Hier moet je zijn voor deel 2 van de Honda CBR1000F clan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey M-J, ik was al om 05.55 begonnen, wat dacht je daar van :P Dus ik hoef nog maar tot 14.25 :) Nee, je bent niet dom... (anders ben ik dat ook nml en dat ben ik niet :)) We zijn slim! Als er een tropenrooster is moet je er gebruik van maken is mijn motto :)
 
Hey pagina 100... Ik hoop dat JetJock zijn OP al in z'n kladblokje heeft staan.. En als het niet lukt met die foto's, nou ja, dan komt dat toch gewoon later?
 
Goedemorgen! :W

Begin zelf altijd om 7 uur met werken hoor, en is niets doms aan.
Ik prop alleen mijn werkweek in 4 dagen, zodat ik op vrijdag uit kan slapen... :?

Minder slim is de afpraak met de fysio vandaag om 8 uur, tenzij je de temperatuur vergelijkt met 's middags 2 uur... :)

En volgens mij gaat Jetjock het niet redden binnen 23 berichten... :N

Hehehe die van hem is scherper :P
Nou ja, het maakt niet zo veel uit natuurlijk; nu zeg je dat ik betere foto's maak namelijk... :}
 
Laatst bewerkt:
DirkJan, FleuRR,

das wel waar ja, 2 van mijn collega's ( we zijn met 7) komen gewoon om 9 uur en nemen 2,5 uur op zodat ze ook om 15.00 weg kunnen. Zonde van je uren toch, maar dat zijn geen ochtendmensen, maar ja, tis nou nog wel te doen op kantoor.

haha WEL een slimme afspraak dus bij de Fysio, vanmiddag ga je kapot joh.
 
Goedemorgen! :W

En volgens mij gaat Jetjock het niet redden binnen 23 berichten... :N
Aiaiaiai en nu dan? Ik moet helaas werken vandaag dus dat ga ik ook niet redden :N
Nou ja, het maakt niet zo veel uit natuurlijk; nu zeg je dat ik betere foto's maak namelijk... :}

:X

Misschien is dat ook wel zo ;)

Ja M-J, het is nu nog wel aardig te doen, maar ik merk dat de zon door gaat komen hier, het wordt al wat warmer en.. .benauwder. Heb m'n 'camping kloffie' maar aangedaan, jammerrrrr ik gooi het maar op 'casual Friday' :P
 
Laatst bewerkt:
jetjock ik ga nu tijden, tot over een 2,5 uur :]

de rest een fijne vakantie toegewenst indien dit van toepassing is. En de rest doe vooral rustig aan met deze hitte op he werk :W
 
We zijn er bijna, we zijn er bijna... Maar nog niet helemaal!
We zijn er bijna, we zijn er bijna... Maar nog niet helemaal!
We zijn er bijna, we zijn er bijna... Maar nog niet helemaal!
We zijn er bijna, we zijn er bijna... Maar nog niet helemaal!
We zijn er bijna, we zijn er bijna... Maar nog niet helemaal!

En na een tijd gaat dat meestal over in:
Hé buschauffeur! We gaan je busje slopen...
 
Ik heb vandaag geen adviesgesprekken, klanten komen heus niet met 30 gr binnenwandelen, maar moet altijd 'in pak komen' stropdas en jasje ben ik vergeten ;)

Hans, fijne vakantie!! en rustig an!!

Solo hahaha :)

hoest met de scottoiler? Actie failure? Zou wel jammer zijn want voor 96 euro had ik er wel belang bij voor op de nieuwe motor :) .
 
Ik heb vandaag geen adviesgesprekken, klanten komen heus niet met 30 gr binnenwandelen, maar moet altijd 'in pak komen' stropdas en jasje ben ik vergeten ;)

Hans, fijne vakantie!! en rustig an!!

Solo hahaha :)

hoest met de scottoiler? Actie failure? Zou wel jammer zijn want voor 96 euro had ik er wel belang bij voor op de nieuwe motor :) .

Ja dat staat begin volgende week terug op je rekening. Mja als iedereen terug houdend reageert of mensen gewoon niet geïnteresseerd zijn kan je zoiets moeilijk tot een goed einde brengen. En er 15 uit eigen zak betalen in de hoop die achteraf nog aan de gewone prijs verkocht te krijgen zag ik niet zitten.
 
Bij mij ging er 4 liter in... Zou 3,9 moeten zijn volgen wph. dit is inclusief het wisselen van het oliefilter.. Als je het oliefilter laat zitten (voor die paar euro zou ik het zoiezo vervangen) moet er minder in.
Thanx Mark, wat moet ik toch zonder jou in m'n leven.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan