Jawel, met Giugliano! Laat hem gerust terugkomen naar de WSBK voor de rest van het seizoen. Okay, 't is geen Amerikaan en okay, je moet een paar extra kuipjes meenemen, maar hij was wel regelmatig goed voor spektakel.
Was toch iets met homologatie en milieu ofzo met de CBR600RR?
De 600RR is er nog gewoon. Alleen niet in Europa.
Het is alleen nog steeds een PC40 generatie. Mss eens tijd voor een nieuwe?
Die motorfabrikanten uit Japan zijn niet meer zo vernieuwend als dat ze ooit eens waren. Vooral in de supersport klasse niet.
Kawa alleen.
Waarom zou je iets afzetten als het nagenoeg niet meer verkocht wordt?
Al het goed is heeft Ten Kate de Cosworth ECU eraf gegooid en wordt er nu met de Magneti Marelli ECU getest. Ook al ontkennen ze dat
Honda rijdt in Suzuka al met Magneti Marelli (eigenlijk HRC).
Stefan Bradl ha descubierto la solución para su Honda de WSBK: la ECU Magneti Marelli de HRC en resistencia
'Die Superbike-WM-Motoren werden bei Cosworth in England getunt. Cosworth liefert auch die Elektronik. Bisher wurde vermutet, Cosworth habe beim Tuning zu viel auf Spitzenleistung Wert gelegt. Dadurch werden die Reifen in den Rennen früh ruiniert. Dieses Problem lässt sich mit Hilfe der ECU nicht regeln, hiess es bisher.'
Stefan Bradl: «8h-Honda ist auf einem anderen Niveau»/Superbike-WM SPEEDWEEK
Interviewer: 'Du hast vor zwei Wochen gesagt: Nach drei Runden in Suzuka weiß ich, welches Motorrad besser ist. War es wirklich so?'
Bradl: 'Als ich zum ersten Mal in den dritten Gang hoch geschaltet habe, habe ich schon gewusst, was los ist.'
yes indeed,
stond ook al op diverse webste dat ze zouden testen met magneti
zelfs dan linfoot bsb rijder heeft dit ondervonden na een test/ training voor 8 uur van suzuka .
O.a:
Honda rijdt in suzuka al met magneti > klopt, maar die blade is totaal niet gelinkt aan de WSBK blade van Ten Kate.
Totaal verschillend van elkaar qua spec en de suzuka fiets is wel een HRC ondersteunde fiets.
Ten Kate doet alles zelf qua ontwikkeling.
O.a:
Honda rijdt in suzuka al met magneti > klopt, maar die blade is totaal niet gelinkt aan de WSBK blade van Ten Kate.
Totaal verschillend van elkaar qua spec en de suzuka fiets is wel een HRC ondersteunde fiets.
Ten Kate doet alles zelf qua ontwikkeling.
ooh dus ze testen niet ?
Tja, typisch Honda. Ten Kate laten ze al jaren in de stront zakken maar met de Suzuka 8 uren pakken ze wel elke keer groot uit. Onbegrijpelijk.
Precies.....
Het is gewoonweg om van te KOTSEN!!!
Iedereen die nu nog een Honda koopt werkt mee aan de manier waarom Honda Ten Kate behandeld. Die steekt eigenlijk z'n middelvinger op naar Ten Kate. Ik roep dus iedereen bij deze op geen Honda meer te kopen. Laten we met z'n allen Ten Kate steunen!
turboO: de details weet ik niet, maar de strekking klopt. Dus iedereen die halsreikend naar Japan kijkt voor ondersteuning in de Superbikes, kan maar beter ergens anders heen gaan kijken.
Het is gewoonweg om van te KOTSEN!!!
Iedereen die nu nog een Honda koopt werkt mee aan de manier waarom Honda Ten Kate behandeld. Die steekt eigenlijk z'n middelvinger op naar Ten Kate. Ik roep dus iedereen bij deze op geen Honda meer te kopen. Laten we met z'n allen Ten Kate steunen!
Laten we met z'n allen Ten Kate steunen!
Tja, typisch Honda. Ten Kate laten ze al jaren in de stront zakken maar met de Suzuka 8 uren pakken ze wel elke keer groot uit. Onbegrijpelijk.
Heb je wel een punt TeT ,....in de periode dat ten katen podiums pakte stonden de Jappen allemaal te juichen ,.....want dan was Honda in beeld ,....grepen ze ver naast het podium dan was het het falen van ten katen ,....inderdaad HEEL misselijk.