Het Yamaha XV/TR1 V-Twin café/racer/tracker Pics Topic..

En als je wilt........(die van jou rijdt toch eerder) kan ik je wel vertellen waar een en ander van-af/daan komt.......
 
De tank is van een Soes GSX750/1200 Inazuma en de zit komt uit Duitsland, van kickstartershop.de

Tank is best slecht aan te komen omdat die dingen redelijk bleken te roesten, maar zal inmiddels een paar jaar later wel makkelijker zijn ivm meer beschikbaar.
 
En weer een en ander gevonden O-)
full

full


full

Deze was er al, maar vond deze foto`s VET!
full

full
full
 
Laatst bewerkt:
ja die rode vind ik persoonlijk minstens zo geil als de gele aan het begin van dit topic :P

maar off topic; die hotrod :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :}
 
Laatst bewerkt:
ja die rode vind ik persoonlijk minstens zo geil als de gele aan het begin van dit topic :P

maar off topic; die hotrod :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :}

Ik vind hem op zich ook mooi hoor, alleen vind ik de kont qua vorm niet mooi, kleuren zijn perfect :9~

En maar weer aanvullen met lekkers (soms ook minder, maar ze horen erbij):

full

full

full

full

full

full


Deze laatste is een XV250, best gaaf gedaan, toch?
full
 
Wat een verschillende uitlaatbochten hè, geweldig.... "die dingen wringen zich in allerlei bochten"
 
Potverdorie die rode met die goude voorvork dat is hem.
Wat een prachtige machine is dat zeg. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Wat echt heel bijzonder is aan deze laatsten is hoe de achterbrug een stuk korter op het blok scharniert en waardoor de hele motor echt een stuk korter is, dit lijkt een `heel klein beetje`op mijn frame zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan