Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Eindelijk weer een plek om de motor te parkeren en weer lekker te gaan rijden dus teveel gekocht.... gelukkig wel in de aanbieding 😅

Textiele pak uit 2009 was aan vervanging toe... huidige rugzak erg onhandig gebleken, en de accu overleden door stilstand.. te laat eruit gehaald.

Dus:
Nieuw accu
Bagster WP20 rugzak en WP30 + WP45 tassen
Bagster tank cover (gebruikt) + Bagster TIDY
Rev'it Factor 4 broek
Rev'it Afterburn H20 jas
Rev'it Livengood GTX handschoenen
Alpinestars Web GTX laarzen
 
Pff, hopelijk de laatste bestelling van het jaar voor de motor.
Alles voor een grote beurt in huis gehaald, wat rokstraps, een groter vakje voor aan de kriega rugzak. Kreeg er zelfs wat motorbladen bij.
 

Bijlagen

  • 20210929_215251.jpg
    20210929_215251.jpg
    249,6 KB · Weergaven: 61
Ook een paar "upgrades" besteld.

Motech radiator cover
kls_08_204_10000_1_xl.jpg


En Oxford handvatverwarming. Komende regenachtige dagen in ieder geval klein klusje te doen
 
MRA Vario touring kuipruit voor de K. Had deze ook op op de VFR en de Sprint. Met mijn lengte wordt het er niet comfortabeler op boven de 100.
k1200s_vt1_1.jpg
 
MRA Vario touring kuipruit voor de K. Had deze ook op op de VFR en de Sprint. Met mijn lengte wordt het er niet comfortabeler op boven de 100.
Bekijk bijlage 1681725
En? Hoe is het resultaat op een S. Ik heb er een op mijn K1200GT een X-creen touring op de GT en ik kan niet meer zoder. Ik zat te denken om ook een vario spoiler op mijn R1100S te zetten. Ik ben zelf 3 cm onder de 2 meter
 
En? Hoe is het resultaat op een S. Ik heb er een op mijn K1200GT een X-creen touring op de GT en ik kan niet meer zoder. Ik zat te denken om ook een vario spoiler op mijn R1100S te zetten. Ik ben zelf 3 cm onder de 2 meter
Die X-creen heb ik ook nog overwogen maar ik vind ‘m net een slag te groot. Ik heb vandaag 120km gereden en het is wel een hele verbetering.
 
HJC i90 Davan helm
Falco Airforce motorschoenen
Esquad motorjeans
 

Bijlagen

  • Esquad-Strong-Raw_ml.jpg
    Esquad-Strong-Raw_ml.jpg
    18,9 KB · Weergaven: 20
  • falco_airforce_motorschoenen_735_1231_101_zwart_1.jpg
    falco_airforce_motorschoenen_735_1231_101_zwart_1.jpg
    26,1 KB · Weergaven: 20
  • HJC_I90_Davan_zwart_3c24.jpg
    HJC_I90_Davan_zwart_3c24.jpg
    25,5 KB · Weergaven: 21
12 kant doppesetje voor de spruitstuk boutjes. 2 gebruikte bobines, waren ooit mishandeld bij demontage bij een motorgarage vermoed ik. Een bobine was lam en van de andere het stekkertje vern**kt. En een spiegel die niet meer wou inklappen vervangen door een goede gebruikte.
 

Bijlagen

  • IMG_20211002_192512.jpg
    IMG_20211002_192512.jpg
    135,9 KB · Weergaven: 37
  • IMG_20211003_091725.jpg
    IMG_20211003_091725.jpg
    81,3 KB · Weergaven: 35
  • IMG_20211003_091611.jpg
    IMG_20211003_091611.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 35
Ik zag vandaag bij Louis op de site dat ze wat Held airbagvesten in de opruiming hadden (oudere modellen, paar maten nog) voor €300. Vond ik wel een redelijke prijs voor zo'n ding, dus na wat onderzoek (onder of over de jas, kabel aan de motor of toch maar met sensor) de knoop doorgehakt. Hopelijk is de maat goed. Ik denk niet dat zo'n kabel me gaat irriteren en heb ook geen zin in accu's opladen en helemaal niet in abonnementen afsluiten om je airbag werkend te houden.


77.ec.d8.D3Held6893HeldClipinAirVest500651.JPG
 
Laatst bewerkt:
Paar weekjes geleden besteld met aangepaste veer op 2 personen en voor bagage , gister werd ik gebeld dat het binnen was en vandaag de motor weg gebracht voor deze week te laten monteren .
Gaan we kijken hoeveel verschil het is tegenover de originele set .

Hyperpro_Streetbox_Products_01_v01.jpg
 
Paar weekjes geleden besteld met aangepaste veer op 2 personen en voor bagage , gister werd ik gebeld dat het binnen was en vandaag de motor weg gebracht voor deze week te laten monteren .
Gaan we kijken hoeveel verschil het is tegenover de originele set .

Bekijk bijlage 1683860

Erg goede ervaring met HyperPro op mijn vorige motor, ‘n Yamaha FZ-1, duidelijk verschil t.o.v. de originele vering.

Succes ermee 👍
 
9 Oktober heb ik dagrij/knipperlichten op mijn pas aangekochte BMW K1300S laten monteren. Het ziet er zo gaaf uit. Alleen heeft mijn BMW garage de dagrijverlichting niet aan kunnen sluiten omdat de schakelaar hiervoor niet op het originele stuur van de K1300Sgemonteerd kan worden. Zover is dat geen probleem. Ik was toch al van plan om een AC Schnitzer superbike stuur, die ik al gekocht heb, er binnenkort op te laten zetten. Dan heb ik genoeg ruimte om de schakelaar te laten monteren.
 
Laatst bewerkt:
Paar weekjes geleden besteld met aangepaste veer op 2 personen en voor bagage , gister werd ik gebeld dat het binnen was en vandaag de motor weg gebracht voor deze week te laten monteren .
Gaan we kijken hoeveel verschil het is tegenover de originele set .
Geen ervaring met Hyperpro veren maar wel met de service 👍, zelfs als je er niets koopt.
 
Tijdens het lessen bleek een crosshelm niet ideaal dus dan maar wat eerder dan gepland een helm gekocht.
Arai Profile-v

arai-profile-v-modern-grey.png


Ook meteen nieuwe laarzen gekocht omdat ze in de aanbieding waren.
alpinestars_supertech_r_boots_black_gray_gold_motorcycle_boots_motorradstiefel_motorlaarzen_bo...jpg


Via het forum een heel net pak kunnen kopen van @ddvries04
held-yagusa-black-red-suit-1-600x600.jpg
 
9 Oktober heb ik dagrij/knipperlichten op mijn pas aangekochte BMW K1300S laten monteren. Het ziet er zo gaaf uit. Alleen heeft mijn BMW garage de dagrijverlichting niet aan kunnen sluiten omdat de schakelaar hiervoor niet op het originele stuur van de K1300Sgemonteerd kan worden. Zover is dat geen probleem. Ik was toch al van plan om een AC Schnitzer superbike stuur binnenkort te laten monteren, daar is wel genoeg ruimte om de schakelaar te plaatsen.
Waar zijn de dagrijlichten? Op de video zie ik alleen knipperlichten.
En dan kom je erachter dat je intercom niet past... 😓 Dus oude verkocht en een andere gehaald: Sena 5S
Bekijk bijlage 1684649
Hoezo de intercom pastte niet?
Wat is er anders aan deze dan?
Ik heb net die helm besteld en zal m'n cardo gewoon willen overzetten
 
Hoezo de intercom pastte niet?
Wat is er anders aan deze dan?
Ik heb net die helm besteld en zal m'n cardo gewoon willen overzetten
Ik had een Sena 10S maar de klem past niet goed op een handige locatie (5S ook niet) en de houder met dubbelzijdige tape was te groot naar mijn mening, deze zou dan verder naar voren moeten of ik had er extra tape onder moeten plakken om het gat op te vullen. Die van de 5S heeft een kleine footprint waardoor deze beter op deze helm kan worden geplakt.

Ik denk dat je daar bij Cardo weinig tot geen last van hebt.

23EC207A-AD43-486C-94E2-4ADD9F0C9E39.jpeg
 
9 Oktober heb ik dagrij/knipperlichten op mijn pas aangekochte BMW K1300S laten monteren. Het ziet er zo gaaf uit. Alleen heeft mijn BMW garage de dagrijverlichting niet aan kunnen sluiten omdat de schakelaar hiervoor niet op het originele stuur van de K1300Sgemonteerd kan worden. Zover is dat geen probleem. Ik was toch al van plan om een AC Schnitzer superbike stuur, die ik al gekocht heb, er binnenkort op te laten zetten. Dan heb ik genoeg ruimte om de schakelaar te laten monteren.
Bekijk bijlage 1684466
Als ze hem op geschakelde voeding aansluiten hoeft er toch geen schakelaar tussen? Heb pas zo'n set gemonteerd op een GS, toen heb ik de dagrijverlichting aangesloten op de oem BMW GPS voeding, dan blijft de verlichting ook nog 1 min branden na uitschakeling van het contact dat ziet er best gaaf uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan