Het Yamaha YZF R-125 Topic - '' Het begin van de R-serie ''

Ik denk dat je op de YZF125R meer voorover hangt dan op een CBR125R. Voor mij was de CBR125R wel de max qua voorover hangen. Krijg je zulke vermoeide armen/polsen van,.
Maar rechtop zitten heeft inderdaad ook nadelen. Ik had ooit een Virago 250 en als ik boven de 110 reed, dan kreeg ik echt last van de druk op mijn bovenlijf.

Haha... dan koop ik toch een K-Pipe erbij? Kan ik naast vrolijk roze af en toe stemmig wit rijden. :+

Tjonge jonge, de jeugd van tegenwoordig zijn ook niet meer de mannen van staal.
Ik heb een MT-03 en ik begin pas te janken als ik een heel lang stuk boven de 130 moet rijden.
En dat moet het land besturen in de toekomst. :P

Ja Gerdien. Jij bent echt geen man van staal.
 
N-rijder, strak plan! Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de varadero, lijken mij ideale motortjes (alleen ik vind ze persoonlijk verschikkelijk lelijk :X )
Tiel is vanaf hier ook heel goed te doen, en wel een fijne locatie zo langs de dijk.
Ik ben meestal ook wel een rustige rijder.
Het zal lastig worden een mooie datum te vinden waarop we allebei kunnen én het mooi weer is, want van dat laatste is in deze tijd niets te zeggen. Zondag komt mij meestal wel uit.

En misschien is het leuk om tegen de tijd dat we een datum geplant hebben, meerdere A1 rijders uit te nodigen zodat er toch nog een keer een A1-minimeet komt ;)
 
N-rijder, strak plan! Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de varadero, lijken mij ideale motortjes (alleen ik vind ze persoonlijk verschikkelijk lelijk :X )
Tiel is vanaf hier ook heel goed te doen, en wel een fijne locatie zo langs de dijk.
Ik ben meestal ook wel een rustige rijder.
Het zal lastig worden een mooie datum te vinden waarop we allebei kunnen én het mooi weer is, want van dat laatste is in deze tijd niets te zeggen. Zondag komt mij meestal wel uit.

En misschien is het leuk om tegen de tijd dat we een datum geplant hebben, meerdere A1 rijders uit te nodigen zodat er toch nog een keer een A1-minimeet komt ;)

Haha je weet wat ze zeggen over lelijke eendjes? Ze rijden heerlijk..... of wacht. hmmm misschien ging het spreekwoord dan tóch net iets anders.

Over het algemeen kan ik op Zondag ook wel. Vind mijn vriendin misschien niet zo leuk, maar ik wel :Y *D
Ook ben ik voorstander om mensen op het toeval uit te nodigen. Lijkt me leuk.

Één klein dingetje is dat donderdag en vrijdag mij opeens opviel dat er een ratel uit mijn Varadero komt. Ik ben er mee naar de dealer van motoport geweest en die zegt dat het niets ernstigs is. Hij moet alleen over een kilometer of 3000 op voor een grote beurt. Heb er nu 22.000 kilometer mee gereden De kleppen krijgen een kleine vertraging, juist omdat je hem altijd op zijn donder moet geven om voor het verkeer weg te komen en moeten dan opnieuw gesteld worden. Op dit moment rij ik 150 kilometer per week dus dat duurt nog wel eventjes.

Voor de datum. Hoe zit jij daar met vakanties want jij valt onder Zuid?
 
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik met vakanties zit.
Ik heb nog geen plannen, dus die vakanties zie ik vanzelf komen en gaan ;)
Ook kan ik mijn school-en werktijden voor een heel eind zelf inplannen, dus ik kan vrij zijn wanneer dat mij goed uitkomt.
Wanneer komt het jou goed uit, én hebben we enigszins misschien kans op mooi weer?
 
Dan kunnen we denk ik het beste twee data afspreken. Als de ene niet door gaat door wat voor reden dan ook dan heb je altijd nog een tweede dag staan. Voor mij is het verder eigenlijk alleen in het weekend een optie op het moment. Het weekend van zondag 12 en/of 19 oktober?
 
Beide datums schikken mij wel :)
Maar beide dagen geven ze bewolkt en slecht weer aan (voor wat ze er nu van kunnen zeggen).
De komende 2 zondagen (en zaterdagen) komen mij ook uit, en dan ziet het weer er beter uit, misschien is dat een optie?
 
Dit weekend gaat het (uiteraard) niet lukken. Volgend weekend is mijn vriendin jarig dus dat gaat ook niet lukken. Helaas.
We kunnen die twee data aanhouden en dan nog even kijken wat het weer gaat doen. Het komt mij anders niet uit.
 
Prima, dan zet ik die data in mijn agenda. Heb jij een locatie in gedachte? Ik denk dat we ergens rond Culemborg, Wijk bij Duurstede wel een plek kunnen vinden, in de buurt van de dijk :)
 
Als het goed is heb ik tegen die tijd mijn waterdichte telefoonhouder voor de motor binnen.
Op m'n telefoon heb ik de TomTom app, dus we kunnen dan terplekke wel wat plannen/ de dijk afrijden en zien waar we stranden ;)
 
Jep dat gaat wel goed komen. Ik heb een x-grip voor mijn mobiel, helaas is mijn mobiel niet waterdicht haha. Het enige punt is het punt waar we afspreken haha. Hoeft uiteraard niet direct aan de Lekdijk.
 
Ik weet dat er in die richting MacDonalds Geldermalsen ligt, die ligt langs het knooppunt waar de A2 en de N327 elkaar kruisen, langs Beesd. Voor mij is dat ong 1:15uur rijden, met snelwegen vermijden. Ik weet niet hoe goed dit punt vanaf jou te bereiken is?
 
Voor mij is dat 2 uur en een 20 minuutjes rijden binnendoor. Ik kom uit Amsterdam en hoef alleen de A2 te volgen en dan zou het 1 uur en 8 minuten zijn. Ik ga dus wel bij Nieuwegein de A2 op en dan duurt het 1 uur en 30 minuten. Vind ik wel een mooie middenweg. Ik moet alleen wel met de veerpont over.
 
Ik vind 12 uur wel een mooie tijd eigenlijk. Dus kleine opsomming:
zondag 12 oktober om 12:00 bij MacDonalds Geldermalsen. (adres Panweg 5
Enspijk)
 
Het is misschien wel handig Jeroen om elkaars nummer te hebben. Ik kan jou geen privébericht sturen. Zou jij mij(Kevin N) op kunnen zoeken op Facebook en mij een berichtje kunnen sturen?
 
Laatst bewerkt:
Ik zal wel weer een waarschuwing kijgen dat ik aan het schoppen ben, maarja...

Vrienden van onvermogen, ik heb een vraag die waarschijnlijk in dit 197 reply's tellende topic allang beantwoord is. Is een YZF R125 geknepen naar 11kW of is dat het standaard vermogen???
 
Ik zal wel weer een waarschuwing kijgen dat ik aan het schoppen ben, maarja...

Vrienden van onvermogen, ik heb een vraag die waarschijnlijk in dit 197 reply's tellende topic allang beantwoord is. Is een YZF R125 geknepen naar 11kW of is dat het standaard vermogen???

11kW is het standaard vermogen uit het 4T LC blokje, er zitten dus geen begrenzers in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan