*** Het ZX9R topic - Deel 19 Raised from the dead

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de volgende die zich geroepen voelt mij een PB stuurt, kan ik hem een word-documentje mailen met de originele code. Dan is het alleen maar een kwestie van copy/paste ;)
 
Als de volgende die zich geroepen voelt mij een PB stuurt, kan ik hem een word-documentje mailen met de originele code. Dan is het alleen maar een kwestie van copy/paste ;)

Wat is copy/paste _O- _O- _O- _O-
Laten we eerst dit deel maar eens vol maken...
 
8289e6ebf05df21d2f3b3e20f478ab9e



zet deze maar moet nog steeds nieuwe foto's maken
 
Rense, welke uitlaat ga je erop zetten?

Mijn huidige Leovince wordt aangepast in carbon.
Het geluid van deze uitlaat is prima en er zit ook nog een E-keur op.
De kosten van deze aanpassing is maar 1/3 deel van de prijs van een nieuwe uitlaat.
 
Ik had vandaag op de motor naar Mile willen gaan maar ik heb net besloten om toch maar met de auto te gaan. Het vriest hier nu 2,5 graden en er ligt weer SNEEUW |( :r ;(
 
Ben er ook weer, goeiesmorgens. :W

Motor uit de stalling gehaald een paar weken terug, 2 keer mee gereden en staat sindsdien alweer een week of 2 (misschien wel 3) alweer in m'n schuur, wat een ongelofelijke @&%$*#zooi! -O-

Nouja, wat doe je deran?
He-le-maal naks. Gewoon afwachten....
 
Mijn huidige Leovince wordt aangepast in carbon.
Het geluid van deze uitlaat is prima en er zit ook nog een E-keur op.
De kosten van deze aanpassing is maar 1/3 deel van de prijs van een nieuwe uitlaat.

Ok vet }) , je zou hem ook kunnen inkorten. Heb ik ook gedaan met 15cm. Daar heb ik echt geen spijt van, nu nog brutter :9. En natuurlijk E keur en db killer :}
 
Nadat Jopie m'n accu had opgeladen ben ik met de motor naar het werk gegaan.
Maar 's nachts naar huis toe was het toch wel wat koud met de zomerhamdschoenen en spijkerbroek aan :X
Kon m'n handen niet meer bewegen en dat ging maar over 5 km O-)
Volgende keer maar wat warmers aantrekken _O-
 
Damned wil ik net mn moter checken voor het Runnetje morgen zie ik een schroef in mn achterband zitten :( getver nu voor het runnetje maar effe een propje erin was gelukkig zo gebeurt dusse morgen maar eens kijken :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan