Hoe heet je motor?

Het kwakje, :+

Vinden mensen nogsteeds gek als ik zeg dat ik met mn kwakje ga knallen..
Maarja het is een kleine kwaak, dus wat wil je dan :')
dan zijn onze motoren verbonden _O-

de bukkaki natuurlijk :+

en deze heet scheele of raceneger :P
kawa.jpg
 
'Officieel' heet mijn Catje 'Sjakie-7'

(De eerste twee Sjakies waren kadetten,
de volgende twee focusjes, Sjakie-5 was
een swift, Sjakie-6 is een ka)

Alleen heb ik hem nog nooit zo aangesproken,
terwijl ik dat wel deed met Sjakie 1 t/m 6 :)
 
Zit eraan te denken om 2 stickers te laten drukken waarop ‘‘Deus Ex Machina’’ staat, maar dat is wellicht een beetje pretentieus :P
 
Laatst bewerkt:
Mijn motoren hebben ook allemaal een naam, meestal de voornaam van de vorige eigenaar, Joris, Mike, of een linkie met de plaatsnaam waar ie vandaan komt. Ik heb in huis een sleutelkastje met alle contactsleutels, daar staan geen kentekens op, maar namen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een rode vfr800. Omdat ik daar ontzettend blij en zuinig op ben noemt mijn vrouw die;
mijn rode vriendin.
Dus als ik met de motor naar het werk ga zeg ik dat ik met mijn rode vriendin ben. :9 :9
 
Geen namen, maar wel benamingen:
-Dagelijkse motor
-weekend motor of af-en-toe motor
-haar motor
-sleutel motor
-crossmotor
vind ik toch het duidelijkst
 
Als ik over mijn motor praat heb ik het altijd over mijn Alpje, is het echt een naam wat ik m heb gegeven??? Denk het niet, heb het nu over mijn oude alp en nieuwe alp, is dus meer gemak :+
 
Tja.... ik heb eigenlijk maar twee motoren een naam gegeven, mijn Yamaha TRX 850 noemde ik liefdevol "trixie" en mijn huidige motor simpel weg "de Soes"
 
david brown





nb:david brown was tractorfabrikant die tractoren bouwde van twijfelachtige kwaliteit
niet dat ze echt hopeloos kapot gingen maar de techniek liep ietwat achter op de evolutie en zodoende waren die dingen in vergelijking tot bijvoorbeel jhon deere en dereglijke gewoon veel te verouderd om mee te draaien in de moderne landbouwereld.

en met harley is dat stiekum wel een beetje hetzelfde(en das maar goed ook...amerikaanse klant wil ook niet anders)
 
Slet
Blade
Schat
Hooliganfiets
Snol

Niet echt een vaste naam ligt aan de situatie en wie het vraagt hahaha

Ze is iig wel vrouwelijk maar bloed gelukkig niet maandelijk
 
hier staan in de garage XL, CX, GS, Kawa, KLE en DKW. andere bijnamen zijn lievert, schatje, lekker ding, gek beessie, maar ook brommer, barrel, brik, kloteding, rotmachine, noemt u maar.
 
De traditie hier is dat de kinderen de naam van de motor bedenken. Zo heb ik al een pommel gehad, een spruitje, een pepijn en een sprinter :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan