfertjes als je aan de gaskraan draait doen mee. Dus dat moet kloppen.

Maar!!! (uiteraard), een error zodra je de map op de PC wilt uitlezen: "Bestand en Power Commander versie komen niet overeen".
[afbeelding]

Terwijl ik gewoon een europeesche map wil laden. De hardware info van de PC vertelt me dat het voor een RC51 3R is, dus dat zou moeten kloppen, of hebben julllie daar VTR1000 SPx staan?

[afbeelding]

Heeft iemand ervaring met deze foutmelding??? Ben er intussen best wel klaar mee...

-O-

Voordat je een map kunt laden moet je eerst een NUL map laden, oftewel een blok met nullen. 000000
 
gents hierbij het stukkie uit de pb van jan.
als iemand een leesbare versie wilt laat het me weten. dan kan ik die mailen.. vooral pag 4 is kut geworden...
[afbeelding]
hmmm.
pdfjes vind ie niet leuk... iemand een adviesje...

Ja gewoon een screen capture maken in acceptabele resolutie. Die plaatjes dan in mijnalbum.nl ofzo opslaan en van hier daarnaartoe verwijzen.

(Ik heb eindelijk een doos die groot genoeg is btw, moet hem nog af laten stempelen).
 
Ten eerste, dank voor de reacties zover! Dat maakt het verhaal wat helderder.

Ten tweede, heb op een Engelstalig forum gelezen dat de PCIIIr alleen com1 t/m com4 accepteert. Vreemd aangezien de communicatie ok schijnt te zijn. En dat op com7 zoals je kunt zien op het plaatje. Maar ik ga toch maar eens 1 t/m 4 proberen...

Iemand ervaring mee?

EDIT:
zojuist reactie van Dynojet (zeer netjes binnen 4 uurtjes!):
Probleem is dat de Power Commander voor de SP1 is en de map die je probeert te laden van een SP2.
Deze Power Commander zal uitsluitend maps van een SP1 accepteren

Hans Kerkhoven
European Service Manager
Dynojet Research


Dat verandert mijn vraag en mijn zoektocht. Kan ik de PCIIIr foppen, en hem laten denken dat ik een SP1 map laadt, terwijl ik een SP2 map geef... De maps lijken qua invulling vrijwel hetzelfde.

De SP2 was al uitgerust met deze PC toen ik hem kocht. En ik neem aan dat degene die hem destijds aan heeft geschaft hem op die manier ook aan de praat heeft gekregen...

Iemand ervaring mee???

Volgens mij is dat onzin. En volgens die gasten op SpeedZilla kun je een PC voor Speen en SP2 gewoon op beide gebruiken.

Heb je de NUL map? die moet je echt eerst laden. Op die rogue sp site is ie volgens mij wel te krijgen. en USB mappen kunnen geconverteerd worden. Anders gewoon over typen.

Edit:
Oh en gebruik jij de PC USB software en heb je de IIIr hardware... ja, dat gaat niet he...
:N

USB en IIIr mappings hebben ook verschillende extensies. de ene eindigt op .map en de andere ben ik vergeten.

De foutmelding op jouw screendump suggereert, dat jij of een IIIr map in een USB probeert te laden of andersom.

Je moet ff de goeie map met de goeie software er in schieten. En met een NUL map beginnen, dan komt het helemaal goed.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan