het water in met rijles

Mag ik nu ook lachen om alle motorrijders die op hun bek gaan als ze hun motor niet aankunnen?

B|


och.. niet bij alle.. maar mijn instructeur stond mij ook kostelijk toe te lachen toen ik de motor om liet donderen met rijles... moet in sommige gevallen kunnen toch? :)
 
Maare... die motor kun je bijna afschrijven...? |( En moet die instructeur daar dan nog om lachen? :? Kan 't me moeilijk voorstellen. :X
 
mischien was de insructeur van duitse komaf...
dan klinkt rijden al gauw als fahren.... O-)

ik hoorde dat ze al een nieuwe kawa hebben aangeschaft...
full




maar ff zonder dollen, ben vroeger zelf ooit de sloot in gereden met een yamaha...., moest uitwijken voor een paar vrienden...die gasten (en ik ook) lachen...hey ron ...nou is ie echt watercooled!
maar je schrikt je wel het lazerus hoor, als die helm vol loopt denk je dat je verzuipt.
 
mischien was de insructeur van duitse komaf...
dan klinkt rijden al gauw als fahren.... O-)

ik hoorde dat ze al een nieuwe kawa hebben aangeschaft...
(Afbeelding)



maar ff zonder dollen, ben vroeger zelf ooit de sloot in gereden met een yamaha...., moest uitwijken voor een paar vrienden...die gasten (en ik ook) lachen...hey ron ...nou is ie echt watercooled!
maar je schrikt je wel het lazerus hoor, als die helm vol loopt denk je dat je verzuipt.


_O- _O- _O-
 
volgens mij heel moeilijk -O-

maar begrijp me goed allemaal.. voor de leerling vind ik het niet leuk.. dit is dan ook geen leedvermaak.. maar stel je voor dat je daar staat als instructeur en iemand bij een bochtje opeens het water in ziet racen :+

sorry hoor.. maar ik zou er wel smakelijk om kunnen lachen..

Ik weet niet of de instructeur daar om kan lachen.
Ten eerste bestaat er dan toch een reele mogelijkheid dat de berijdster verdrinkt, doordat ze de motor op haar krijgt in het water of zoiets en je kan niet op tijd ingrijpen.
Ten tweede doet het altijd pijn om een motor in de plomp te zien verdwijnen.

Maarrrrrr, als er dan idd niets aan de hand blijkt te zijn, dan zou ik er misschien een dag later om kunnen lachen, maar op dat moment, nee :N

Vraag me af of de berijdster nu nog wel op ene motor stapt? :?
 
Maare... die motor kun je bijna afschrijven...?
Ach welnee. Uit mekaar halen, schoon/droog maken en verder rijden. Niks aan het handje.

Ken twee fietsen die op de bodem van een sloot gelegen hebben en al weer een hele tijd vrolijk rondrijden.

Als de mevrouw er verder niks aan over gehouden heeft, vind ik het ook wel komisch.
 
Ik weet niet of de instructeur daar om kan lachen.
Ten eerste bestaat er dan toch een reele mogelijkheid dat de berijdster verdrinkt, doordat ze de motor op haar krijgt in het water of zoiets en je kan niet op tijd ingrijpen.
Ten tweede doet het altijd pijn om een motor in de plomp te zien verdwijnen.

Maarrrrrr, als er dan idd niets aan de hand blijkt te zijn, dan zou ik er misschien een dag later om kunnen lachen, maar op dat moment, nee :N

Vraag me af of de berijdster nu nog wel op ene motor stapt? :?
:^ ik denk dat ik toch wel een poos nodig zou hebben om de lol ervan in te zien. Ik denk dat de leerling de volgende keer toch wel anders kijkt naar bochten in de buurt van water. Misschien verstijft ze dan weer....
 
Er zijn er hier zoveel die het decor inrijden nadat ze de controle van hun fiets hebben verloren......en die zijn niet aan het lessen
 
Tja tis ook een plek om je motor te stallen tegen diefstal.

Kud voor het persoon die het overkomen is, maar later misschien een leuk verhaal opverjaardagen voor het persoon.
 
man je lacht je toch een knup in je lul
als ze de plomp in rijd
en dat ze dan een beetje loopt te bulke help help
en dat je dan zeg had je maar moeten leren zwemmen :} :} :} :} :} :} :W
 
Ten eerste bestaat er dan toch een reele mogelijkheid dat de berijdster verdrinkt, doordat ze de motor op haar krijgt in het water of zoiets en je kan niet op tijd ingrijpen.


Maarrrrrr, als er dan idd niets aan de hand blijkt te zijn, dan zou ik er misschien een dag later om kunnen lachen, maar op dat moment, nee :N
Zeer onwaarschijnlijk, dus lach zoveel je wilt...
 
met de kanttekening dat de persoon in kwestie er heelhuids is afgekomen wordt dit echt een heel leuk verjaardags verhaal.

Hopelijk gaat ze het plezier in zwemmen motorrijden niet verliezen hierdoor.
 
:^ ben ik ook wel benieuwd naar....
Idd... Als je ziet dat je het niet gaat redden en dat je de sloot in rijdt dan weet ik niet of je verder moet gaan, want je rolt natuurlijk niet zomaar de sloot in.
Lijkt mij hier een gevalletje van verkrampen en van schrik niks meer kunnen doen :P

Maar evengoed een grappig verhaaltje _O-
 
Ik zal wel een moraalridder zijn, maar vind het dus echt niet om te lachen.

Ben zelf ooit tijdens het lessen onderuit gegaan (sneeuw) en kan me voorstellen wat er met je gebeurt als je te water raakt met motor en al...

Als ze het uberhaupt zonder verdere complicaties heeft doorstaan, zal het voor haar vreemd zijn om weer op de motor te stappen en voor wat betreft de rijschool... belachelijk dat je lessers in dat soort omgevingen laat rijden...

Jammer..

Charles
 
VROUW ACHTER HET STUUR............ VUL T MAAR AAN

WEL HUMOR ALS ZE ER "HEEL" UITGEKOMEN IS _O- *O* _O-

Hey, Je Capslock staat aan.
Ik zal wel een moraalridder zijn, maar vind het dus echt niet om te lachen.

Ben zelf ooit tijdens het lessen onderuit gegaan (sneeuw) en kan me voorstellen wat er met je gebeurt als je te water raakt met motor en al...

Als ze het uberhaupt zonder verdere complicaties heeft doorstaan, zal het voor haar vreemd zijn om weer op de motor te stappen en voor wat betreft de rijschool... belachelijk dat je lessers in dat soort omgevingen laat rijden...

Jammer..

Charles

:^

Ik vind het sneu. Ben je druk bzig je droom te verwezenlijken en dan laat zo'n hork van een instructeur zien dat ie risico's en beheersingsniveaus niet kan inschatten.
 
Nieuw onderdeel bij het afzwemmen: 1 baantje met motorpak en helm 8-)
Inderdaad wel een domme plek voor die oefeningen want er zijn daar toch echt wel meer plekken waar het minder vochtig is.

Over vochtg gesproken, net nog een vreemde ervaring rijker geworden. Aquaplanning met de motor, da's een vreemd en eng gevoel als je op de snelweg rijdt :X (ik trouwens denk overal wel)
 
Wel een grappig verhaaltje. Ik hoop dat de dame in kwestie niks mankeert en weer vrolijk verdergaat met motorrijden. Zo ja dan heeft ze in ieder geval een bijzonder verhaal te vertellen als ze straks trots op haar eigen motor rondrijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan