Het ZX9R topic part 14: Zomer! Deurdonderen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet je de originele demper ervan ook nog hebben?? Heeft die maat van me nog nieuw thuisliggen...
Ja, graag....Ik stuur je wel ff een Pb of een mailtje met mn mailadres, hoeven we niet moeilijk te doen via het forum...

Nog maar 1 nachtje slapen, dan ga ik m'n zx-je halen :]
 
Laatst bewerkt:
Een ZX9 meeting.....geweldig idee.

Leuke route uitzetten, zowel voor de ervaren als beginend zx9 rijder. Bochtjes en zo, je weet wel.
Misschien een rek en strek stopje in de route of voor een hap en drankje.
Fotootje maken. *D
En als afsluiter van de dag een bqq. :9~
Of zoiets. 8-)

Maak er een leuk filmpje van. Kan Heavey goed :Y .
Heb laats zijn filmpje bekeken...top. Is idd leuker als telkens de achterkant van andere te filmen.

Ik denk mee _O- _O-
 
Alle respect voor Harris handvaten, maar in mijn ogen horen handvaten gewoon zwart te zijn. Ben dus op zoek naar goede kwaliteit, maar het hoeft niet zo zeer "pimp" te zijn. ;)
 
Hee Sander heb nog wel eens wat van DOA vernomen is die jongen die ook in jullie omgeving woont

Heb ik nog weleens aan gedacht Joop. :) Noooooit meer wat van vernomen dus, hij heeft ook nooit meer gepost hier :N , denk dat ie zo iets heeft gehad van "OK met deze gasten kan ik me beter niet ophouden, brengt ongeluk ofzo" :+ Hij was natuurlijk wel z'n roze papiertje kwijt, geen beste beurt als je nog zo jong bent (hij is iets van 22 ofzo, meen ik), plus nog een flink bedrag dokken.
 
Okee Sander ik heb na de Flitsrit nog wel eens een PM van hem gehad hij vroeg toen of ik wist hoe wheelies moesten en Stoppies,maar hij was z,n roze papiertje niet kwijt hij heeft wel een boete moeten betalen maar uit z,n Pmetjes kon ik lezen dat ondanks het wat euries had gekost hij het helemaal te gek vond om met zo,n groep te rijden heb er geen kwaad woord over gehoord
 
BTW Goedemorgen iedereen het is hier een stralende dag ,Zonnetje schijnt goed geen wind dus denk dat ik zo de Bike maar eens buiten ga zetten voor een Ritje
 
staat daar nu ook een tien tussen? was bijzondere dag :P

Jij ontsprong ook de dans meen ik, net als ik :Y . Heb me zelden meer opgelucht gevoeld als toen, zonder lullig te doen naar de anderen die minder geluk hadden. Die juut vond het allemaal prachtig en was er trots op begreep ik, dat ie er zoveel te grazen had kunnen nemen B|

Maar was knap lullig dus -O- voor dat jonge binkie dat net hier in dit topic kwam kijken, en wel gewoon gezellig meeging met die rit.
 
Okee Sander ik heb na de Flitsrit nog wel eens een PM van hem gehad hij vroeg toen of ik wist hoe wheelies moesten en Stoppies,maar hij was z,n roze papiertje niet kwijt hij heeft wel een boete moeten betalen maar uit z,n Pmetjes kon ik lezen dat ondanks het wat euries had gekost hij het helemaal te gek vond om met zo,n groep te rijden heb er geen kwaad woord over gehoord


Oke dan, dat klinkt beter. Wel vaag want hij zat toch boven de limiet meende ik, net als die ander met die 10 (BosW heette die geloof ik). Nou goed, alleen maar beter, leuk bericht van 'm.
Ik vond het ook te gek :Y , gezellig rijden met een grote groep :] , ondanks de gevaren die eraan vast zitten.
 
Laatst bewerkt:
BTW Goedemorgen iedereen het is hier een stralende dag ,Zonnetje schijnt goed geen wind dus denk dat ik zo de Bike maar eens buiten ga zetten voor een Ritje

Heb ook wel zin in een ritje, maar dan moet ik die 1-jarige die hier nu rondkruipt even ergens zien weg te moffelen in een rugzak ofzo. :X
 
hoe zo sander erg prijzig ,kost je alleen wat peut en tijd,of eu ,mis ik iets :?

Ja, Piet. De blauwe brigade die zich weer eens ergens verdekt heeft opgesteld, om gevaarlijke misdadigers op twee of vier wielen financieel te pakken te nemen, onder het mom van de verkeersveiligheid verbeteren.
 
@Sjaak

De modjes die op mijn fiets aanwezig zijn kunnen ook in de TS:

Carbon look hugger/kettingbeschermer
Ixill einddemper
Carbon look kroonplaat
Taartschep-foetsie-mod
Underseat in kleur meegespoten
12 socket aansluiting
Flushmount carbon look knippers voor
Kleine knippers achter
Blauwe led als stadsverlichting
Blauwe ledjes in dashbordverlichting
Xenon dim/grrotlicht 10000K

Rest is under construction
 
Ik kreeg het vanmorgen niet voor elkaar om eerder op te staan om met de motor naar het werk te gaan. Ik doe er namelijk langer over met de motor, ivm met het omkleden en dergelijke. Maar als ik nu naar buiten kijk heb ik stiekem toch een beetje spijt......
 
Hier wat hulp gezocht, ook al in technische vragen gepost:

Voor de winterperiode de motor rijdend weggezet. Eergister de motor weer willen opstarten en dat ging niet geheel zoals het hoort.
Zeer moeilijk starten en toen ik hem lopen had (met choke en gas erop) loopt hij enkel op 2 a 3 cilinders. Laat ik het gas los dan valt hij uit en gooit in de tussentijd de benzine eruit bij de RAM airinlaat bij de koplampen.

Ik dus vandaag tank en alles losgehaald, gelijk luchtfilter e.d. vervangen. En proberen te starten zonder tank.....prima. Loopt op 4 cilinders en komt goed in de toeren.

Mooi dacht ik, tank erop en wederom starten. Even een paar seconden goed lopen en toen weer op 3 cilinders en de benzine kwam er weer uit. Slangetje losgekoppeld van de RAM air en wederom gestart en zie de benzine gewoon door dat slangetje eruitlopen.

Wat kan het zijn?Iemand hier die een idee heeft of misschien het herkend?
 
Ja, Piet. De blauwe brigade die zich weer eens ergens verdekt heeft opgesteld, om gevaarlijke misdadigers op twee of vier wielen financieel te pakken te nemen, onder het mom van de verkeersveiligheid verbeteren.

okè op die fiets ,ja inderdaad dan word zo,n dagje wel erg duur ,kun je beter in het noorden rijden dan valt het nog mee ,effe afkloppen ,zelf nog nooit een print gehad ,en ik rij meestal echt niet te langzaam
 
Hier wat hulp gezocht, ook al in technische vragen gepost:

Voor de winterperiode de motor rijdend weggezet. Eergister de motor weer willen opstarten en dat ging niet geheel zoals het hoort.
Zeer moeilijk starten en toen ik hem lopen had (met choke en gas erop) loopt hij enkel op 2 a 3 cilinders. Laat ik het gas los dan valt hij uit en gooit in de tussentijd de benzine eruit bij de RAM airinlaat bij de koplampen.

Ik dus vandaag tank en alles losgehaald, gelijk luchtfilter e.d. vervangen. En proberen te starten zonder tank.....prima. Loopt op 4 cilinders en komt goed in de toeren.

Mooi dacht ik, tank erop en wederom starten. Even een paar seconden goed lopen en toen weer op 3 cilinders en de benzine kwam er weer uit. Slangetje losgekoppeld van de RAM air en wederom gestart en zie de benzine gewoon door dat slangetje eruitlopen.

Wat kan het zijn?Iemand hier die een idee heeft of misschien het herkend?


zou ik toch eerst de oorzaak bij de tank zoeken ,
 
kom net thuis met de motor stap af valt er een moer onder de motor
dacht wtf wat nu
blijkt het een moer van het subframe te zijn waar ie mee aan het hoofdframe vast zit
moet toch niet te vaak gebeuren
 
Hier wat hulp gezocht, ook al in technische vragen gepost:

Voor de winterperiode de motor rijdend weggezet. Eergister de motor weer willen opstarten en dat ging niet geheel zoals het hoort.
Zeer moeilijk starten en toen ik hem lopen had (met choke en gas erop) loopt hij enkel op 2 a 3 cilinders. Laat ik het gas los dan valt hij uit en gooit in de tussentijd de benzine eruit bij de RAM airinlaat bij de koplampen.

Ik dus vandaag tank en alles losgehaald, gelijk luchtfilter e.d. vervangen. En proberen te starten zonder tank.....prima. Loopt op 4 cilinders en komt goed in de toeren.

Mooi dacht ik, tank erop en wederom starten. Even een paar seconden goed lopen en toen weer op 3 cilinders en de benzine kwam er weer uit. Slangetje losgekoppeld van de RAM air en wederom gestart en zie de benzine gewoon door dat slangetje eruitlopen.

Wat kan het zijn?Iemand hier die een idee heeft of misschien het herkend?

Grappig, een docent techniek die ons om raad vraagt ;).
Ik heb geen flauw idee, maar weet wel dat mij collega met een 9 precies hetzelfde probleem heeft ... toevallig.
 
Wat een top dagje. Rond een uur of 1 gaan rijden en net terug. Zo moet het zijn.
Morgen weer.
*D *D :Y :Y
Alleen dat opletten voor dat blauw. Wordt er schijt ziek van. Ze rijden of staan overal. Volgens mij is iedereen geslaagd op die politieschool en gooien ze allemaal de straat/weg op.
Heb er vandaag 3 achter me gehad en dan denk je telkens, oke daar gaan we weer... gas terug en ff op z'n rijschools rijden. _O-
En das niet tof als je weet dat ze stiekem lachen van....zo die kan nu niet uit zijn dak gaan. En als ze voorbij rijden dat ze dan ook ff der hand opsteken als een groet, zoals de meeste motorrijders dat doen dan vind ik het nog wel relax. Maar zelf dat niet. :N Nee ze kijken alleen nog een keer over der schouder en gassen dan voorbij. EGO.
:( :(
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 't fietsie maar weer eventjes gewassen, was weer behoorlijk vies geworden na maandag terug te hebben gereden in de regen B|

full


Nieuwe dempertje zit er inmiddels ook op, ben zeer content met het geluid dat dit dingetje produceert. :Y *D
 
kom net thuis met de motor stap af valt er een moer onder de motor
dacht wtf wat nu
blijkt het een moer van het subframe te zijn waar ie mee aan het hoofdframe vast zit
moet toch niet te vaak gebeuren


He die Pim moet toch niet te vaak gebeuren. Een schroef kwijt raken.
Op een moment hou je niets meer over. :Y :Y :Y

Maar pas maar op met deze ritjes in voorjaar met hele mooie dagen.

Rob mijn buurman komt net thuis met de motor net gepakt 42km te hard op landweg waar je 60 mag 102 volop in beeld in de videowagen.

Dus er is inderdaad een heel blik niksers opengerukt. :W

Die met mooi weer overal zijn.
 
Laatst bewerkt:
kom net thuis met de motor stap af valt er een moer onder de motor
dacht wtf wat nu
blijkt het een moer van het subframe te zijn waar ie mee aan het hoofdframe vast zit
moet toch niet te vaak gebeuren

Toch wel heeeeel apart trouwens en ook mazzel dat die moer er dan net afvalt op het moment dat jij stil staat en afstapt. Hoe groot is die kans? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan