Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

St1300A 2002 met 127k op de teller.
5E8300B8-10D5-4417-8020-520DC6915160.jpeg
 
Niiiiiiice. Ook in die kleur? En zijn die valbeugels ook standaard?
Die valbeugels zijn standaard, die koffers niet. En de kleur is de enige die je kan bestellen. Zoals HF al zei, je kan alle kleuren kiezen als het maar blauw is.
Ik heb die valbeugels laten zitten voor voorlopig, kunnen er altijd later af. Bestel je zonder dan heb je niks. En ja, het kan subtieler, maar ik koop een motor niet voor de looks. Deze in ieder geval niet.
Ik heb er een topkoffer bij met montage (SHAD39). Zijkoffers hoef ik (voorlopig) niet. Ik lees er ook niet altijd goede verhalen over. Dus die stellage zit er niet op.

Ik wil eigenlijk wel eens wat gaan reizen met de motor, maar of ik het ook ga doen is zal de toekomst uitwijzen. ;)
Ik begin dan wel met die topkoffer en een rolbag e.d. Komen we er ook. En het is de kunst van reizen om zo min mogelijk mee te nemen.
 
Een helm voor 859 euries??? 😳 Welke gadgets zitten daar allemaal op?? En dan hebben we het nog niet eens over 171 euro voor een vizier en pinlock. -O-

Kom ik aanzetten met een simpele hjc mat zwarte systeemhelm van 229 euro...😕
 
Laatst bewerkt:
Een helm voor 859 euries??? 😳 Welke gadgets zitten daar allemaal op?? En dan hebben we het nog niet eens over 171 euro voor een vizier en pinlock. -O-
Het oog wil ook wat. De vriendin wou de Shoei X-Spirit III Kujaku TC-5. Bijna nergens meer te verkrijgen in maat S. Het nadeel van een circuithelm is dat er geen zonnebril in zit, dus een meekleurend vizier was de oplossing :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan