Het Voorne-Putten Topic Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, is er iemand die morgen langs Rockanje motors kan rijden overdag, en voor mij een moer van de voortandwiel voor een R6 uit 2004 kan meebrengen ? Dan kan Ton hem er morgen opzetten (ik kan zelf niet, heel de dag werken :( )


OK weten we gelijk wat er aan de hand was....

Brasletti ! ,Beterschap !!
 
Vanmorgen een smsje van Brasletti, hij heeft een scheur in de lengterichting van het bot van zijn bovenarm, kan geen gips omheen en hij mag 4-6 wkn niets met zijn arm doen -O- -O-
Klote voor je Michel!!
Hoop dat het meevalt met de pijn!
We komen je wel een keer stalken ofzo!
 
Vanmorgen een smsje van Brasletti, hij heeft een scheur in de lengterichting van het bot van zijn bovenarm, kan geen gips omheen en hij mag 4-6 wkn niets met zijn arm doen -O- -O-
Klote voor je Michel!!
Hoop dat het meevalt met de pijn!
We komen je wel een keer stalken ofzo!

-O- -O-

Da's k*t....dan kun je het nog beter breken....

Maar succes en ik sluit me aan bij Joshi vwb de pijn -O-
 
Vanmorgen een smsje van Brasletti, hij heeft een scheur in de lengterichting van het bot van zijn bovenarm, kan geen gips omheen en hij mag 4-6 wkn niets met zijn arm doen -O- -O-
Klote voor je Michel!!
Hoop dat het meevalt met de pijn!
We komen je wel een keer stalken ofzo!

Dammn lijkt me een pijnlijke aangelegenheid, Brasletti heel veel succes met je herstel de komende weken.
 
Vanmorgen een smsje van Brasletti, hij heeft een scheur in de lengterichting van het bot van zijn bovenarm, kan geen gips omheen en hij mag 4-6 wkn niets met zijn arm doen -O- -O-
Klote voor je Michel!!
Hoop dat het meevalt met de pijn!
We komen je wel een keer stalken ofzo!
-O- -O- -O- -O-
 
Dan is het wel leuk om er rond 11.00 te zijn, en om 14.10, na de 2e RWP show weg te gaan lijkt mij :Y

Rond 10.30/10.45 in Rozenburg, rondje stuntrijden kijken, rondje Busjes kijken, ff wat eten, nog een rondje stunten....en dan een rondje sturen? Klinkt als een plan :Y
 
Vanmorgen een smsje van Brasletti, hij heeft een scheur in de lengterichting van het bot van zijn bovenarm, kan geen gips omheen en hij mag 4-6 wkn niets met zijn arm doen -O- -O-
Klote voor je Michel!!
Hoop dat het meevalt met de pijn!
We komen je wel een keer stalken ofzo!

Heel veel sterkte Brasletti!
 
Als iemand het nog leest, gaan jullie weer eerst een uur naar de landtong ofzo?
Want ik ben zo klaar met school dus redt 11uur nooit meer maar kan wel wat later (voor 12e ofzo) ergens heen rijden..
 
Als iemand het nog leest, gaan jullie weer eerst een uur naar de landtong ofzo?
Want ik ben zo klaar met school dus redt 11uur nooit meer maar kan wel wat later (voor 12e ofzo) ergens heen rijden..

Volgens mij gaan ze vandaag naar de speelplaats (Klaverpolder)....
 
oh okee laat maar hangen anders, sinds gister een zoem geluid uit de versnellingsbak.
Soort van geluid als bij een auto met een compressor, het gaat mee met de toeren..

Motostorebarendrecht zei me het even aan te kijken, dan ga ik liever niet helemaal naar de moerdijk...

Ga ik zo hier in de omgeving wel ff dijkjes rijden en kijken of het geluid weggaat of erger wordt ;(
 
Laatst bewerkt:
Mogguh allemaal!

Ten eerste bedankt voor jullie medeleven, wordt zeer geappricieerd.

@MRT en TnecniV bedankt voor 't wegduwen van m'n Vfr

@Joshi bedankt dattie ff een paar dagen bij jou in de tuin mag logeren.

En ja dat lastigvallen, ziekenbezoek of hoe je 't ook wilt noemen mag altijd. Bel ff van te voren kan ik zorgen dat ik wat minder wappie ben van de pijnstillers.

AS maandag weer naar 't Ruwaard en dan gaan ze verder kijken.
 
Mogguh allemaal!

Ten eerste bedankt voor jullie medeleven, wordt zeer geappricieerd.

@MRT en TnecniV bedankt voor 't wegduwen van m'n Vfr

@Joshi bedankt dattie ff een paar dagen bij jou in de tuin mag logeren.

En ja dat lastigvallen, ziekenbezoek of hoe je 't ook wilt noemen mag altijd. Bel ff van te voren kan ik zorgen dat ik wat minder wappie ben van de pijnstillers.

AS maandag weer naar 't Ruwaard en dan gaan ze verder kijken.

Doe maar ff kalm aan, je gaat vast en zeker niet werken voorlopig?

En de Viff weghalen daar was een kleine moeite, zou ieder ander toch ook gedaan hebben?

En voor bezoek moet je niet je pijnstillers terugschroeven, krijg je alleen maar spijt van :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan