HET ZX-9R topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar KPM, wat is er dan mis met de styling van de '04, '05 ZX10r of de '06 zx10r of de zzr 1400?

hmmmm, dat krijg ik niet uitgelegt in een paar zinnen
maar het zou al een verbetering zijn als de luchthapper aan de onderkant zou zitten

000000B63F5AABBC.jpg


effe wat anders, was zaterdag bij molenaar daar ligt de (franse) 2006 folder :9

en daar staat sinds kort ook de brutale in de showroom, wat is dat een ongelooflijk mooie motor :}
en ook de details en afwerking, werkelijk schitterend
 
hmmmm, dat krijg ik niet uitgelegt in een paar zinnen
maar het zou al een verbetering zijn als de luchthapper aan de onderkant zou zitten

(Afbeelding)

effe wat anders, was zaterdag bij molenaar daar ligt de (franse) 2006 folder :9

en daar staat sinds kort ook de brutale in de showroom, wat is dat een ongelooflijk mooie motor :}
en ook de details en afwerking, werkelijk schitterend

Ik moet me ben ik bang toch bij KPM aansluiten.. vind die voorkant op die foto niet zo mooi :N
 
Hee KeeZs die van jou liep toch ook nog niet super bij bepaalde toerentallen,ben veel bezig geweest op Amerikaanse Forum en ik ga net als hun mijn Kleen System verwijderen,is heel makkelijk en hoeft niets te kosten
Heb Mille Pajjic een mail gestuurd en antwoord terug gekregen dat het absoluut geen kwaad kan en dat hun het ook toepassen,als ik er aan ga beginnen laat ik wel wat weten en je gasrespons schijnt veel beter te wezen,HP de 1 zegt dat je er meer trappelende paardjes van krijg en de ander merkt het niet dus???
Wie weet.

cool! Nou bij mij was de stage kit voldoende :}
Mij heeft geen Kleen system.. Helaas had wel handig geweest met die laatste modderrit ;) :+

Ik vraag et me sterk af of je daarmee verschil gaat merken.. So keep us posted mate!

ps. is da amerikaanse forum wa??
 
hmmmm, dat krijg ik niet uitgelegt in een paar zinnen
maar het zou al een verbetering zijn als de luchthapper aan de onderkant zou zitten

(Afbeelding)

effe wat anders, was zaterdag bij molenaar daar ligt de (franse) 2006 folder :9

en daar staat sinds kort ook de brutale in de showroom, wat is dat een ongelooflijk mooie motor :}
en ook de details en afwerking, werkelijk schitterend
Zo misschien wel ja, maar als je het totale plaatje ziet vind ik dat het er bij past. Ik vind het een hele mooie lijn....Hij oogt BRUUT, vind ik tenminste.

Zo vind ik de luchthapper van model '98, '99 mooi netjes onder de koplamp zitten, later krijg je die rare scheppen, die kan ik nou ook niet echt mooi vinden....

Zo zie je maar, smaken verschillen :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
cool! Nou bij mij was de stage kit voldoende :}
Mij heeft geen Kleen system.. Helaas had wel handig geweest met die laatste modderrit ;) :+

Ik vraag et me sterk af of je daarmee verschil gaat merken.. So keep us posted mate!

ps. is da amerikaanse forum wa??


KeeZs als ik in de manual kijk heeft die van jou het ook,en die Amerikaanse Forums zijn echt wel interessant om te volgen,en die mannen die de Kleen System mod hadden gedaan hadde n bijna allemaal een kitje erop en toch liep het na die mod allemaal even lekkerder,denk dat ik het vrijdag ga doen zal wel een paar piccies schieten(Kleen System is puur voor de millieueisen)
 
KeeZs als ik in de manual kijk heeft die van jou het ook,en die Amerikaanse Forums zijn echt wel interessant om te volgen,en die mannen die de Kleen System mod hadden gedaan hadde n bijna allemaal een kitje erop en toch liep het na die mod allemaal even lekkerder,denk dat ik het vrijdag ga doen zal wel een paar piccies schieten(Kleen System is puur voor de millieueisen)
Ik ben wel nieuwsgierig.....Hoe staat et met je SBK pijpje?
 
1998 ZX900-D1
In 1998 komt Kawasaki ook met de ZX900-D1 deze is hetzelfde als het C model, de enige wijziging is de katalysator. Kawasaki Low Exhaust Emission (KLEEN) Catalytic Converter System.
Dit model is geleverd in enkele landen waaronder Duitsland, Frankrijk en ik geloof California.
De katalysator is van het Honinggraad model en is afgewerkt met Platium en Rhodium. Kawasaki KCA (Kawasaki Clean Air) systeem voert koude lucht aan in de uitlaatpoort om de katalysator te helpen met een schonere verbranding.
Om het systeem te beschermen heeft men een micro computer geplaatst die een klep in de carburateur regelt, deze grijpt in bij de toerenbegrenzer of als men bijvoorbeeld de dodemansknop gebruikt.

Deze klep heeft een automatisch testprogramma dat zich zelf bij iedere start van de motor activeert, dit om ervoor te zorgen dat deze goed blijft functioneren. De benzine tank heeft een speciale vuldop zodat er alleen maar loodvrij getankt kan worden, dit om de Katalysator te beschermen. En deze modellen hebben een Stalen einddemper;
 
KeeZs als ik in de manual kijk heeft die van jou het ook,en die Amerikaanse Forums zijn echt wel interessant om te volgen,en die mannen die de Kleen System mod hadden gedaan hadde n bijna allemaal een kitje erop en toch liep het na die mod allemaal even lekkerder,denk dat ik het vrijdag ga doen zal wel een paar piccies schieten(Kleen System is puur voor de millieueisen)

Hmm... kdacht dus vanaf 2000 modellen pas. Zit dan toch ook vaak zon stickertie van op je kuip??

Hmmm benieuwd! Idd veel fotos maken en een handleiding ;) :}


IDD. waar blijkt het sound van de SBK!!!
 
1998 ZX900-D1
In 1998 komt Kawasaki ook met de ZX900-D1 deze is hetzelfde als het C model, de enige wijziging is de katalysator. Kawasaki Low Exhaust Emission (KLEEN) Catalytic Converter System.
Dit model is geleverd in enkele landen waaronder Duitsland, Frankrijk en ik geloof California.
De katalysator is van het Honinggraad model en is afgewerkt met Platium en Rhodium. Kawasaki KCA (Kawasaki Clean Air) systeem voert koude lucht aan in de uitlaatpoort om de katalysator te helpen met een schonere verbranding.
Om het systeem te beschermen heeft men een micro computer geplaatst die een klep in de carburateur regelt, deze grijpt in bij de toerenbegrenzer of als men bijvoorbeeld de dodemansknop gebruikt.

Deze klep heeft een automatisch testprogramma dat zich zelf bij iedere start van de motor activeert, dit om ervoor te zorgen dat deze goed blijft functioneren. De benzine tank heeft een speciale vuldop zodat er alleen maar loodvrij getankt kan worden, dit om de Katalysator te beschermen. En deze modellen hebben een Stalen einddemper;

oowww das dan niet mijn model... Die van mij heeft geen stalen einddemper _O- _O-

Maaruhh denk nie da die van mijnus dus een Dmodel is.. Ennuh ik zie Belgie er niet tussen staan :P

Ken je zon Kleen kreng zien zitte dan??
Heb jij dit Mace??
 
oowww das dan niet mijn model... Die van mij heeft geen stalen einddemper _O- _O-

Maaruhh denk nie da die van mijnus dus een Dmodel is.. Ennuh ik zie Belgie er niet tussen staan :P

Ken je zon Kleen kreng zien zitte dan??
Heb jij dit Mace??
nope, volgens mij niet. Ik heb een echte oerhollandsche ;)

Ik heb ook met grote letters Titanium op de originele einddemper staan....en volgens mij moet het ook op het typeplaatje staan of het een cdefghijklm model is :)
 
oowww das dan niet mijn model... Die van mij heeft geen stalen einddemper _O- _O-

Maaruhh denk nie da die van mijnus dus een Dmodel is.. Ennuh ik zie Belgie er niet tussen staan :P

Ken je zon Kleen kreng zien zitte dan??
Heb jij dit Mace??


Als je je benzinetank eraf haalt kun je het zien zitten is een vacuumklep en vandaar gaan er 2 slangen naar je kleppendeksel waar ook kleppen in zitten(reed valves) en er gaan er ook nog 1 naar je carb 1&4 en 1 dikke naar je airbox,en mace waar ik het over heb is niet de kat maar de vacuumklep(is mechanisch en niet elektronisch)
 
Als je je benzinetank eraf haalt kun je het zien zitten is een vacuumklep en vandaar gaan er 2 slangen naar je kleppendeksel waar ook kleppen in zitten(reed valves) en er gaan er ook nog 1 naar je carb 1&4 en 1 dikke naar je airbox,en mace waar ik het over heb is niet de kat maar de vacuumklep(is mechanisch en niet elektronisch)

hehehhehe...

Joop zijn motor is meer geknepen dan die van ons :+ _O-

Wat nou KLEEN. Herrie en viezigheid staat voor makkelijkheid!
Kijk da ze nou KLEEN op een zx6r zette.. tja, damesbrommer :+

Joop, kzou gewoon het eruit halen en em desnoods 1x in de zoveel tijd de neus snuiten.. Echter lijkt me dat jou demper daar reeds totaal geen problemen mee heeft :} :9~
 
Als je je benzinetank eraf haalt kun je het zien zitten is een vacuumklep en vandaar gaan er 2 slangen naar je kleppendeksel waar ook kleppen in zitten(reed valves) en er gaan er ook nog 1 naar je carb 1&4 en 1 dikke naar je airbox,en mace waar ik het over heb is niet de kat maar de vacuumklep(is mechanisch en niet elektronisch)
Zeg jij et maar :? :?

full
 
Ik heb er zowiezo geen één, heb een kat thuis lopen en das genoeg.Maar staat t niet gewoon in je papieren aangegeven met een U nr net als bij koekblik ? Scheelt weer wat schroeven om onder je tank te kijken.

:W
 
En dat wat aan de linker kant staat, dat bedoel je dus....dat wil je gaan doen?


Vacuumklep gaat er van tussen,alle slangen die op de vacuumklep zitten vervallen,de elbows worden met een stukje rond afgeblind,de vacuumslang van vacuum klep naar carb word ook afgeblind,en dit is puur voor de emissie om aan een zo laag co gehalte te komen,en heb er al veel over gelezen en je motor knapt er alleen maar van op loopt gewoon lekkerder,afijn na vrijdag weet ik meer
 
Vacuumklep gaat er van tussen,alle slangen die op de vacuumklep zitten vervallen,de elbows worden met een stukje rond afgeblind,de vacuumslang van vacuum klep naar carb word ook afgeblind,en dit is puur voor de emissie om aan een zo laag co gehalte te komen,en heb er al veel over gelezen en je motor knapt er alleen maar van op loopt gewoon lekkerder,afijn na vrijdag weet ik meer
keep me (us) posted, ben errug nieuwsgierig :Y :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan