Het ZXR750 topic

Favoriete type ZXR750 ?

  • H 1989-1990

    Stemmen: 22 26,2%
  • J 1991-1992

    Stemmen: 16 19,0%
  • K 1991-1992

    Stemmen: 11 13,1%
  • L 1993-1994-1995

    Stemmen: 29 34,5%
  • M 1993-1994-1995

    Stemmen: 6 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    84
en natuurlijk NoStreZz voordat hij weer gaat zeuren.
heeft er nog er inmiddels al wat verstand van en tegen die tijd is hij een kenner.
daar zorg ik wel voor.
*D *D *D *D
(Afbeelding)

hehehe
en er zijn er altijd nog wel een paar die een werkplaatshandboekie hebben..
( voordeel hij woont ook centraal *d

@ duckman, mooi pakkie man.
@ ajs nog de beste wensen
@ everybody .. nog de beste wenzen en ik heb weer inet hehehe
 
het is ook een ingevoerde motor er staan ook mijles op de teller plaat.
dus denk dat ie uit de usa komt.
en hij heeft inderdaad ook schade gehad,vorige eigenaar had hem een keer omlaten vallen(anderekant als dat je op de foto ziet).
hij heeft de kuip aan de linkerkant opnieuw laten spuiten,maar de kleur is niet 100%hetzelfde helaas(ziet kleurverschil).
dus denk dat ie in de toekomst als ik een keer geld teveel hebt een nieuwe spuitbeurd krijgt aan de linkerkant(als iemand hem teminste wel mooi in de orginele staat terug kan krijgen).
weet toevallig ook iemand of het problemen kan geven om kleuren terug tekrijgen in orginele staat. :W
 
en natuurlijk NoStreZz voordat hij weer gaat zeuren.
heeft er nog er inmiddels al wat verstand van en tegen die tijd is hij een kenner.
daar zorg ik wel voor.
*D *D *D *D
(Afbeelding)

Was al van plan te gaan schelden, maar je bent me niet vergeten! *O*

En wat onderhoud betreft: Ik ben ook a-technisch maar met behulp van MF en gewoon doen kom je een heel eind! En als iets mislukt kun je hem alsnog wegbrengen is mijn redenatie!

Mijn motor staat trouwens ook gewoon het hele jaar door buiten, wel met een groot slot en een goede hoes.

@ZXR Geert: ik zou wel gaan maar gaat helaas niet door dit jaar. Ben wel weer te vinden in Utrecht straks!
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een lang lopend projectje.

Nog even een update van het inbouwen van een (blauwe)gearindicator in mijn toerenteller. met witte tellerplaten van Jedisign. en waarschijnlijk ander kleur verlichting ( blauw of groen of wit) moet ik nog expirimenteren.

het projectje staat ff ophold( geen tijd)

afijn
check for foto's
www.home.wanadoo.nl/superslinger/

en dan www weglaten hihihihi :)
 
Als iemand trouwens nog belang heeft bij een setje van die witte (sticker) tellerplaatjes... ik heb (ergens) nog 2 setjes liggen... moet ik wel eerst ff zoeken
 
kleur komt inderdaad eigenlijk niet voor bij dit type.
is alleen in 92 het J2 model mee geleverd.
is het toch geen schadefiets geweest??

mijne was blauw voor ongelukje, maar heb m ook rood gemaakt. wel een wat feller rood.
zie de foto.

evengoed veel plezier ermee en hopelijk tot een volgende zxr meeting.
(Afbeelding)
Is mooi geworden meneer de slager...

Kwa kleur de fiets van dennemann. :} :} :}

full


En trouwens je remus dempertje heb ik weer door verpatst voor 50 euries.

:W :W :W
 
Laatst bewerkt:
@zxr750-89kw
je link doet het niet en ben best wel benieuwd naar dat project van je
ben je inmiddels ook al 3/4 jaar mee bezig.
 
zoals zxr750-89kw al zegt.... moet je www ervoor weghalen... dan kun je de plaatjes bekijken.... :] :]

thanxxxxxx...x.x.x.x.

3/4 jaar alweer... hmmm.. misschien maar weer eens oppakken en tijd voor vrijmaken.. moet ook nog verder met de afdekkappie... ligt alleen bij puppetmaster....hmmmm
 
er is altijd genoeg te klussen en te weinig tijd
hahaha
life's a bitch and .........
 
Hey,

Ik heb sinds maandag een zxr (900 cc :9 ), opgehaald in Belgie. Dezehttp://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/120490/1
Is gewoon voor een project om het een en ander te leren. Heb bijna het gehele motorblok uit elkaar liggen, met als doel om te alles te controleren. Nou heb ik natuurlijk het een en ander aan pakkingspul nodig om hem zometeen, inmekaar te zetten.

Waar kan dit het beste worden gehaald (eventueel. in de buurt van Utrecht)?

Hoor het graag, Jan Jos :W



Bijlage: DSC00022.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb sinds maandag een zxr (900 cc :9 ), opgehaald in Belgie. Dezehttp://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/120490/1
Is gewoon voor een project om het een en ander te leren. Heb bijna het gehele motorblok uit elkaar liggen, met als doel om te alles te controleren. Nou heb ik natuurlijk het een en ander aan pakkingspul nodig om hem zometeen, inmekaar te zetten.

Waar kan dit het beste worden gehaald (eventueel. in de buurt van Utrecht)?

Hoor het graag, Jan Jos :W

Dag jan Jos, van harte met je racemonster ( piccies???)

in de buurt van utrecht ga je al gouw de kant op van zwanenburg( horeon)


en daar issie weer./.
die achterlijke nicks
groen/wit/blauw bestaat strax niet meer

deze nick ZXR...... 89kw

word
ZXR750Luni

hehehe zijn jullie ook ff op de hoogte
 
Hey,

Ik heb sinds maandag een zxr (900 cc :9 ), opgehaald in Belgie. Dezehttp://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/120490/1
Is gewoon voor een project om het een en ander te leren. Heb bijna het gehele motorblok uit elkaar liggen, met als doel om te alles te controleren. Nou heb ik natuurlijk het een en ander aan pakkingspul nodig om hem zometeen, inmekaar te zetten.

Waar kan dit het beste worden gehaald (eventueel. in de buurt van Utrecht)?

Hoor het graag, Jan Jos :W
:9~ :9~ Hmm daar had ik ook al naar zitten kijken voor onderdelen en vooral voor dat blok, maarja geld he... Pakkingen kun je toch gewoon halen bij de kawadealer lijkt me. Weet je trouwens dat die 900 B motorblokken een probleempje hadden met zakkende cilinderbussen? Het schijnt dat daar een soort reparatietruc voor was dus zeker de moeite waard om te checken of dat bij dit blok ook al gebeurd is, zou zonde zijn als hij in puin loopt nadat je hem weer in elkaar hebt zitten. Kweet alleen niet hoe je kan zien of dat al gedaan is. Succes met de opbouw, wel even blijven posten hier he. ;)
 
Ok, bedankt. Hoe kan ik dat zien? Ow kut, je zegt al dat je het niet weet. Iemand ander misschien die het weet?
 
Als iemand trouwens nog belang heeft bij een setje van die witte (sticker) tellerplaatjes... ik heb (ergens) nog 2 setjes liggen... moet ik wel eerst ff zoeken
he nostrezz
als je ze nog hebt wil ik wel een setje van je overnemen.
wat moeten ze kosten en passen ze op de zxr 750 j2 uit 92??

hoor t wel van je.(mischien ff piccie erbij)

@kawa-arie
je ziet maar ook een slager kan soms nog wel eens wat met een zxr voor elkaar krijgen he.

dus de remus paste toch niet.wat heb je er nu onderhangen?

mischien tot op de volgende zxr meeting.
 
Hier nog een lang lopend projectje.

Nog even een update van het inbouwen van een (blauwe)gearindicator in mijn toerenteller. met witte tellerplaten van Jedisign. en waarschijnlijk ander kleur verlichting ( blauw of groen of wit) moet ik nog expirimenteren.

het projectje staat ff ophold( geen tijd)

afijn
check for foto's
www.home.wanadoo.nl/superslinger/

en dan www weglaten hihihihi :)


Ik dacht dat er geen gearindicator op een zxr kon. Tenminste als je de websites van de aanbieders van die dingen moet geloven. Maar het kan dus wel.
Iemand tips daarover?
 
Eindelijk een forum gevonden voor echte freaks.
Ik ben sinds okt 2005 in het bezit van een ZXR750R uit 1993 en hij bevalt me uitermate goed. Ik las dat er een ZXR meeting is geweest??? Komt er nog eentje dit jaar????

Gr Johan
 
Terug
Bovenaan Onderaan