Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Toch maar weer de nieuwe universele teller teruggestuurd en gegaan voor origineel en 2de hands. dit ivm niet passend te krijgen met meegleverde materialen en eigenlijk ook geen porem zo'n kleine teller.
Helaas wel mph & km/u ipv enkel km/u, maar zal veel beter ogen.😁
Bekijk bijlage 1477671

58EDD932-4C7A-4EC2-B0F0-6948A2036A35.jpeg
9F65D8AF-1273-4056-881D-6306CAF5E62D.jpeg

ruimt juist mooi op zo’n kleine teller, doorsnee vijf cm ofzo.
Kan de navi mooi waar dat biervat van een originele teller zat, beetje lager maar wel mooi in het zicht.

smaken verschillen hoor ;)
 
Carbon tank cover voor mijn XSR900, standaard is mat zwart (motor en glans zwart/brons met carbon), krast snel en past niet bij mijn motor.
Gaat nu mooi staan met het carbon Abarth kontje erop.

1585264334120.png


1585266384402.png

(logo zit er niet op en is reclame van het bedrijf)

Gezien het standaard logo dan niet meer erop zit komt er een mooie goude tuningfork sticker van Yamaha erop ook in zwart/goud zoals de stijl van mijn motor om het af te maken.

1585264424801.png


Dit is mijn eerste motor waarin ik zo all-out voor ga met details en het personaliseren.
 
Laatst bewerkt:
Carbon tank cover voor mijn XSR900, standaard is mat zwart (motor en glans zwart/brons met carbon), krast snel en past niet bij mijn motor.
Gaat nu mooi staan met het carbon Abarth kontje erop.

Bekijk bijlage 1478253

Bekijk bijlage 1478256
(logo zit er niet op en is reclame van het bedrijf)

Gezien het standaard logo dan niet meer erop zit komt er een mooie goude tuningfork sticker van Yamaha erop ook in zwart/goud zoals de stijl van mijn motor om het af te maken.

Bekijk bijlage 1478254

Dit is mijn eerste motor waarin ik zo all-out voor ga met details en het personaliseren.
Mooi embleem/sticker!!!
 
Ik kan de tendens van de steeds breder wordende profielgroeven niet goed rijmen met het contactoppevlak in bochten, wel met slijtageprocessen en waterafvoer. ¿¿¿Is het ook Dual Compound???
 
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en een nieuwe uitlaat besteld voor mijn SV650X. Uiteindelijk de LeoVince Nero geworden. Levertijd zal ongeveer een maand zijn, maar misschien langer door her Corona gebeuren.

leo-14031-suzukisv650-slip-on-nero-rvsinox-met-ca.jpg


Ik heb een tijdje rond gereden met de Alipovic van AliExpress, maar die begon toch wel steeds meer herrie te maken, dus besloten voor nu de standaard demper terug te monteren tot ik de LeoVince ontvangen heb.

Ben benieuwd *D
 
Vandaag voor de R1100R abs binnen gekregen, vacuumpomp, op maat gemaakte remleidingen, remvloeistof, olie en filter.
Nu is het wachten op de steek van een werkbij... ;):+

IMG_0166.JPG
 
Yesssss... Een setje Carburateurs op de kop kunnen tikken... Dat ginn trouwens heel mooi. Als reactie op een oude advertentei waar geen verkocht bij stond kwam ik bij Cas terecht en die heeft er ogenschijnlijk alles aan gedaan om een setje 4JH carbs op de kop te tikken
Een heel mooi schoon setje, herkomst totaal onbekend en het brengt een boel vraagtekens mee omdat er volgens mij een Dynojet Stage 1 kitje bij zit dat niet is geinstalleerd... *O*

Cas stuurde me deze foto

IMG_20200325_102033.jpg


Waarop ik dolenthousiast tot de koop ben overgegaan.
Eerst kleppen stellen van die frikandel van een FZR600R. en de vloeistoffen vervangen.

20200402_153919.jpg
20200402_153854.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op ali een gas lens kit besteld, ijzershop levert niet meer naar BE wegens coronatijd dus mag ik een maand of 2 met mijn vingers zitten draaien...
 
Terug
Bovenaan Onderaan