*** Het ZX9R topic - Deel 19 Raised from the dead

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nadat Jopie m'n accu had opgeladen ben ik met de motor naar het werk gegaan.
Maar 's nachts naar huis toe was het toch wel wat koud met de zomerhamdschoenen en spijkerbroek aan :X
Kon m'n handen niet meer bewegen en dat ging maar over 5 km O-)
Volgende keer maar wat warmers aantrekken _O-
Ja Wes miste je tussengas al toen je de straat in kwam rijden })
 
Damned wil ik net mn moter checken voor het Runnetje morgen zie ik een schroef in mn achterband zitten :( getver nu voor het runnetje maar effe een propje erin was gelukkig zo gebeurt dusse morgen maar eens kijken :P

Net op tijd gezien dus :Y

Hoe laat ga/moet je Joop, kom ik ook ff buurten bij abco denk ik. :)
 
Damned wil ik net mn moter checken voor het Runnetje morgen zie ik een schroef in mn achterband zitten :( getver nu voor het runnetje maar effe een propje erin was gelukkig zo gebeurt dusse morgen maar eens kijken :P


Gelukkig dat je het ziet.
Benieuwd naar de uitdraai morgen
 
Damned wil ik net mn moter checken voor het Runnetje morgen zie ik een schroef in mn achterband zitten :( getver nu voor het runnetje maar effe een propje erin was gelukkig zo gebeurt dusse morgen maar eens kijken :P
gelukkig heb je het op tijd gezien Joop :o hoe laat ga jij morgen? Moet werken maar als het rustig is kan ik namelijk weg, zou wel graag mee willen. Heb het wachten opgegeven en al 2 dagen aan het rijden. Alleen als het goed droog is dat dan weer wel ;)
 
Ow by the way, zodra het een beetje warm word wilde ik in Zeeland kom met de zomer ritje organiseren. Lekker relaxed toeren om een beetje in te komen met een leuk clubje :)
 
gelukkig heb je het op tijd gezien Joop :o hoe laat ga jij morgen? Moet werken maar als het rustig is kan ik namelijk weg, zou wel graag mee willen. Heb het wachten opgegeven en al 2 dagen aan het rijden. Alleen als het goed droog is dat dan weer wel ;)

Morgen om half 11 Sacha
 
Nadat Jopie m'n accu had opgeladen ben ik met de motor naar het werk gegaan.
Maar 's nachts naar huis toe was het toch wel wat koud met de zomerhamdschoenen en spijkerbroek aan :X
Kon m'n handen niet meer bewegen en dat ging maar over 5 km O-)
Volgende keer maar wat warmers aantrekken _O-

:+ :+ :+

Ben een paar keer naar m'n werk gereden in A'dam (vanuit Alkmaar ongeveer 35 min. rijden) en dat was echt even verplicht stoppen bij de pomp na 15 min. want dan had ik ècht géén gevoel meer in m'n vingers. Dus ff naar binnen om koffie te pakken om m'n handen aan op te warmen. :+

Heb wel warme kleiding, maar geen winterhandschoenen, scheelt toch een stuk hoor.
 
Ow dan heb ik net een afspraak bij de kapper Joop :o Nou ben iig wel benieuwd, mss kun je zo een filmpje maken?
 
Goeiemorguh!! :W :W
kawasaki-grid-girls_full_diapos_large.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, ik zoek een set remschijven voor een ZX9R van 2000. Nu weet ik dat 2000 en 2001 sowieso passen maar zijn er nog andere bouwjaren die net zo goed passen?
 
Terug van het Runnetje ben aangenaam verrast hoeft niets veranderd te worden staat iets aan de rijke kant maar ja beter rijk als arm en het vermogen MEER als genoeg moter is lekker sterk filmpje zal ik nog wel posten *O* *O* *O*
 
Terug van het Runnetje ben aangenaam verrast hoeft niets veranderd te worden staat iets aan de rijke kant maar ja beter rijk als arm en het vermogen MEER als genoeg moter is lekker sterk filmpje zal ik nog wel posten *O* *O* *O*
Lekker Joop, kan je weer met een gerust hart aan de gashendel draaien!
 
Ok vet }) , je zou hem ook kunnen inkorten. Heb ik ook gedaan met 15cm. Daar heb ik echt geen spijt van, nu nog brutter :9. En natuurlijk E keur en db killer :}


Ben gisteren bij Mile geweest. Het eindresultaat was niet wat ik er van verwacht had :N
Ik heb dit met Mile besproken en was het wel met mij eens. We hebben een goede deal kunnen sluiten en ik ben nu binnenkort eigenaar van een laser hotcam carbon met E-keur en DB killer.
Dit is service met hoodfletter S wat de beste man hier laat zien. Dit zie je niet vaak meer :}
 
Damned wil ik net mn moter checken voor het Runnetje morgen zie ik een schroef in mn achterband zitten :( getver nu voor het runnetje maar effe een propje erin was gelukkig zo gebeurt dusse morgen maar eens kijken :P

Heb Jij een propje in je band laten zetten :? :?
Ik vind dit een enge gedachte....misschien kan het helemaal geen kwaad en werkt het prima
 
:?
Terug van het Runnetje ben aangenaam verrast hoeft niets veranderd te worden staat iets aan de rijke kant maar ja beter rijk als arm en het vermogen MEER als genoeg moter is lekker sterk filmpje zal ik nog wel posten *O* *O* *O*

Fijn voor jou Joop dat er niets aangepast hoeft te worden, zo bespaar je toch weer een hoop geld. Hoeveel PK heeft zo'n ZX10R eigenlijk?
 
Ow by the way, zodra het een beetje warm word wilde ik in Zeeland kom met de zomer ritje organiseren. Lekker relaxed toeren om een beetje in te komen met een leuk clubje :)


Misschien wil ik ook wel meerijden......als dat mag tenminste.....lijkt me leuk :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan