Het Yamaha YZF R-125 Topic - '' Het begin van de R-serie ''

Sinds n maand rijd ik op een yamaha r125 nou vroeg ik me af hoe ver je er nog mee kan rijden als de tank bijna leeg is. (fuel begint te knipperen)
 
Sinds n maand rijd ik op een yamaha r125 nou vroeg ik me af hoe ver je er nog mee kan rijden als de tank bijna leeg is. (fuel begint te knipperen)


Als het goed is staat dat in het instruktieboekje. Reken maar op zo,n 30 km. :Y
 
Hoi allen!

Ik ga morgen kijken naar een 2ehands YZF r125 uit 2011.
Nu had ik ergens gelezen dat er ooit terugroepacties zijn geweest?

Weet iemand van wat en welk jaar?
Ik kan het nergens vinden... :s


Moest de verkoop goed gaan post ik hier weldra een foto van mijn nieuwe aanwinst! :]
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom mail je YAMAHA nederland niet gewoon even met de betreffende vraag. Als iemand op de hoogte is zijn die lui t wel :)
 
Maar waarom mail je YAMAHA nederland niet gewoon even met de betreffende vraag. Als iemand op de hoogte is zijn die lui t wel :)

Dat is een goed idee! ;)
Maar als jullie al niet direct van iets weten dan kan het inderdaad een verkoopspraatje geweest zijn.

Het is trouwens voor in Belgie maar ik veronderstel dat die exact hetzelde is. :+
 
Link de moto eens :) grtz

Kan het zo niet direct meer vinden.

Ik ben ben trouwens vanaf gisteren eigenaar van een yzf r125 *O* :]

Opties:
Leovince SBK uitlaat
Wiel-striping
Tankpad
Seat cover (in tegenovergestelde kleur)
Yoke protector
Andere zij-kuip (volledig wit ipv rode striping)
en nog andere rode striping verwijdert

Foto's:

xTCwff4.jpg

3W6ol0h.jpg

pSIFJKY.jpg
 
Leuke motor Sven!

Ik mag me sinds gister ook aansluiten bij deze groep:
2gsew4i.jpg


iddbnd.jpg


Extra's; geen want hij is helemaal origineel, met net iets meer dan 6000km op de teller, van de eerste eigenaar. Echt een nette fiets.
Nu nog een NL kenteken erop fixen, en gaaann :)
 
heb sinds vrijdag ook een r-125 , helemaal zwart met zwarte velgen.
Jammer genoeg was ik diezelfde dag in de avond naar een feestje gegaan met me motor..
en raad is wat er is gebeurt... ja hoor schade... iemand heeft hem laten vallen en niks gezegt, dus ik balen en met lelijke krassen naar huis gereden :( , opzich niet boos omdat er schade aan de motor zat maar omdat diegene niet eens even zijn verontschuldiging heeft aangeboden -.-

naja, gelukkig plastidip besteld 4 busjes matzwart en 1 busje zilveren flakes.. en vandaag de hele motor omgespoten van gloss (met krassen) zwart naar mat zwart met zilveren flakes :D.

resultaat mag er zeker zijn voor de eerste keer spuiten vind ik :), alleen zijn de 2 zijkappen beetje lelijk geworden omdat ik te lui was om de lijmresten van mijn motor af te halen haha, maarja morgen (vandaag) even wat stickers kopen om de zijkap te stickerbomben (waar normaal de normale r125 stickeres op zitten)

Mijn mods: Tail tidy, Doorzichtige led achterlicht, leovince uitlaat (zonder DBkiller) , zwart matt + zilver flakes plastidip, carbon knipperlichten voor.

mods die ik nog ga doen: Bubble scherm (al besteld), rode stepjes voor en achter (al besteld)
andere spiegels (al besteld) , andere stuurgewichtjes (al besteld).
en na mijn vakantie een nieuwe koppelings hendel kopen.
in de winter ga ik mijn kappen helemaal fijnschuren en metallic zwart spuiten :)



Foto's post ik binnenkort van mijn motor (dinsdag ofzo).
 
Ik zou de motor in originele kleurstelling houden. waarde zakt enorm als je de boel overspuit
 
ik zou proberen de boel te herstellen zoals je zegt, danwel tweedehans kapwerk zoeken wat in goede staat is.

als je dat laatste doet zou ik die kappen thuis op de plank leggen tot je m verkoopt ;)
 
Leuke motor Sven!

Ik mag me sinds gister ook aansluiten bij deze groep:


Extra's; geen want hij is helemaal origineel, met net iets meer dan 6000km op de teller, van de eerste eigenaar. Echt een nette fiets.
Nu nog een NL kenteken erop fixen, en gaaann :)

Mooi mooi, kan het zijn dat je deze in Belgie hebt gekocht?
Heb deze precies ook zien staan online. (incl sticker van garage op de zijkant)

In het blauw is hij ook erg mooi! :Y
Geel vind ik normaal minder maar zoals hij hier in de openingspost staat... :9~ :}
Ik wil niet weten hoeveel tijd en geld daar in is gekropen. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan