Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Niiiiiiice, deze combinatie staat op m'n verlanglijstje. Ik moet nog wel even wennen aan de prijs :+
Het loont om het internet af te struinen, ik heb het hier gekocht. Op dit moment de goedkoopst *O*

 
DKuE2zM.jpg


Setje verstelbare DB killers, 60mm diameter. Plugje naar achter, meer demping. Plugje naar voren, minder demping.
 
@JamoZ Ik heb op advies van de verkoper ook een oncomfortabel strakke leren jas gekocht een paar jaar terug. De eerste ritten ook echt met het idee gezeten een miskoop te hebben begaan, en ben zelfs terug naar de winkel gegaan en meerdere verkopers om hun mening gevraagd_O-, maar zat uiteindelijk (na een paar weken) perfect.
Ik weet zo natuurlijk niet hoe erg jij je buik in moet houden :P maar je verhaal klinkt dus niet heel raar voor mij.;)

Wel een mooie jas trouwens!!:t
Top winkel dus....
 
20230311_141719.jpg


20230311_122551.jpg

Nieuwe tankdop, van de oude was er een palletje uitgevallen/afgebroken (bijna in de tank:?) die zorgt dat de tankdop open blijft staan.

20230311_122526.jpg

Navi steuntje voor de K1300GT, wil aankomend jaar eens proberen om met een Beeline te navigeren. Weinig plek op het stuur en wil niet gaan boren of kloten, vandaar een origineel BMW steuntje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lert
Ook maar een poging gedaan.
Gingen nog wat centen af. Uiteindelijk voor 38 incl verzending.
Voor dat geld kun je best een gok wagen.
 

Bijlagen

  • 63B6C54A-422D-40CC-9CAD-B31E172C9F2F.jpeg
    63B6C54A-422D-40CC-9CAD-B31E172C9F2F.jpeg
    65,2 KB · Weergaven: 67
Voor een Beeline heb je dat helemaal niet nodig. Telefoon kan in de zak, en de Beeline op het stuur met de meegeleverde klem.
Ja dat zag ik ook ja, maar op mijn motorfiets is nog al weinig ruimte over op het stuur. Dus had ik bedacht dat dit misschien ook een oplossing kon zijn.
Nou ja eerst maar eens de Beeline kopen :$
20230316_101808.jpg

Tussen die rempot en dat stukje stuur zit maar een paar millimeter ruimte. Beetje krappig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan