Het is gewoonweg om van te KOTSEN!!!
Iedereen die nu nog een Honda koopt werkt mee aan de manier waarom Honda Ten Kate behandeld. Die steekt eigenlijk z'n middelvinger op naar Ten Kate. Ik roep dus iedereen bij deze op geen Honda meer te kopen. Laten we met z'n allen Ten Kate steunen!
Tet zal het vast goed bedoelen, maar zoals het beschreven is, slaat het kant noch wal.[/quote
Een goeie verstaander heeft maar een half woord nodig
Takahashi to race with the Red Bull Honda World Superbike team at Portimão and Jerez
Takahashi to race with the Red Bull Honda World Superbike team at Portimão and Jerez | Red Bull Honda World Superbike
Zou tijd worden dat HRC zich eens ging bemoeien met Ten Kate.
Hoewel Ten Kate natuurlijk geweldige resultaten heeft behaald als privateer,
heb je gewoon fabrieksondersteuning nodig, wil je in de top mee blijven strijden.
Zit je weer in je negatieve glazen bol te turen!Eensch! Maar als je kan rekenen: Reken er maar niet op
Zit je weer in je negatieve glazen bol te turen!
Zou tijd worden dat HRC zich eens ging bemoeien met Ten Kate.
Hoewel Ten Kate natuurlijk geweldige resultaten heeft behaald als privateer,
heb je gewoon fabrieksondersteuning nodig, wil je in de top mee blijven strijden.
Zou het nodig moeten zijn in een kampioenschap gebaseerd op productiemodellen vraag ik me dan af....
Zou toch eigenlijk juist de klasse moeten zijn waar je met een priveteam over hetzelfde materiaal moet kunnen beschikken als de fabrieksteams
...
Het grappige is: elke keer dat de top teams in Suzuka de top coureurs uit Europa halen, komen die Europese coureurs terug, lyrisch over de elektronica die in Japan gebruikt wordt. NEEM DAN GVD DIE ELEKTRONICA OVER. Ben je meteen klaar, zo lijkt wel.
Ze willen heel graag met Magneti Marelli (HRC) rijden, maar dat mag niet volgens mij.Het grappige is: elke keer dat de top teams in Suzuka de top coureurs uit Europa halen, komen die Europese coureurs terug, lyrisch over de elektronica die in Japan gebruikt wordt. NEEM DAN GVD DIE ELEKTRONICA OVER. Ben je meteen klaar, zo lijkt wel.
Ze willen heel graag met Magneti Marelli (HRC) rijden, maar dat mag niet volgens mij.
Ten Kate zit helaas nog vast aan Cosworth dit jaar...
Je hebt een ander systeem ook niet zo maar naar je zin, daar komt ook nog eens een hoop testwerk bij kijken.is er niks in het contract opgesteld bij geen resultaat of wat dan ook dat ze weg kunnen?
lijkt mijn wel denk ik toch op dit niveau
Tja jammer idd, Pieter is een echte techneut, een professor. Vering en schokdemping kennen geen geheimen meer voor hem. Hij heeft bijna 14 jaar voor Ten Kate gewerkt en alle successen zijn mede aan hem te danken. Het managen van mensen is niet zijn sterkste kant volgens mij.Zat er wel in dat er een keer koppen moesten vallen. Maar of dat de oplossing is, kun je je afvragen.