Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een crap! Geloof je het zelf
ik tank altijd euro 95 (k4) nooit problemen gehad... heb eerlijk gezegd nog nooit euro98 getankt.. maakt dat veel qua vermogen??
nog een duidelijk fotooke v.d. striping (zonder flits)
[afbeelding]
[afbeelding]
In de handleiding van Suzuki staat (bij een K4 tenminste) aanbevolen brandstof minimaal octaan 95
Je rijdt op een supersport man, dan ga je zeggen dat het blok beter loopt en meer van die bla bla bla. Zo'n blok maakt toeren als een gek, ieder moment weer iets meer of minder. Dat trilt en hoort bij een racer. Anders moet je maar een fiets kopen
Ik heb met m'n 600 1x 98 getankt omdat de 95 op was en dat maakte echt 0.0 uit. Dus het zijn al met al praatjes van Shell en consorten die helaas zat mensen wijs hebben gemaakt dat ze beter die achterlijk dure rommel moeten tanken
Je rijdt op een supersport man, dan ga je zeggen dat het blok beter loopt en meer van die bla bla bla. Zo'n blok maakt toeren als een gek, ieder moment weer iets meer of minder. Dat trilt en hoort bij een racer. Anders moet je maar een fiets kopen
Ik heb met m'n 600 1x 98 getankt omdat de 95 op was en dat maakte echt 0.0 uit. Dus het zijn al met al praatjes van Shell en consorten die helaas zat mensen wijs hebben gemaakt dat ze beter die achterlijk dure rommel moeten tanken
Ik blijf lekker bij 95, loopt ie perfect mee Maar ieder voor zich
Ik vind die euro 95 ook prima. En vooralsnog dus ook geen troubles mee gehad, vind het ook wel best. Scheelt ook in de portemonaie!
LPG is nog goedkoper hoorik hou het op diesel
ik hou het op diesel
Nog goedkoper...
Doet me denken aan een ex-collega van me. We gingen een aantal 'versen' (=nieuwe collega's) meenemen op een begeleiding van een militaire colonne. Met de motor uiteraard, de BMW K1100LT. Die moet overigens Euro 98 getankt! Zegt die collega aan het einde van de rit vlak voor het aftanken tegen die gasten: "Denken jullie eraan dat je er 98 ingooit!?" Dus die jongens allemaal euro 98 getankt. Willen we wegrijden, slaat zijn motor na een paar honderd meter af. Wat dnek je heeft ie er zelf diesel ingegooid! De sukkel! Het was niet zo heel ver meer naar de SMOD toe op de kazerne, maar het zweet brak 'm toch uit. Probeer eens een volgetankte en bepakte BMW van 325 kilo voor te duwen, een klein kilometertje, in je motorpak... Wat heb ik gelachen zeg!
En uit collegialiteit zeker niet geholpen
Zit je weer onder de baas z'n tijd te internetten
hehe, tuurlijk niet geholpen. Moet er ergens nog een paar foto's van hebben. Die heb ikuit collegialiteit, euhm... UPH (uit pure hufterigheid) genomen...
En tsja je moet wat he... Ik moet zeggen de tijd gaat wel lekker vlot... haha
piccies postenuit puur leedvermaakals voorbeeld om les uit te trekken
vraag me trouwens af hoe je die FJR zou moeten duwen in zo'n geval
Die's helemaal niet ligt
Die is ook ruim 300 kg. Ik zla is kijken of ik die foto's nog heb. Volgens mij zijn ze bij 103 aan het prikbord blijven hangen... ben er nog wel meer vergeten
Oh ja, wie is Oscar?
precies daarom tank ik als het kan BP ultimate, of Total excellium 98.Das niet helemaal waar, EVO, Performance Bikes, Auto, motor und Sport hebben alle in gedegen tests (met meerdere motoren/auto`s) aangetoond da je blok niet alleen zuiniger en krachtiger is, maar met name je kleppen ook schoner zijn.
SHELL (ultra of hoe ze het noemen) is gewoon 95, alleen bij de BP tank je ook echt 98 als je BP ULTIMATE tankt.
Dus ja, onderzoek wijst uit dat het veel scheelt, maar of je het voor het vermogen nodig hebt e.d.....
Ik doe het iig voor een schoon blok.
SMOD heeft als roepnaam Oscar