Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Ben ook wel klaar met de optische modificaties: rem -en koppelingshendel, rem/schakelset, kettingspanners en bobbins van ///M zitten erop, alle zwarte plastic delen zijn vervangen door carbon (///M carbon package en ilmberger), remklauwen zijn vervangen door de Nissins van de M1000R, en uiteraard het getinte ruitje.
 
Malaguti + 2 motorblokjes en wat kleinspul
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    312,5 KB · Weergaven: 30
Er is een grens dat het allemaal een beetje té gaat worden: rare gekleurde boutjes, winglets en zo.

Ik zou ‘m nog kunnen ombouwen naar een carbon versie (ilmberger heeft alle delen daarvoor liggen), en vervolgens stickeren/spuiten. Een andere optie is om ‘m replica te laten spuiten (á la SBK of zo), maar dan had ik beter de standaard versie kunnen nemen ipv de M-uitvoering. Eerst maar wat km’s maken.
 
Een week of 4 geleden een paar originele koffers met tassen via marktplaats voor mijn FJR gekocht.
Gister een nieuw achterbandje en een Bagstergel zadel.
Nu alleen de tank nog in de kleur van de koffers laten spuiten en dan is de FJR voorlopig klaar.
 
Mooi pijppie👍
Die ongezuurde eindstukken, hoort dat zo of zijn ze dat vergeten?
Als ik zo’n pijp zou maken, zou ik alles zuren/ polijsten, en niet de helft.
Ik denk dat 99% juist die blauwe lasjes mooi vindt , ik heb wel eens een stuur terug naar de UK gestuurd omdat de maker ook vond dat dat gezuurd moest worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan