Het ZX9R topic part 15: Mama woar is mien pils!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vanuit Echternach even een berichtje.

... afijn, bij het tanken kwam ik dus niet verder dan 13,6 liter :? *O*, toch een aardig gemiddelde, wist niet dat ie zo zuunig kon rijden.
Vandaag of morgen maar eens even op pad met de motor, dat wordt heerlijk :] me dunkt

Groeten vanuit de Ardennen! :W
Echternach is :9~ :9~ :} :}
En dat verbruik verbaast me niets, dat heb ik ook :Y. Gewoon doorknallen tot je over moet schakelen op je reserve. Daarna heb je nog vier liter (kilometer of 60 - 80) om een tankstation te vinden. En dan is TomTom je beste vriend *D.

Veel plezier daar Sander :W
 
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Nee ik rij niet boven mijn limiet. Kan niet iedereen zeggen. Ik heb er eens eentje in de Ardenne gezien die blij was dat de bocht waar die rechtdoor ging niet het rafijn was ;)


No risk no fun eejj

Is trouwens een bochie waar iedereen die vooruit in plaats van achteruit gaat zich een keertje in vergist ( :X :X De een iets heftiger dan de ander O-) O-) )
dus mannekes pas op dat je m'n broertje niet achterstevoren tegen de rijrichting in tegen komt op Zolder _O- })

Nee zonder dollen mannenHAVE FUN................... en ik hoor/zie wel hoe het was :W :W :W :W
 
Was jij er dan ook bij in La Roche vorig jaar? :/ O-)


Nee hoor hij niet :N :N (wel het jaar daarvoor :Y *O* ) Ik wel, ik had de keuze tussen 'm platgooien en kijken waar het zou eindigen of 'm even rechtuit laten lopen en weer verder te gaan zonder kleerscheuren. En ja in dezelfde bocht :$
 
Klopt Gil, zie m'n 1e reactie op dit onderwerp :9 :9 :9


Weet ik Robert, maar ik doelde op Sjiefke. Hij ging kort voor mij ook rechtdoor ipv de bocht linksaf te nemen. En het mooie was (of eigenlijk ook niet) ik heb 'm totaal niet gezien. Joop en Corrie zaten achter mij, en die zagen Sjiefke in z'n achteruit gaan :Y
 
Echternach is :9~ :9~ :} :}
En dat verbruik verbaast me niets, dat heb ik ook :Y. Gewoon doorknallen tot je over moet schakelen op je reserve. Daarna heb je nog vier liter (kilometer of 60 - 80) om een tankstation te vinden. En dan is TomTom je beste vriend *D.

Veel plezier daar Sander :W

Nou het verbruik verbaasde mij wel :Y . Meestal zet ik 'm bij 200 km over op reserve, normaal begint ie bij zo'n 210 a 220 te sputteren. Maar goed, met zuunig rijden kun je dus dik over de 300 km heen, toch wel even handig om te weten.

Ben donderdagavond even naar Larochette geweest, prachtig asfalt, vloeiende bochten, alleen was op een hoop plekken in het bos de weg nog heel vochtig, dus rustig aan gedaan daar, ook al omdat ik de weg (nog) niet ken. Maar dat gaat nog wel veranderen de komende weken. :]

:W
 
voor de zeeuwen misschien een uitje
full
*D
 
~
Damn, na zo een afstand 13,6L, dat heb ik al na ca 165/180km en dan begin ik hem wel te knijpen. :p
Rijd de laatste tijd ook veelal korte ritjes (kleine 14km heen en terug, woon-werk), met wat warmlopen, dus daardoor zal ie ook wel meer verbruiken. Anders zat ik op de 180km met 11/12L en nu op 165km met 14L.
Maarja, liever lekker rijden dan fietsen. :+

Iemand nog tips voor kettingspray en velgen/vet reiniger (wd40 wellicht) en waar te halen?[/quote/]

dan is die brommer van jou wel erg royaal met peut vinnie ,zou em wat beter laten afstellen ,moet makkelijk 1 op 18 kunnen halen ,trouwens tank is twintig liter waarvan vijf reserve,ik tank meestal bij 260 km das 1op 18 ongeveer
 
Laatst bewerkt:
De niveau 1 training van gisteren was echt super! Ik vond het echt leuk om eens een keer op een circuit te rijden. Het tempo was heel goed te doen en ik heb geen enkel spannend moment meegemaakt. Het was alleen jammer dat het redelijk druk was op de baan, dus liet de instructeur altijd een gaatje vallen op de rechte stukken. Voluit aanremmen heb ik dan ook eigenlijk niet gedaan, maar dat is misschien ook wel handig als je eerst de lijnen nog moet leren.

Wordt zeker vervolgd met een niveau 1+ op Zolder of niveau 1 op een ander circuit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan