het water in met rijles

Ik heb zelf ook daar gelest op die kade en ik kan je zeggen toen ik de eerst keer daar kwam(gelest bij jan ten pas) vond ik het ook niet echt veilig nee.

Gewoon een kade zonder reling je flikkerd meteen 1/ 1,5 meter naar beneden.
Toen ik vorige week donderdag moest afrijden hoorde ik het ook.
 
Motor met een persoonlijkheidsstoornis.

Dacht dat hij een jetski was...........


De berijdster was wel zenuwachtig tijdens het lessen, het water stond in haar handen.


(oei oei wat flauw)
 
Bij de weg ze zwom gewoon zeer relaxed weer naar de kant en deed er zeer nuchter over.

Haar commentaar was: Ja "ik heb in de bouw gewerkt ik ben het wel gewend"
Nouwja wat ze met gewend bedoeld weet ik dan niet of vallen of gewend zijn aan hoogtes ofzo.

Nee dit is geen onzin die kerel die haar les gaf zij het zelf toen wij aan het wachten waren op mijn examinator.
 
achteraf kan je er wel om lachen....
maar op dat moment :N :N :N

zo heb ik een keertje tijdens me lessen de motor van me instructeur tegen me aangeknalt...erg hard dat wel....
was op me brommertijd gewend om vol in de ankers te gaan (aka stoppie)
dus we rijden op naar een stoplicht na de "bijzondere verichtingen" 8maken enz...
eerste leerling rijdt door het oranje...en ik hop.....REMMEN....
KNAL....schiet een meter naar voren....draai me om en zie nog net hoe me instructeur z'n motor maar net overeind houdt.....met een GROOT gat in de kuip en z'n spiegel eraf bengelen :o :o :o :o :o :o :o

was net begonnen met de les en het hele uur een slordige 10 meter afstand gehouden,erachter dus

schaamde me diep.......komen we terug bij de rijschool zegt zijn vrouw OOK nog "ach je vond hem toch niet eens mooi" :( :(

heb les stilzwijgend afgerekend en stilletjes weggetuft op me brommer,heb me helm niet eens af durven doen :X
 
[me]WouterG heeft tijdens het lessen ook een lesmotor zware schade toegebracht maar ik voelde me niet echt happy ofzo, toch een beetje schuldig.[/me]
 
Ik had me denk ik ook niet echt happy gevoeld.... Zo zette ik de motor tijdens een les (even pauze) verkeerd neer. De ondergrond liep schuin af, naar een sloot. Ik nog checken of de motor goed stond, en ik dacht dus van wel. Toen ik wegliep bleek de motor toch niet helemaal stabiel te staan. De instructeur kon de motor nog net redden. Had me kapot geschaamd als de motor in de plomp was gevallen... :o
 
[me]WouterG heeft tijdens het lessen ook een lesmotor zware schade toegebracht maar ik voelde me niet echt happy ofzo, toch een beetje schuldig.[/me]

Kan ik me goed voorstellen, waarschijnlijk zou ik hetzelfde hebben, maar dat is het risico van het vak hoor! En een rijschool die dat niet wil, moet maar geen rijschool worden!

@Erikgixer
Waarom schaamde jij je? Volgens mij zat de intructeur te dicht op je, en zat ie ook te suffen. Hij moet zich schamen, niet jij!
Mijn instructeur heeft dit ook een paar keer gehad, en hij zei dat het zijn schuld was...
 
kzou het niet echt prettig vinden met pak en al het water in. Ben ook bang dat ze niet snel meer langs het water zal gaan rijden :N
 
Ze zal haar helm als badmuts hebben aangezien. _O-
En het leren pak als duikpak (als ze al een leren pak aan had)

Lijkt me toch raar, zo lessen vlak langs de waterkant. Niet goed nagedacht door die rij-instructeur. :o
 
Kan ik me goed voorstellen, waarschijnlijk zou ik hetzelfde hebben, maar dat is het risico van het vak hoor! En een rijschool die dat niet wil, moet maar geen rijschool worden!

@Erikgixer
Waarom schaamde jij je? Volgens mij zat de intructeur te dicht op je, en zat ie ook te suffen. Hij moet zich schamen, niet jij!
Mijn instructeur heeft dit ook een paar keer gehad, en hij zei dat het zijn schuld was...
Dat kan wel zijn, maar ik had ook een keer een gelijke situatie. Hij had verwacht dat ik door zou rijden, terwijl ik (voor het eerst) braaf wilde wachten op een auto met voorrang....

Ik voelde me ook niet fijn hoor. 2 motoren onrijdbaar... Heb ook netjes betaald voor de les... Ik schaamde me ook dood.....

Zo zie je maar, voor iedereen is dit toch anders. En ja, ik weet ook wel, dat extra ze verzekert zijn, juist voor zulk soort gevallen.
 
...Ten tweede doet het altijd pijn om een motor in de plomp te zien verdwijnen...
Mwaah, er zijn motoren die ik graag in de plomp zie verdwijnen...ik zal me er verder niet over uitlaten welke anders ontketen ik hier een oorlog 8-)

Maarre best wel lullig als je dat overkomt. Het ergste dat ik heb gedaan is de lesmotor omgooien...schade 1 remhandle.

Misshien vond die dame die lesmotor wel zo waardeloos dat ze dacht hoppa, de plomp in met dat schijthuis _O-
 
haha, ik had het wel grappig gevonden. die lui zijn daar heus wel voor verzekerd neem ik aan. kan mij niks schelen als ik schade aan zo'n lesmotor maak. je betaalt al genoeg, daarbij zijn die lui toch wel goed verzekerd.


die vrouw had zeker gehoord dat ze met haar leren pak even onder de douche moest, en heeft het zo maar even opgelost.
 
jha hoor :? ,
ik moest ook aan de waterkant oefenen voor me vaardigheden.. maar me les soes nooit de oosterschelde van de andere kant laten zien *D
(btw; bij de veersedam moest ik oefenen)
 
Heb een paar weken geleden ook iemand bijna het water in zien rijden, ware het niet dat mijn instructeur en ik er voor stonden... :X

Ik was net klaar met lessen en stond op de stoep geparkeerd met aan de rechterkant een gracht. Instructeur ff een praatje met me maken, toen de lesser haar koppelingshendel liet schieten. :]
Goed voor zo'n 1800e schade aan mijn kant. _O-

Plaatje zegt genoeg lijkt me..
ongelukps2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan