Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja kan, maar het kan ook je veer afstelling wezen maar ik denk eerder je voorband want die was aardig vierkant zo te voelen
Heb jij even mazzel met de belasting
Vraagje....
Ik weet dat het ergens op het forum al besproken is, maar ik heb me helemaal rot gezocht.
Ik weet dat je de achterkant van een ZXR iets hoger kan zetten, maar heeft iemand een overzichtelijke how to ervan? Ik vindt de mijne namelijk errug laag staan.
Kan je dat overigens ook doen door de instelling van de veer te wijzigen of wordt ie daar alleen maar harder van?
Let op dit gaat niet op voor de 89 en 90érs.ik heb dezelfde vraag... ook errug laag... tenminste... wellicht is het optisch... ik heb namelijk dat zwarte ding er nog op... zie ze ook veel zonder...
Kan inmiddels weer rijden... de knipperinstallatie is vervangen.... voor het oog is het minder... al die zwarte schuurplekken...
VOOR EEN IEDER: PASSEER MIJ LINKS.... (verkeersregeltechnisch moet dat ook, als het tenminste lukt om me te passeren.... _
Na zaterdag niet meer. Voor het verstellen van de excanter heb je een haaksleutel nodig. Kan ook met hamer en schoevendraaier maar dat is niet zo netjes.Da's mooi... klusje voor de zaterdag!
Overigens: de laatste kleine rotonde lag ik er naast....
Mmm... alles eraf gehaald (tank, zijkanten), bovenste moer los gekregen. Motor zo omhoog gekregen dat de onderste moer vrij was.... krijg ik die onderste moer niet los! Bagger, bagger, bagger. Zelfs een tik met de hamer wilde niet lukken.
Iemand suggeties? Please? Of weet iemand waar ik zo'n haakse sleutel kan krijgen en in welke maat het is?
samen met NoStreZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz aan het beunen geweest afgelopen weekend en dit is het resultaat. volgende keer doen we die van hem.
verder hoor ik iets van een meeting komende zondag weet iemand waar en hoe laat.
denk dat dat prima tussen de studie door kan.
Ik zou de hele veer er onderuit halen, tussen de bankschroef zetten waarna je die moer echt wel los moet krijgen. Je kan de ZXR op verschillende manieren omhoog houden, door er een trapje overheen te zetten er daaraan je motor omhoog te takelen (zoals Superkris gedaan heeft) of zoals ik zelf gedaan heb door de jiffie uit te klappen en een paal onder de achterkant en de grond te klemmen zodat het achterwiel los komt. Overigens hoefte ik niet de hele veer er onderuit te halen, en eerlijk gezegd zou ik dat op deze manier niet doen. Wel even een tip: doe wat ringen onder de onderste moer, ik vind het idee dat het volle gewicht op die schroefdraad komt nog steeds niet zo fijn.Niemand?