Het verstand of je hart?

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum

Heb je je laatste motorfiets gekocht op basis van je gezonde

  • Mijn verstand gebruikt.

    Stemmen: 20 22,7%
  • Mijn hart gevolgd.

    Stemmen: 68 77,3%

  • Totaal aantal stemmers
    88
O-) JA, verstand is een mooi iets. Iedereen denkt evenveel gehad te hebben. O-)

Als je alleen je verstand gebruikt, zouden er lang niet zoveel smaken zijn.
Ik heb naar mijn mening lang m`n verstand achterna gelopen maar uiteindelijk heeft het hart de doorslag gegeven. :Y
 
Ik heb het allebei gedaan. Ik heb een Ducati 996 en een Honda ST1100 Pan European.
 
Ik heb gekocht met m'n hart :P . Hele mooie motor, maar de zithouding is beroerd, veel te zwaar, zuipt benzine als een jecko en er kan niemand achterop en banden vindt ik ook duur :z .
En toch ben ik er zielsgelukkig mee :Y
 
ik heb hem gekocht met het verstand.

Heb sinds een maand een VFR750F in verband met een nieuwe studie heb ik ook enkele praktische aspecten mee willen nemen en heb ik de Z750 maar laten staan.

Echter moet ik zeggen dat het hele karakter van de motor en het brute geluid uit de open uitlaat, mijn hart al heel snel veroverd heeft! Hele goede koop geweest dus! *D
 
Verstand: 't mot een Cardan hebben, het mot een beetje waardevast zijn, baggage moet ook makkelijk meekunnen.

Gevoel: hoei.. ik wil een dikke boxer hebben maar dan wel een sportding met een mooie dikke slof eronder..

R1100S dus.. met 5.5" achtervelg.
 
ik heb m'n budget gevolgd maar het is wel een SS dus wat dat betreft wel m'n hart.
Ooit komt er een ZX-10R 8-)
 
Beide, vondt de cardan perfect, veel kettingen versleten in het verleden...

en de Suz VX 800 vondt ik mooi toen ie net uit kwam, en natuurlijk een V-twin !

Grtzzz Simon. 8-)
 
Mijn 2 wieler is gekocht op basis van ... erm ... bankrekening :( *O*

[me]Cadaver kijkt naar zijn 68ste hands oma fiets en naar de motor van mama waar ik af en toe op mag -O- [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan