Het TET (TransEuroTrail) topic

Dit weekend sowieso even de TET niet doen lijkt me.

Ik heb voor dinsdag nog wel plek vrij voor de Obesitas crossdag op Emmen. Op zich mogen enduro's zoals de WR ook wel mee mots het tempo op standje Adventure motor ligt.
 
Dit weekend sowieso even de TET niet doen lijkt me.

Ik heb voor dinsdag nog wel plek vrij voor de Obesitas crossdag op Emmen. Op zich mogen enduro's zoals de WR ook wel mee mots het tempo op standje Adventure motor ligt.

Bedankt voor de uitnodiging, maar ik moet dan werken. Ik was sws nog van plan om wat ervaring met de motor op te doen voordat ik de crossbaan op duik. Dit is trouwens de WR250R niet de F dus dit is een vrij tamme dual sport. Beetje vergelijkbaar met de CRF 300L ;)
 
Ooit eens te horen gekregen van een local in Prüm. Ga aub niet met de motor de paden op, is ten strengste verboten.
We zijn toen met zijn landrover de omgeving zijn verkennen. Hij had een Genehmigung.
 
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik moet dan werken. Ik was sws nog van plan om wat ervaring met de motor op te doen voordat ik de crossbaan op duik. Dit is trouwens de WR250R niet de F dus dit is een vrij tamme dual sport. Beetje vergelijkbaar met de CRF 300L ;)
Er komen ook wel eens van die CRF-L's. Kunnen lekker meekomen op deze dagen. Maar een beetje oefening van tevoren kan nooit kwaad.
 
Zweden 👌🏻
 

Bijlagen

  • IMG_2889.jpeg
    IMG_2889.jpeg
    448,9 KB · Weergaven: 75
Buiten mijn uitspraken dat ik Zweden wel heel simpel vindt is het wel echt een prachtig land natuurlijk. Weer zo'n schitterend voorbeeld.
Klopt hoor technisch is het niet heel lastig, er zijn wel wat moeilijkere stukken, maar het is zo’n prachtig land
 
Ik sluit mij hier bij aan! Ik heb sinds een vorige maand een WR250R en heb er vandaag verse bandjes onder laten zetten. Vandaag ook de eerte keer offroad gereden en dat beviel erg goed! :)

Misschien is het een idee om maandag op tweede pinksterdag met een klein clubje vanaf Zwolle richting de TET in de buurt te gaan?
Zie deze reactie nu pas. Nog niet echt actief op MF. 😅. Sta nu op camping bij Ommen en ga zo ff bij stukje TET kijken. Geen nobbies, dus heel rustig aan. Bandjes zijn besteld en op 30 juni training. Daarna maar weer eens verder kijken voor wat ritjes.
 
Zie deze reactie nu pas. Nog niet echt actief op MF. 😅. Sta nu op camping bij Ommen en ga zo ff bij stukje TET kijken. Geen nobbies, dus heel rustig aan. Bandjes zijn besteld en op 30 juni training. Daarna maar weer eens verder kijken voor wat ritjes.
Richting het zuiden is dan het meest onverhard, wel veel wandelaars.
 
Zie deze reactie nu pas. Nog niet echt actief op MF. 😅. Sta nu op camping bij Ommen en ga zo ff bij stukje TET kijken. Geen nobbies, dus heel rustig aan. Bandjes zijn besteld en op 30 juni training. Daarna maar weer eens verder kijken voor wat ritjes.

Geen enkele probleem hoor en veel plezier met het rijden vandaag, hopelijk heb je niet veel last van wandelaars.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een navigatiesysteem. Eerst twijfelde of ik gebruik ging maken van een oude smartphone met OsmAnd, maar ben er nu over uit om een deticated nanivagiesysteem aan te schaffen. Nu is mijn vraag aan jullie. Loont het om bijvoorbeeld een oudere garmin te kopen? Bijvoorbeeld een zumo 590 of 595? Of is dit inmiddels zo oud dat je beter naar wat nieuwer spul kan kijken?
 
Volgens mij ga je de TET-routes niet in een Garmin krijgen.
Vreemd dat ik ze er wel in krijg.
Rechtstreeks van de hoofdpagina van transeurotrail.org

The Trans Euro Trail® is designed to be navigated by a GPS enabled device – either a purpose built GPS receiver such as a Garmin or a GPS enabled device such as an Android, Windows or iOS device.​

 
@robbie0365 als ik de website van de TET mag geloven wel, ik heb ook een paar keer in dit topic gelezen dat je tracks kan inladen op Garmins en volgens mij zelfs Tom Toms, maar dat kan ik verkeerd hebben.
 
Vreemd dat ik ze er wel in krijg.
Rechtstreeks van de hoofdpagina van transeurotrail.org

The Trans Euro Trail® is designed to be navigated by a GPS enabled device – either a purpose built GPS receiver such as a Garmin or a GPS enabled device such as an Android, Windows or iOS device.​


Welke Garmin gebruik jij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan