Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Olie... tja..
Ik gooi al jaren Bardahl VBA Syntronic in m'n 2 takten, nooit gezeik. De geur is wat scherp maar als het z'n werk doet is dat bijzaak.
Wat betreft de 3 in 1, ik heb er nu nog de originele pijpjes onder zitten. Ik ga wel even kijken hoe het loopt en de bougie kleur in de gaten houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer of deze al geplaatst is maar blijft cool om te zien,team classic Suzuki op de 2018 Isle of Man TT,
 
Ik weet niet meer of deze al geplaatst is maar blijft cool om te zien,team classic Suzuki op de 2018 Isle of Man TT,

Zie hem voor het eerst. En wat me opvalt is dat ook Danny Web zo lovend is over de RG en de handelbaarheid. Paar jaar geleden was ook Scott Redding erg enthousiast over de KS RGV van de bekende Engelse verzamelaar toen hij er mee reed op Spa. En het blijft prachtig om het voorbij te zien en horen komen.
 
Zie hem voor het eerst. En wat me opvalt is dat ook Danny Web zo lovend is over de RG en de handelbaarheid. Paar jaar geleden was ook Scott Redding erg enthousiast over de KS RGV van de bekende Engelse verzamelaar toen hij er mee reed op Spa. En het blijft prachtig om het voorbij te zien en horen komen.

Vind het al knap dat zo,n jonge gast met een RG op Man durft te rijden.
RG race motoren zijn nou niet echt poeslieve motortjes,en dan op die gevaarlijke baan 115 mile gemiddeld halen,dan heb je toch grote ballen.
 
Vind het al knap dat zo,n jonge gast met een RG op Man durft te rijden.
RG race motoren zijn nou niet echt poeslieve motortjes,en dan op die gevaarlijke baan 115 mile gemiddeld halen,dan heb je toch grote ballen.

:Y:}
 
Die 76-er vind ik echt niet mooi met die afschuwelijke wielen. Verder geven de foto's zoals hier al gezegd nauwelijks informatie. Nee, ik word er niet warm of koud van.
 
Grappig, ik vind die 76-er juist best mooi.

Ja maar jij heb geen smaak Bas:P,jij vind dat vieze kleurtje Skoal groen ook mooi:r:+
Zelf vind ik de 78 mooier met de zwarte zijkappen ,zoals mijn ex .
DSC01025.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nee zwarte kappen is niks, alleen met een zwarte tank wel.
Zo is het geen geheel, bij elkaar gezocht toestandje.....
 
Had ik deze GT750 nog maar. Allen de buddy was niet origineel verder 100 % origineel. Maar ja spijt komt pas nadat je de verkoop hebt gedaan.
 

Bijlagen

  • SCAN0021.JPG
    SCAN0021.JPG
    361,1 KB · Weergaven: 20
Terug
Bovenaan Onderaan