Het ZX9R topic part 14: Zomer! Deurdonderen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
He die Pim moet toch niet te vaak gebeuren. Een schroef kwijt raken.
Op een moment hou je niets meer over. :Y :Y :Y

Maar pas maar op met deze ritjes in voorjaar met hele mooie dagen.

Rob mijn buurman komt net thuis met de motor net gepakt 42km te hard op landweg waar je 60 mag 102 volop in beeld in de videowagen.

Dus er is inderdaad een heel blik niksers opengerukt. :W

Die met mooi weer overal zijn.

kijk maar naar jaap die is een hele bak met schroefjes kwijt

nou dan hoop ik dat ze vanmiddag hebben geslapen
ging bij son de snelweg op richting oss en reed effe iets harder dan 120
maak maar vast een boetepot
 
kijk maar naar jaap die is een hele bak met schroefjes kwijt

nou dan hoop ik dat ze vanmiddag hebben geslapen
ging bij son de snelweg op richting oss en reed effe iets harder dan 120
maak maar vast een boetepot

Sowieso altijd ff flitsservice checken of er toevallig een paar grapjassen in de buurt irritant staan te doen. :Y
 
Grappig, een docent techniek die ons om raad vraagt ;).
Ik heb geen flauw idee, maar weet wel dat mij collega met een 9 precies hetzelfde probleem heeft ... toevallig.

Hihi, ook ik ben maar eens mens ;) Ik een boel gecontroleerd maar waarom het wiel uitvinden als misschien iemand anders het al gemaakt heeft :)
Die collega heeft die het probleem ook nadat de ZX lang heeft stil gestaan?
 
Jij ontsprong ook de dans meen ik, net als ik :Y . Heb me zelden meer opgelucht gevoeld als toen, zonder lullig te doen naar de anderen die minder geluk hadden. Die juut vond het allemaal prachtig en was er trots op begreep ik, dat ie er zoveel te grazen had kunnen nemen B|

Maar was knap lullig dus -O- voor dat jonge binkie dat net hier in dit topic kwam kijken, en wel gewoon gezellig meeging met die rit.
:X :W
 
kom net thuis met de motor stap af valt er een moer onder de motor
dacht wtf wat nu
blijkt het een moer van het subframe te zijn waar ie mee aan het hoofdframe vast zit
moet toch niet te vaak gebeuren

Is bij mij ook gebeurd. Zelfde schroef, maar dan op een '95-er. Ik merkte het pas met poetsen. Ik ben er nu ook weer een kwijt, een waar de zijkuip mee vast zit. Wordt dus weer even naar Motorport of Fabory...
 
Hihi, ook ik ben maar eens mens ;) Ik een boel gecontroleerd maar waarom het wiel uitvinden als misschien iemand anders het al gemaakt heeft :)
Die collega heeft die het probleem ook nadat de ZX lang heeft stil gestaan?


ik neem aan dat je voor de klas staat als je Docent Techniek bent
kan je dan niet je motor in de klas zetten
kunnen je leerlingen mooi je motor maken
zal het wel doen als ze je een leuke leraar vinden
ander kan je wel raden wat er met je motor gebeurt _O- _O-
 
Is bij mij ook gebeurd. Zelfde schroef, maar dan op een '95-er. Ik merkte het pas met poetsen. Ik ben er nu ook weer een kwijt, een waar de zijkuip mee vast zit. Wordt dus weer even naar Motorport of Fabory...

sta je toch raar te kijken
morgen maar eens met de bus llijm rond
 
Hier wat hulp gezocht, ook al in technische vragen gepost:

Voor de winterperiode de motor rijdend weggezet. Eergister de motor weer willen opstarten en dat ging niet geheel zoals het hoort.
Zeer moeilijk starten en toen ik hem lopen had (met choke en gas erop) loopt hij enkel op 2 a 3 cilinders. Laat ik het gas los dan valt hij uit en gooit in de tussentijd de benzine eruit bij de RAM airinlaat bij de koplampen.

Ik dus vandaag tank en alles losgehaald, gelijk luchtfilter e.d. vervangen. En proberen te starten zonder tank.....prima. Loopt op 4 cilinders en komt goed in de toeren.

Mooi dacht ik, tank erop en wederom starten. Even een paar seconden goed lopen en toen weer op 3 cilinders en de benzine kwam er weer uit. Slangetje losgekoppeld van de RAM air en wederom gestart en zie de benzine gewoon door dat slangetje eruitlopen.

Wat kan het zijn?Iemand hier die een idee heeft of misschien het herkend?

Werk je vacuumklep nog wel die op je kleppendeksel zit,staat in verbinding met je Ram Air is wel vreemd in plaats dat hij vacuum trekt crieerd die een overdruk kijk ook de vacuumslangen bij je carburateus of dat nog wel allemaal goed werkt zou het 123 niet zo vlug weten ,hoop dat het gauw opgelost is ,blijven ook geen vlotters hangen in je carburateurs kan goed als die zo lang heeft stilgestaan
 
Yeaah goed nieuws *D

De dealert belde vanmiddag en vertelde mij dat mn remschijven niet krom zijn. Was iets met de remblokjes (waren schuin afgesloten door écht minimale 'slag' in een vd schijven, absoluut geen probleem volgens hem.) Dus ik kan hm morgen ophalen :)

Ook nog even nieuwe spiegels met knippers gekocht want ik was er 1tje verloren op de A15 terug vd motorbeurs :+


Dus als het morgen zulk weer is als vandaag ga ik ffe lekker knallen :]
 
Wat een top dagje. Rond een uur of 1 gaan rijden en net terug. Zo moet het zijn.
Morgen weer.
*D *D :Y :Y
Alleen dat opletten voor dat blauw. Wordt er schijt ziek van. Ze rijden of staan overal. Volgens mij is iedereen geslaagd op die politieschool en gooien ze allemaal de straat/weg op.
Heb er vandaag 3 achter me gehad en dan denk je telkens, oke daar gaan we weer... gas terug en ff op z'n rijschools rijden. _O-
En das niet tof als je weet dat ze stiekem lachen van....zo die kan nu niet uit zijn dak gaan. En als ze voorbij rijden dat ze dan ook ff der hand opsteken als een groet, zoals de meeste motorrijders dat doen dan vind ik het nog wel relax. Maar zelf dat niet. :N Nee ze kijken alleen nog een keer over der schouder en gassen dan voorbij. EGO.
:( :(

Iedereen maar k*nkeren op onze blauwe vrienden. Wat ik nu ga typen gelooft geen mens hier. Ik word vanmiddag met een snelheid van 126km/h op een autoweg gelaserd. Ik ben aan de kant gezet met een open uitlaat. Ik had niks bij me. (geen I.D, geen rijbewijs, geen motorpapieren en 26 km/h te hard) Na een gezellig gesprekje met mevrouw agent hebben ze me laten gaan met een waarschuwing.
Hulde voor de sterke arm der wet.................. :} :} :} :} :} :}

full


Samen met mijn broer nog een uurtje rond gereden nadat ik terug was van mijn matsritje alleen.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen maar k*nkeren op onze blauwe vrienden. Wat ik nu ga typen gelooft geen mens hier. Ik word vanmiddag met een snelheid van 126km/h op een autoweg gelaserd. Ik ben aan de kant gezet met een open uitlaat. Ik had niks bij me. (geen I.D, geen rijbewijs, geen motorpapieren en 26 km/h te hard) Na een gezellig gesprekje met mevrouw agent hebben ze me laten gaan met een waarschuwing.
Hulde voor de sterke arm der wet.................. :} :} :} :} :} :}

[afbeelding]

Samen met mijn broer nog een uurtje rond gereden nadat ik terug was van mijn matsritje alleen.

Uiteraard is iedereen hier nu enorm benieuwd geworden naar de inhoud van dat "gezellige gesprekje". :+
Ik in ieder geval wel. :Y

Edit: ik zie "mevrouw agent" staan, zeker je charmes en de vermoorde onschuld spelen even in de strijd gegooid? :+
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard is iedereen hier nu enorm benieuwd geworden naar de inhoud van dat "gezellige gesprekje". :+
Ik in ieder geval wel. :Y

Edit: ik zie "mevrouw agent" staan, zeker je charmes en de vermoorde onschuld spelen even in de strijd gegooid? :+
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Morge stukje film van gistermiddag

 
Hihi, ook ik ben maar eens mens ;) Ik een boel gecontroleerd maar waarom het wiel uitvinden als misschien iemand anders het al gemaakt heeft :)
Die collega heeft die het probleem ook nadat de ZX lang heeft stil gestaan?

Inderdaad precies hetzelfde. Motor "rijdend" weggezet en na alle pekelellende weer gepakt en overal stroomt de benzine uit. Bij hem vermoeden we dat zijn vlotter blijft hangen (wat Heavey ook al zegt). Zijn motor gaat binnenkort naar de dealer.

Iedereen maar k*nkeren op onze blauwe vrienden. Wat ik nu ga typen gelooft geen mens hier. Ik word vanmiddag met een snelheid van 126km/h op een autoweg gelaserd. Ik ben aan de kant gezet met een open uitlaat. Ik had niks bij me. (geen I.D, geen rijbewijs, geen motorpapieren en 26 km/h te hard) Na een gezellig gesprekje met mevrouw agent hebben ze me laten gaan met een waarschuwing.
Hulde voor de sterke arm der wet.................. :} :} :} :} :} :}

[afbeelding]

Samen met mijn broer nog een uurtje rond gereden nadat ik terug was van mijn matsritje alleen.

En daarna gelijk een staatslot gekocht :+
 
zo nog een paar dagen motor rijden en het zit er weer op voor de eerste 4 tot 6 weken
:( :(
dinsdag word ik geholpen aan mijn hernia
dus dat word niet veel doen
effe tanden op elkaar en maar hopen dat die weken voorbij vliegen
 
zo nog een paar dagen motor rijden en het zit er weer op voor de eerste 4 tot 6 weken
:( :(
dinsdag word ik geholpen aan mijn hernia
dus dat word niet veel doen
effe tanden op elkaar en maar hopen dat die weken voorbij vliegen


Pim sterkte en dat je maar vlug weer op de Bike kan rijden
 
bedankt joop
met hemelvaart gaan we naar de eifel voor 4 dagen
en dat is over 7 weken komt mooi uit zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan