HET ZX-9R topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat van de 9 onder de 3000 toeren heb ik een beetje opgelost door achter 2 tanden groter te gaan,ik wilde eigelijk 3 tanden groter ,maar dit was niet te krijgen.
de motor pakt nu veel beter op bij lage toerentallen en ook in de 6e versnelling gaat ie er als een jacko vandoor,het verschil in snelheid op de teller is nihil.

heheh coool!

ja je ken ook een 900cc bigbore cylinder set kopen :)
Of een zx10r (zon damesbrommer :P ) of een zzr1400.. :o

gewoon een zx9r houde! dont change the winning bike :N
Anders waren er niet zoveel 6-ers en 10-ers die hier van die jalourse posts posten ;) })
 
dat van de 9 onder de 3000 toeren heb ik een beetje opgelost door achter 2 tanden groter te gaan,ik wilde eigelijk 3 tanden groter ,maar dit was niet te krijgen.
de motor pakt nu veel beter op bij lage toerentallen en ook in de 6e versnelling gaat ie er als een jacko vandoor,het verschil in snelheid op de teller is nihil.
ja daar heb je gelijk in
ik doe dat echter niet; ik rij gewoon wat hoger in de toeren, je moet de 9 gewoon anders berijden dan een Z750

Of een zx10r (zon damesbrommer)
een 10 een damesbrommer????
Quote: One of the craziest sportsbikes ever made and a bike which even Kawasaki admitted was 'for experts only'
... It all added up to a very angry motorcycle that arguably whipped the opposition round a track in standard form.

niet dan???
alle dames worden er wel warm van!... Duusssuuu
DAMESBROMMER
de enige 'dames' die er warm van worden zijn jij en mace :+
 
Ow dan is het goed, voor een ZX10-r loop ik wel warm :9~ :9~ ja, moet zeggen dat de 2005 636 ook wel heel erg mooi is, maar hij mist wat cc-tjes :Y :Y :Y
 
mijn negen was een beetje geprikkeld vandaag, dus heb maar niet gereden

full
 
heejjjj

Als je nou deze spiegels neemt KPM, dan ken je je "boeien" tenminste overboord gooien ;) (zitten knippers in de spiegels)

full


*O*
 
Hee KeeZs die van jou liep toch ook nog niet super bij bepaalde toerentallen,ben veel bezig geweest op Amerikaanse Forum en ik ga net als hun mijn Kleen System verwijderen,is heel makkelijk en hoeft niets te kosten
Heb Mille Pajjic een mail gestuurd en antwoord terug gekregen dat het absoluut geen kwaad kan en dat hun het ook toepassen,als ik er aan ga beginnen laat ik wel wat weten en je gasrespons schijnt veel beter te wezen,HP de 1 zegt dat je er meer trappelende paardjes van krijg en de ander merkt het niet dus???
Wie weet.
 
heejjjj

Als je nou deze spiegels neemt KPM, dan ken je je "boeien" tenminste overboord gooien ;) (zitten knippers in de spiegels)
(Afbeelding)
MOOI he, zo'n blauwe ZX-9R! :Y

de nieuwe R6 van yamaha heeft de stijlkenmerken van de eerste R1, ik hoop dat ze dat bij kawasaki ook doen; een ZX-10R met de stijlkenmerken van deze 9, dus de koplampen en de brede luchthapper onder
maar de rest natuurlijk supermodern met GP-style uitlaat enzo

ben bang dat het een droom blijft -O-
 
MOOI he, zo'n blauwe ZX-9R! :Y

de nieuwe R6 van yamaha heeft de stijlkenmerken van de eerste R1, ik hoop dat ze dat bij kawasaki ook doen; een ZX-10R met de stijlkenmerken van deze 9, dus de koplampen en de brede luchthapper onder
maar de rest natuurlijk supermodern met GP-style uitlaat enzo

ben bang dat het een droom blijft -O-
Maar KPM, wat is er dan mis met de styling van de '04, '05 ZX10r of de '06 zx10r of de zzr 1400?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan