Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toerentellerkabel voor de XJ550 en een nieuwe kentekenplaat voor de GS500E.

Gister 3 nieuwe banden. 2 voor de XJ550 en 1 voor de Nighthawk...

Eergister een setje claxons voor de XJ en een paar spuitbussen hittebestendig zwart.

mvg Rick
 
RAM-B-367U-500x500.jpg
 
Een haaks opzetventiel zodat ik eindelijk overal m'n banden kan vullen.
Zodra er nieuw rubber onder mijn motor komt zet ik er permanente haakse ventielen op...

GroteFoto-WZB4AQ7D.jpg
 
271 delige gereedschap wagen van Ronin en een TengTools industrial momentsleutel...
Samen goed voor 1391 euro :9
 
Givi V35 kofferset. Stond op Marktplaats met oranje/rode kappen, die zijn inmiddels overgespoten in zilver... Scheelt toch weer de nodige euro's vergeleken met een set nieuwe.
 
Heel veel, laatst gemonteerde aanwinst: Hel remleidingen en brembo blokjes..
Xenon voor de koplamp en zilveren lampjes voor de richtingaanwijzers zijn onderweg.
Hier begon ik vorig jaar mee:[afbeelding]

En dit is 'm nu:[afbeelding]

Veranderd: Buddyseat, stuur (2x) :$ , spiegels, handvatten, hendels, stuurgewichtjes, einddempers, kettingbeschermer, radiateurbeschermer, valblokken, kuipje, tankpad, achterkant eraf gehaald en ledje voor kenteken. Nieuwe MP3's (bandjes) komen volgende maand(zijn al besteld) *O* En waarschijnlijk nog wel wat dingen die ik vergeten ben... :')

Dat is een hele mooie fiets geworden. Vooral het kuipje vind ik erg goed staan. Geeft vast en zeker veel bescherming als t wat sneller gaat.
 
Abus Granit Sledg 77 Red
[afbeelding]

Wel vrij prijzig voor een ART4 slotje (€113), maar compact genoeg om in de veel-te-kleine buddy ruimte te passen.

Er is overigens een houder te koop, die heb ik vandaag net gekocht, om 'm aan je frame of iets anders te bevestigen. €20,- en helemaal perfect, want hij paste bij mij niet eens onder de buddyseat, of in het kontje...

Linkje
 
Laatst bewerkt:
Een LED achterlichtunit van Whitelights.nl, hier getoond in de witte uitvoering die Hornig (weder)verkoopt:

Dit (oa) ter vervanging van het zielige rode pitje dat achter de originele unit zit. Deze unit is overigens volledig E goedgekeurd, zelfs voor Duitsland met de strenge regelgeving. Ik heb de rode uitvoering.

En als je dan toch bezig bent, een bijpassende set voor de knippers voor:

 
Lekt dat ding nu zo?

Ja... dat was m'n akkefietje afgelopen zaterdag op de A28 '(
Had 'm net opgehaald in Amersfoort nog even wat basischecks uitgevoerd en toen vertrokken in het kader van nu moet ie het noorden wel kunnen halen.

Echter na 10 a 20 km gutste de olie werkelijk overal uit zo'n beetje. Na uiteindelijk wat gedoe omdat ik de verzekering ook net had, en dingen dus nog niet in alle systemen geregistreerd waren, is ie gister gelukkig thuisbezorgd. Heb 'm inmiddels al aardig ontleedt. Ik verwacht vanavond of morgenavond ongeveer zo ver te zijn dat ik het blok uit het frame kan halen en dan maar eens kijken wat er aan de hand is.
 
Dat is een hele mooie fiets geworden. Vooral het kuipje vind ik erg goed staan. Geeft vast en zeker veel bescherming als t wat sneller gaat.


:} :} Ben er zelf ook heel blij mee, kuipje is inderdaad een heel verschil :Y Bij wat rappere snelheden O-) hang je niet aan je motor en das best fijn :]
 
ook nieuwe bandjes erop AVON DISTANZIA vanmiddag zandweggetjes gereden grip genoeg om er lekker doorheen te raggen
full
 
2 nieuwe banden voor mijn suzi de BT45 en een Topcase van Hepco & Becker voor woon-werk-verkeer. Ik ben het zat steeds met een rugzak rond te rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan