Boeiend wat sneller is of een hogere top heeft.Dussss. Het is 25kw. Niet 25kw@2cil en 25+kw@4cil. 2 cil heeft meer koppel, en is thus sneller. 4 cil zal ws hogere top hebben. Maargoed. Ieder z'n ding.
Dussss. Het is 25kw. Niet 25kw@2cil en 25+kw@4cil. 2 cil heeft meer koppel, en is thus sneller. 4 cil zal ws hogere top hebben. Maargoed. Ieder z'n ding.
met 9,7kw, ga jij de 140 of 150 niet halen (opgegeven top ook 110km/h). Mijn Cagiva Mito (Eddy Lawson uitvoering met 10% meer vermogen) heb ik in duitsland tot 187km/h op de teller gekregen. Digitaal was dit 167,7 km/h, en die klopt wel behoorlijk goed d8 ik.
Ziet er ook zo charmant uit,Moet de topsnelhied die je geeft toch tegenspreken.
GP MOTO van hoevene heeft de cbr 125r mogen testen en ze hebben er 140 uit gehaald maar dan wel plat op de buik en hoofd tussen de spiegels
is het frustratie als je op je 25 kw fiets bv 125cc zeker 110 in ze 6
ingehaald wordt door auto's.
teminster ik rij meestal 130/140 waar je 120 mag, lijkt mij knap kut als je op de snelweg ingehaald wordt door auto's
Niet in kansloze brommertermen denken, gewoon een fatsoenlijke motor kopen, heb je na je 25kw ook nog wat aan. 'Tunen' / 'opvoeren' is weggegooid geld, want voor minder koop je een zwaardere. En wat je investeerd in je tjoenen krijg je bij verkoop er nooit voor terug. Gewoon een teruggevoerde 400-650 4takt kopen. Een 250'je kan ook nog, lekker licht, maar na je 25kw wil je dan toch wel iets anders.zijn de std 125cc motoren, een beetje opvoer / tunebaar of is dat gelijk illigaal tegen de wet in.
werkt het net als met scooters, bv een andere uitlaat dat je sneller gaat ?
Mijn Divje liep toen een keer 170Mijn yamaha diversion 600xj houd het gezien met 140/150