Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het wordt morgen en volgende week droog, dus dan hoor je het niet.Ik vind het juist wel interessant want ik ben ook nieuwsgierig geworden.
Persoonlijk vind ik dat stalen frame niet om aan te zien. En dan zitten er van de plastic kapjes op dat stalen frame geschroefd.Die z H2 is me toch een partij plastic fantastic zeg..
Ik vind hem ook wel stoer , maar die vierkante radiatooooooooor , die is ook een beetje groot vooral vanaf de zijkant zie je zo een groot ding hangen , ziet er niet uit moet mooier kunnen denk ik maar zal tie wel nodig hebben denk ik .Ik vind het juist wel interessant want ik ben ook nieuwsgierig geworden.
Die z H2 is me toch een partij plastic fantastic zeg..
En de 9 wassen misschien , rij je een weekje netjes rond .Het wordt morgen en volgende week droog, dus dan hoor je het niet.
En ik wil de tank van mijn Pani leeg rijden omdat daar misschien ethanol in zit. Ik kwam er te laat achter dat die Pani daar helemaal niet tegen kan.
Bekijk bijlage 1438398
Persoonlijk vind ik dat stalen frame niet om aan te zien. En dan zitten er van de plastic kapjes op dat stalen frame geschroefd.
Koop je een motor van waarschijnlijk 20.000 euro en heeft deze nog een Aliexpress uitstraling.
Hoop niet dat dit de nieuwe stijl is voor de nakeds..Ik vind hem ook wel stoer , maar die vierkante radiatooooooooor , die is ook een beetje groot vooral vanaf de zijkant zie je zo een groot ding hangen , ziet er niet uit moet mooier kunnen denk ik maar zal tie wel nodig hebben denk ik .
Hadden ze beter de zij scherm van de z1000 er kunnen hangen zodat het niet opvalt .
Doe ik express niet om de ACF-50 en ander vet niet weg te spoelen.En de 9 wassen misschien , rij je een weekje netjes rond .
Vind ik nog wel een mooie motor, ik kan alleen nog niet wennen aan die kamelenbult op de tankHoop niet dat dit de nieuwe stijl is voor de nakeds..
Mn vriendin heeft net een z900 gekocht, vind ik wel een gave fiets! Ziet er stukken beter uit dan die z h2 naar mijn mening...
Die verwarming dat zijn toch kleine / dunne slangetjes waar de koelvloeistof door heen stroomt .Zeker weten dat de F modellen carb verwarming hebben. Ik heb vaak genoeg met bevroren carbs langs de weg gestaan waardoor ik altijd heeeeeeeel goed het beruchte filtertje dat er naar toe gaat schoonmaak en controleer.
Maar!
Nu lees ik in de service manual dat de klep naar dit systeem bij 70 graden dicht gaat. En ik weet heel zeker dat de temp op het dashboard meer dan 70 graden was.
Eens over nadenken om de klep maar gewoon weg te laten.
Die uitlaat wilde ik ook niet hebben, heb deze gekocht met originele ruit en originele uitlaat.Verschil tussen die ruiten is ook duidelijk, de 1 is een bubble ruit en de andere dubbel bubble zoals ik het zie.
Dat smoke ruitje staat hem inderdaad niet echt maar van die uitlaat moet ik een beetje overgeven
Hier de carbs van mijn vorige 9, die door gelusde slangen zijn de verwarming. Aan de ene kant zit een klep en aan de andere kant een filter.Die verwarming dat zijn toch kleine / dunne slangetjes waar de koelvloeistof door heen stroomt .
Weet het niet zeker he , maar als dat zo is is er dan niet 1 verstopt of zo en dat er daarom misschien 1 kan bevriezen .
Die uitlaat wilde ik ook niet hebben, heb deze gekocht met originele ruit en originele uitlaat.
Echter later kwam ik erachter dat die 2003 uitlaat van RVS is i.p.v. titanium dus nu zit mijn originele 2002 titanium van mijn eerste 9 er op. Bespaard daadwerkelijk een aantal kilo's.
Hier de carbs van mijn vorige 9, die door gelusde slangen zijn de verwarming. Aan de ene kant zit een klep en aan de andere kant een filter.
Hoe het intern zit weet ik niet.
Bekijk bijlage 1440053
Ik verwacht niet dat er wat verstopt zit omdat vooralsnog alles klopt; als de klep dichtgaat bij 70 graden en de temperatuur geeft meer dan dat aan dan is er geen verwarming.
Ik heb liever dit weer , fris in de morgen en overdag het zonnetje in plaats van iets warmer en regen .Vandaag nog wel even gekeken of ik de klep er tussen uit kan halen.
Hier achter zit het
Bekijk bijlage 1440054
En hier van de andere kant, dat roze ding rechts is het filter (je ziet de koelvloeistof) links zit de klep in een langwerpig ronde behuizing.
Bekijk bijlage 1440055
Maar ik durfde het niet aan om er nu aan te gaan prutsen
Gelukkig slaat morgen het weer om en is het probleem voorlopig afwezig.
Het staat er toch echt:Ik heb er geen kaas van gegeten maar met koelvloeistof van 70 graden dan bevriezen je carburateurs toch niet , lijkt me sterk als de temp 70 gr is en dan de klep dicht gaat om niet meer open te gaan want dan heeft dit systeem geen nut .
Is het ook niet een soort membraan dat open en dicht moet gaan , weet het ook niet he .
Ja dit is wel balen , zou het op een gegeven moment ook moe worden na al die tijd dat je er heb ingestoken .Nog even terug komen over de tik die ik hoor; het heeft niets met vocht/regen te maken maar met warmte.
Het treedt op als de motor warm is geweest. Vandaar dat ik het ook slechts éénmaal hoor.
En het is toch echt wel een luide tik.
Anyway, vandaag ben ik wederom gestrand. Ditmaal voorbij het benzine station dus moest ik op de vluchtstrook/vangrail wachten totdat de boel weer ontdooit was.
Er stopte nog wel een BMW rijder die vroeg of hij kon helpen.
En eigenlijk heb ik er geen zin meer in om deze oude motor nog verder op te lappen, er is altijd wat. Tijd voor een betrouwbare vervanger.