INderdaad niet specifiek Yamaha, al komt het dus meer voor bij de thundercat, 1ste generatie fazer600 (zelfde blok) en 1ste generatie R1. Kennelijk hebben ze toen iets verkeerd gedaan met de dogbones van de versnellingsbak, waarbij die van de 2de versnelling beschadigd kan raken, en daarmee uit de versnelling kan schieten.Niet specifiek een yamaha ding. De ZZR600 heeft er ook wel eens last van. Schijnt vaker voor te komen bij motoren.
INderdaad niet specifiek Yamaha, al komt het dus meer voor bij de thundercat, 1ste generatie
Puur voor de fun, Ik heb een kort pijpje waar de vlammen en knallen uitkomen en met zo'n ding leek het me nog leuker om af en toe te knallen.
Noem mij oud, maar waarom zou je dat willen?
Dat is alleen maar negatieve aandacht trekken.
En lekker voor Poes zal he tdenk ik ook niet zijn.
Het is toch veel mooier om op een natuurlijke manier 'poepjes' te laten.
Mijn poes laat af en toe ook wel is een 'poepje' als ik het gas los laat
Iedere uitlaat heeft zo zijn eigen 'geluid'
Gewoon omdat ik het leuk vinden die poes kan daar wel tegen hoor gewoon zorgen dat het blok goed warm is.
Jij woont in regio 010 ik snap wat je zegt met negatieve aandacht, daar is het al helemaal verziekt door alle noord afrikaantjes die de hele stad terroriseren met kabaal uit hun scootertjes.
Ik woon in regio 078 hier heb je nog mooie stukken polder waar je lekker je gang kunt gaan zonder iemand lastig te vallen
En wat betreft '' natuurlijk poepjes'' die laat ik op de wc en dat zijn gewoon scheten
En de rood/zwarte..
Platen al vervangen, en dan lage km stand?!?!
Ook het spatbordje is niet de originele.
Daar hoort normaal bij die kleur stelling een 'carbon' look/kleur op te zitten.
De Poes is maar van een generatie.
Wel in verschillende kleuren geleverd qua bouwjaar.
Hier zijn ze tot 2004 verkocht, en aan de andere kant van de plas tot 2007
(en in een mooie grijze livery)
Heb mij ooit eens laten vertellen dat er wel wat verschillen in zaten.
Maar heb dit zelf nooit kunnen vinden/ontdekken..
En de rood/zwarte..
Platen al vervangen, en dan lage km stand?!?!
Ook het spatbordje is niet de originele.
Daar hoort normaal bij die kleur stelling een 'carbon' look/kleur op te zitten.
De Poes is maar van een generatie.
Wel in verschillende kleuren geleverd qua bouwjaar.
Hier zijn ze tot 2004 verkocht, en aan de andere kant van de plas tot 2007
(en in een mooie grijze livery)
Heb mij ooit eens laten vertellen dat er wel wat verschillen in zaten.
Maar heb dit zelf nooit kunnen vinden/ontdekken..
En de rood/zwarte..
Platen al vervangen, en dan lage km stand?!?!
Ook het spatbordje is niet de originele.
Daar hoort normaal bij die kleur stelling een 'carbon' look/kleur op te zitten.
Jij hebt je twijfels bij de motor begrijp ik?
Weet ik niet helemaal zeker, ik dacht in 99 /00 samen met de rode en blauwe. Vanaf 00 nog alleen de blauwe tot 02 en van 02-04 de blauw-witte.Twijfels is een groot woord.
Het is meer wat ik op het oog ziet en leest.
Spatbord kan idd een verloren knokpartij met een slot hebben gehad.
Platen bij die stand zou kunnen, echter hebben ze er dan aardig mee lopen 'spelen'
@ks
Die kleur is toch niet in '97/'98 uit gebracht?
Of ben ik nu in de wat met de andere rood/zwarte kleur?!?
@Diver
Ik weet niet wat je budget toe laat.
Maar in Rockanje staat ook een nette.
Mooie km stand, in zeer nette staat, schakelaartjes voelen ook als nieuw en rijdt zoals een Poes behoort te rijden.
Hier al eens naar wezen kijken.
Echter door tijd gebrek, en mijn zoektocht naar een volwaardige opvolger, is het er niet van gekomen.
Maar goed ook, anders had ik nu niet wederom mijn 'eigen' kindje weer terug gehad
Twijfels is een groot woord.
Het is meer wat ik op het oog ziet en leest.
Spatbord kan idd een verloren knokpartij met een slot hebben gehad.
Platen bij die stand zou kunnen, echter hebben ze er dan aardig mee lopen 'spelen'
@ks
Die kleur is toch niet in '97/'98 uit gebracht?
Of ben ik nu in de wat met de andere rood/zwarte kleur?!?
@Diver
Ik weet niet wat je budget toe laat.
Maar in Rockanje staat ook een nette.
Mooie km stand, in zeer nette staat, schakelaartjes voelen ook als nieuw en rijdt zoals een Poes behoort te rijden.
Hier al eens naar wezen kijken.
Echter door tijd gebrek, en mijn zoektocht naar een volwaardige opvolger, is het er niet van gekomen.
Maar goed ook, anders had ik nu niet wederom mijn 'eigen' kindje weer terug gehad
Weet ik niet helemaal zeker, ik dacht in 99 /00 samen met de rode en blauwe. Vanaf 00 nog alleen de blauwe tot 02 en van 02-04 de blauw-witte.
Budget tot 2000,-
Voor een eerste fiets vind ik dat mooi zat. Wil een jaar of 2 rijden en dan een Pan European of een BMW tour.
Eerst ervaring op gaan doen, paar circuitdagen plannen om een betere rijder te worden en dan lijkt me met een BMW of Pan geen succes.
Kan redelijk sturen door mijn tijd al wedstrijdwielrenner en dat merkte ik met lessen ook wel. Zeker niet bang om de bochten in te gaan maar wil gewoon de motor onder controle kunnen houden. Daarom kijk ik nu naar een poes of een CBR600.
Bedoel met circuittraining ook VRO. Wil dat alleen niet gelijk doen met een motor van +300 kilo.Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom dan voor een Poes of CBR gaan?
Circuit rijden is heel anders dan op straat.
En als je je zelf wil 'ontwikkelen', er bestaan genoeg VRO trainingen, bocht en rij techniek etc.
Dat zijn trainingen meer gericht voor de openbare wegen.
EN erg leuk en leerzaam..
Wordt tijd om het ook maar weer eens te gaan herhalen
Just my 2cnt's..
Zou ik voor een Poes gaan, is effe wat dikker (qua formaat) dan een CBR uit de zelfde periode.
Dat is onzin. Je kunt op een pan of dikke bmw ook leren rijden.Budget tot 2000,-
Voor een eerste fiets vind ik dat mooi zat. Wil een jaar of 2 rijden en dan een Pan European of een BMW tour.
Eerst ervaring op gaan doen, paar circuitdagen plannen om een betere rijder te worden en dan lijkt me met een BMW of Pan geen succes.
Kan redelijk sturen door mijn tijd al wedstrijdwielrenner en dat merkte ik met lessen ook wel. Zeker niet bang om de bochten in te gaan maar wil gewoon de motor onder controle kunnen houden. Daarom kijk ik nu naar een poes of een CBR600.
Cat doet het anders heel goed op het circuit (ook de echte, zoals Zandvoort en Assen). Kon op Zandvoort 1000 het soms moeilijk maken. In Assen mistte ik teveel peekaas . .
Heeft allebei wel wat. Assen is veel hoge snelheid, en daar moet je bij sommige bochten echt wel lef hebben om het gas erop te houden.Waar is dat "I'm with stupid" icoontje als je hem nodig hebt..
Vondt Assen wel veel prettiger dan Zandvoort.
1x van een volle dag, maar een halve gereden, was niet mijn baan...
De gehele feeling was ver te zoeken
Halvewege de dag uit zelf behoud maar gestopt, en mijn nmr over gegeven aan een maatje toen der tijd..