Het ZX6R topic deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W hallo deeltje 17 :W


Berrie, miss kan je best een pr van de mensen die er al een deel niet meer geweest zijn ff uit mieteren O-)


update voor voortandwielmoer: B| 8bar compressor en slagsleutel + WD40... :N no succes
godgloeiende moederneukers!!! B|
 
Avond :W

Meld me ook weer in et nieuwe deeltje 8-)

@ Berrie voor in de openingspost: Er staat genoeg tekoop hoor stuk of 3 nog ;)

En kan je bij mijn wat specs zetten: *Remus Evo, Zero Gravity DB Ruitje, Ermax Hugger, Led Knippers voor, Led Achterlicht, MPP's*

Thx alvast.
 
Mogelijk dat iemand nog wat groene kapdelen ziet liggen op de A28 vanuit Assen richting Utrecht -O-

Verlies ik met een gangetje van 100+ op de terug weg van de TT mn duokapje. Uiteraard omgekeerd maar niet terug kunnen vinden.

Als iemand dus nog ergens een kapje weet te liggen, groen voor een 2003/2004'er dan zou ik het zeer op prijs stellen als je ff een mailtje stuurt. Zet maar niet op het forum, want door al die doelloze spam berichten is er niet meer door heen te komen O-) :X
 
Avond :W

Meld me ook weer in et nieuwe deeltje 8-)

@ Berrie voor in de openingspost: Er staat genoeg tekoop hoor stuk of 3 nog ;)

En kan je bij mijn wat specs zetten: *Remus Evo, Zero Gravity DB Ruitje, Ermax Hugger, Led Knippers voor, Led Achterlicht, MPP's*

Thx alvast.
Staan erbij :)

BTW: 2000ste post op mf voor mij *O*
 
Zo...ik zal me hier ook eens melden.....

Na 7 jaar ZXR750 te hebben gereden heb ik afgelopen maandag eindelijk een moderne fiets gekocht, namelijk een ZX6R van 2005 in de kleur groen! :}

Hij is nog in vrij originele staat, maar er zit wel een MRA smoke ruitje bij, een Leovince SBK Titanium demper en groen kapje.
Uiteraard blijft het daar niet bij, maar aangezien ik de motor pas vrijdag krijg....even geduld hebben. B|

Nu een paar vragen voor de mensen die ook een 2005/2006 model hebben:
1) Welk soort olie moet er in? Half- of volsyntheet? 10W40?
2) Wat is de frequentie van verversen bij dit soort moderne fietsen?
3) Klepspeling checken nodig? Zo ja, om de hoeveel km?
 
Laatst bewerkt:
hier nog een lijstje uit het vorige topic van een aantal mensen die hier schijnbaar niet meer komen / de zx6 niet meer hebben. Ik had ze nog niet uit de OP gehaald omdat het nog goed ging.
:^
deze mensen heb ik al een heeeeel tijdje hier niet gezien of hebben geen zx6 meer.

van boven naar beneden:
Hessel, zxrico, SvD, StomA, Curver, zxr4life, pimmet, fr@nkill, muderinc, Re-chart, kamikawa, wingman5, deknaller., kellywaalkens

Zo...ik zal me hier ook eens melden.....

Na 7 jaar ZXR750 te hebben gereden heb ik afgelopen maandag eindelijk een moderne fiets gekocht, namelijk een ZX6R van 2005 in de kleur groen! :}

Hij is nog in vrij originele staat, maar er zit wel een MRA smoke ruitje bij, een Leovince SBK Titanium demper en groen kapje.
Uiteraard blijft het daar niet bij, maar aangezien ik de motor pas vrijdag krijg....even geduld hebben. B|

Nu een paar vragen voor de mensen die ook een 2005/2006 model hebben:
1) Welk soort olie moet er in? Half- of volsyntheet? 10W40?
2) Wat is de frequentie van verversen bij dit soort moderne fietsen?
Klepspeling checken nodig? Zo ja, om de hoeveel km?
1) half syntheet 10w40 is de standaard olie die erin gaat..
2)om de 6000km olie verversen en oliefilter vervangen
3)elke 24dzd wordt de klepspeling gecontroleerd al dan niet gesteld.



Naaf allemaal :W

Heb ik wat gemist :? O-)
helemaal niets :+

zit trouwens best wel te duimen voor mooi weer komend weekend O-)
 
:^
deze mensen heb ik al een heeeeel tijdje hier niet gezien of hebben geen zx6 meer.

van boven naar beneden:
Hessel, zxrico, SvD, StomA, Curver, zxr4life, pimmet, fr@nkill, muderinc, Re-chart, kamikawa, wingman5, deknaller., kellywaalkens1) half syntheet 10w40 is de standaard olie die erin gaat..
2)om de 6000km olie verversen en oliefilter vervangen
3)elke 24dzd wordt de klepspeling gecontroleerd al dan niet gesteld.helemaal niets :+

zit trouwens best wel te duimen voor mooi weer komend weekend O-)

Wordt goed weer hoor :Y ;)
Zat bij de prijs in :P

Nog steeds 1 plekie over btw :Y
 
:W hallo deeltje 17 :W


Berrie, miss kan je best een pr van de mensen die er al een deel niet meer geweest zijn ff uit mieteren O-)


update voor voortandwielmoer: B| 8bar compressor en slagsleutel + WD40... :N no succes
godgloeiende moederneukers!!! B|

Heb je die borgring er wel afgehaald :+
En de juiste kant opdraaien helpt ook :P
 
1) half syntheet 10w40 is de standaard olie die erin gaat..
2)om de 6000km olie verversen en oliefilter vervangen
3)elke 24dzd wordt de klepspeling gecontroleerd al dan niet gesteld.
elke 12 toch pas de filter?
 
:W hallo deeltje 17 :W


Berrie, miss kan je best een pr van de mensen die er al een deel niet meer geweest zijn ff uit mieteren O-)


update voor voortandwielmoer: B| 8bar compressor en slagsleutel + WD40... :N no succes
godgloeiende moederneukers!!! B|

Gebruik dan wat cola :Y gewoon er overheen gooien,
ff w8en :z en dan nog een x proberen wedden dat het lukt *O* :Y

Mij is het ook gelukt, boutje in mn auto wilde ook niet los.

Beetje cola er overheen, ff w8en, en hopla het boutje kwam los *O* TATATA *D
 
Zo...ik zal me hier ook eens melden.....

Na 7 jaar ZXR750 te hebben gereden heb ik afgelopen maandag eindelijk een moderne fiets gekocht, namelijk een ZX6R van 2005 in de kleur groen! :}

Hij is nog in vrij originele staat, maar er zit wel een MRA smoke ruitje bij, een Leovince SBK Titanium demper en groen kapje.
Uiteraard blijft het daar niet bij, maar aangezien ik de motor pas vrijdag krijg....even geduld hebben. B|

Nu een paar vragen voor de mensen die ook een 2005/2006 model hebben:
1) Welk soort olie moet er in? Half- of volsyntheet? 10W40?
2) Wat is de frequentie van verversen bij dit soort moderne fietsen?
3) Klepspeling checken nodig? Zo ja, om de hoeveel km?

welkom, goeie keuze *O*
volgende week donderdag heeft de mijne de 12.000 km beurt (eerste beurt sinds ik hem heb) dus ik kan je helaas niet helpen met je vragen.
 
@ Hengel: ik leef ook nog hoor ;) Nog steeds in bezit van de kawa, en hij ziet er weer wat leuker uit :9~ Zal is een foto schieten bij mooier weer...

Ik lees elke dag wel mee hoor, post alleen (bijna) niks ;) Steek er toch nog weleens wat van op, dus laat mij dr nog maar ff instaan Berrie... thanks :)
 
1) half syntheet 10w40 is de standaard olie die erin gaat..
2)om de 6000km olie verversen en oliefilter vervangen
3)elke 24dzd wordt de klepspeling gecontroleerd al dan niet gesteld.


Thanx....had al zo'n vermoeden, maar wilde het ff checken.

Dan ga ik maar olie halen en dan kan geef ik de motor over ongeveer 900km zijn beurtje ff....zelf uiteraard.
Hij staat nu op 11141km.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan