TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.358
- 20.020
- Onderwerp starter
- #1.901
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk dat is nou weer wat voor NR34,jullie boffen toch maar ,beide RG,s in jullie favoriete sponsor kleuren
RG500 special te koop
≥ Rg 500 special - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl
Ik heb op mijn GT750 ook een 3 in 1 en daar rijd ik al vele jaren mee zonder dat de sproeierbezetting is aangepast.
Heren, wat is DE 2takt olie die men dient te gebruiken voor de 2takt smering? Waarbij de geur een niet onbelangrijke faktor speelt.
Marco
Dat zou ik dan dus weer niet doen, mij te veel risicio....zo zie je maar weer de een gooit 747 zo maar in zijn olietank en de ander knoopt zo maar een 3 in 1 onder zijn GT
Tja 2 takt rijden is al een risico,dat maakt het juist spannend,maar ik gebruikte het niet bij lage temperaturen enDat zou ik dan dus weer niet doen, mij te veel risicio....zo zie je maar weer de een gooit 747 zo maar in zijn olietank en de ander knoopt zo maar een 3 in 1 onder zijn GT
tjah, iedereen moet zijn les eens leren.
Was maar heel weinig wat ik door de benzine deed,dopje vol van de oliefles.Reed je dan niet te "vet", wanneer je extra smeerde?
Wanneer het, zoals in mijn geval, uitsluitend om de odeur te doen is. Waar hebben we het dan over als ik bv gewone castrol in het reservoir doe en 747 inde benzinetank? Een paar druppels per liter?
Marco