HMV races Mill 2011. Piccies!!!!!

wat vakantie???!!! kunnen jullie geen fotoos maken in eext boehoehoe... ben erg benieuwd naar de plaatjes als die zijn zoals in rockanje dan weet ik het wel. drupdrup... ;) tja.. erg sneu voor hans. Had erg veel pijn dat zag ik wel. Later hoorde ik dat zijn gebroken ribben de longen hadden doorboord. Niet vergeten dat die zijspanrijders ook pech hadden. Eentje blijft deze week nog in het hospitaal en de ander moest er vandaag naar toe om zijn sleutelbeen dat op meerdere plaatsen is gebroken te laten reviseren. Hij kon er zelf nog om lachen. Was nog groggy van..?? Oja... opa de eerste plaats 500 classic's haha..


Hoi Geert, jammer dat jullie niet met het span waren. Waren erg weinig zijspannen, maar toch wel leuk. Was nog even bij je in de pits gisteren, maar ik ken je kop alleen maar met helm op, dus ik wist niet hoe je eruit zag zonder helm. Daarnaast vind ik het heel vervelend om te zeggen, ik ben Thinge en heb nog koffie tegoed van je.......hahahahahaha

Hans had erg veel pijn inderdaad, maar met een beetje geluk komt dat allemaal weer goed. Had zoveel fotoos van hem gemaakt, maar vind het niet netjes om die te plaatsen op dit moment.
De zijspanrijders hadden inderdaad pecht dat ze doorschoten na de start/finish. Gisterenmiddag laat, zag ik één van hem met zijn arm in een mitella. Hij kon er hartelijk om lachen....en dat is de juiste spirit.....

En de fotoos van Mill, tsja die zullen net zo slecht zijn als die uit Rockanje.......Annemarie en ik zijn pas bij het voorwoord van het lesboek: hoe leer ik fotograferen......héhéhé
 
Kennen we deze man, ja deze man kennen we: Geert van Enckevort op een Matchless uit 1953 in de klasse 500 classics

full
 
Nogmaals: op de foto klikken is een mooiere en iets grotere foto.
 
Laatst bewerkt:
wat vakantie???!!! kunnen jullie geen fotoos maken in eext boehoehoe... ben erg benieuwd naar de plaatjes als die zijn zoals in rockanje dan weet ik het wel. drupdrup... ;) tja.. erg sneu voor hans. Had erg veel pijn dat zag ik wel. Later hoorde ik dat zijn gebroken ribben de longen hadden doorboord. Niet vergeten dat die zijspanrijders ook pech hadden. Eentje blijft deze week nog in het hospitaal en de ander moest er vandaag naar toe om zijn sleutelbeen dat op meerdere plaatsen is gebroken te laten reviseren. Hij kon er zelf nog om lachen. Was nog groggy van..?? Oja... opa de eerste plaats 500 classic's haha..

Wie waren dat als ik vragen mag? Als je geen namen wilt noemen beschrijf je maar gewoon het zijspan dan weet ik het wel...
 
uuhhh....die mannen uit nunspeet...Cees ponsteen en Gert Drost.. Das nou jammerrr.. maar je bescheidenheid siert je maar levert geen koffie op haha.. Had t maar gezegd ik ken je ook niet en had ik erg leuk gevonden. Ik ben die met die oorbellen in.
 
uuhhh....die mannen uit nunspeet...Cees ponsteen en Gert Drost.. Das nou jammerrr.. maar je bescheidenheid siert je maar levert geen koffie op haha.. Had t maar gezegd ik ken je ook niet en had ik erg leuk gevonden. Ik ben die met die oorbellen in.

Ach Geert, heb ik weer een goeie smoes om de volgende keer nog eens langs te komen om wat fotoos te nemen.......
 
Iemand al een idee van welke motorfiets dit riempje is? Voor de ouderen onder ons toch een ABC'tje?
full
 
Laatst bewerkt:
Had nog mooi gevegt met Cees maar hij pakte in de laatste ronde :(

Tsja Cees, mooie vent. Stond nog met hem te praten en hij vertelde me dat hij het DVD'tje met zijn fotoos aan zijn sponsor had gegeven. Hij weer gratis handschoenen geloof ik hahahaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan