Staat hoog op mijn lijstje. Ik wilde dit jaar 1 of 2 etappes rijden en stond op het punt hiervoor een XT660 aan te schaffen omdat mijn XT1200 hiervoor, voor mij in ieder geval, te zwaar is. Ik overweeg nu om de Super Ténéré in te ruilen voor de Ténéré 700, als die eindelijk eens in productie gaat. Ik rijd ook geregeld grote afstanden snelweg en dat doe ik toch liever met een 2-cilinder. De T700 lijkt de 2 werelden te verenigen. Dat betekent helaas wel dat de plannen even in de koelkast gaan.
Geloof me, het stuk van Le Puy naar lac de Verdon onverhard door de Provence is prachtig en zeker te doen voor de gemiddelde allroad rijder. Veel gravel /grind wegen doorspekt met hellinkjes etc.Ik heb de TET zuid-oost Frankrijk bekeken op de kaart, maar is nog veel te sleutelen aan de route. Sowieso is het jammer dat de grote onverharde passen als de Parpaillon of de Assietta er niet in zitten. Veel asfalt, maar dan wel kleine weggetjes.
De bedoeling is ook dat de TET wordt aangepast door de gebruikers, het moet een dynamische route blijven die als maar beter wordt.
Ik heb de TET zuid-oost Frankrijk bekeken op de kaart, maar is nog veel te sleutelen aan de route. Sowieso is het jammer dat de grote onverharde passen als de Parpaillon of de Assietta er niet in zitten. Veel asfalt, maar dan wel kleine weggetjes.
De bedoeling is ook dat de TET wordt aangepast door de gebruikers, het moet een dynamische route blijven die als maar beter wordt.
Ik heb de TET zuid-oost Frankrijk bekeken op de kaart, maar is nog veel te sleutelen aan de route. Sowieso is het jammer dat de grote onverharde passen als de Parpaillon of de Assietta er niet in zitten. Veel asfalt, maar dan wel kleine weggetjes.
De bedoeling is ook dat de TET wordt aangepast door de gebruikers, het moet een dynamische route blijven die als maar beter wordt.
Vraagje:
Heeft iemand een indicatie van de reistijd voor het noord-zuid traject?
(het oost-west deel geloof ik wel, dat is gewoon een verharde route naar de ferry in IJmuiden)
Kijk, dat zijn de betere plannen!
Ik denk er over om het deel in Roemenië te gaan rijden.
Ik ben daar sowieso al heel vaak voor m'n werk, dan kan ik daar ook eens op een andere manier van het land genieten.
Dan verscheep ik m'n motor daar naar toe, rij ik het TET deel en verscheep ik hem weer terug.