Hoe koop je een BMW?

Het is ook het soort toko (net als motorbanden.eu van SuperBlackbird/Frank (toch? of Frans of zo?), en ook bijvoorbeeld Klaas van 101 Motoren) waar je als je aankomt met "hey, wil je voor mij nieuwe XYZ monteren" dat ze dan even kijken of je wel nieuwe XYZ nodig hebt, en zo niet, dan zeggen van "ik WIL ze je wel verkopen, maar je oude XYZ zijn op zich nog prima, weet je het zeker?" en daar maak je gewoon vrienden mee.
En die eerste is nog goed met mail ook! Dankzij jouw verstopactie weet ik zijn toko al te vinden dus heb ik gistermiddag een mailtje gestuurd om al na 2 uur een mailtje te krijgen met een duidelijk overzicht van wat 't mij gaat kosten. Daar kan de BMW-dealert een voorbeeld aan nemen. :+

Ik had trouwens vorige maand een andere toko in Amsterdam die veel online adverteert en korting zou geven op Michelin's een mailtje gestuurd met: ik wil specifiek deze banden voor deze fiets, kost dat? Antwoord: bel even met de monteur, die kan je wel vertellen welke banden je moet hebben. :?
 
Laatst bewerkt:
En die eerste is nog goed met mail ook! Dankzij jouw verstopactie weet ik zijn toko al te vinden dus heb ik gistermiddag een mailtje gestuurd om al na 2 uur een mailtje te krijgen met een duidelijk overzicht van wat 't mij gaat kosten. Daar kan de BMW-dealert een voorbeeld aan nemen. :+

Ik had trouwens vorige maand een andere toko in Amsterdam die veel online adverteert en korting zou geven op Michelin's een mailtje gestuurd met: ik wil specifiek deze banden voor deze fiets, kost dat? Antwoord: bel even met de monteur, die kan je wel vertellen welke banden je moet hebben. :?
Dank je wel.
Ik zie je volgende week. Laten we zien of je dan ook nog zo tevreden bent..... :+
 
Nope, XM beter dan C5, CX beter dan XM, DS beter dan CX ;).

Alleen de DS heb ik niet zelf in gereden, van horen zeggen

DS doet z'n Franse naam 'tapis volant' zeker eer aan.
Verder heb ik (qua Citroën) alleen ooit eens in een oud Saxo'tje gereden, niet echt vergelijkbaar :+
 
Laatst bewerkt:
Nope, XM beter dan C5, CX beter dan XM, DS beter dan CX ;).

Alleen de DS heb ik niet zelf in gereden, van horen zeggen

Dat noemen ze nostalgie.

Mijn eerste auto was een Citroen AX. 670 kg en 60 pk. Een maand voordat hij rijp was voor de sloop heeft mijn broer de hele binnenzijde verwijderd op de bestuurdersstoel na. Ik denk voor 100 kg aan materiaal. Geweldig hoe dat ding accelereerde met zijn 4 versnellingen. Een golf II GTI was er niet tegenop gewassen. Ik zou er zo weer 1 kopen om effe te spelen.
 
Die had ik toen ook _O- , beste vering ever.

Toch niet hoor, de vering van de eerste en tweede generatie C5 was inferieur aan die van de CX. De C6 had dan weer een verbeterde versie van de C5 vering en die kwam dan weer in de buurt van de CX.
Enfin, moest het toch even melden, heb zelf ook zo'n C5 gehad.
 
Toch niet hoor, de vering van de eerste en tweede generatie C5 was inferieur aan die van de CX. De C6 had dan weer een verbeterde versie van de C5 vering en die kwam dan weer in de buurt van de CX.
Enfin, moest het toch even melden, heb zelf ook zo'n C5 gehad.
Het was wel het type vering die niet meer leverbaar is. -O-
Enige vergelijk die ik heb is de Chrysler Status ervoor en de C4 daarna. -O-
 
Dat krijg je met dergelijke buitentemperaturen. ;)
_O- :Y

@werk met de motor, 24 km snelweg.
Daarna overgestapt op de auto 2x 80 km naar een klant en voorzien van een net overhemd.
Straks na werktijd mogen we weer op de motor. :9~ :]
 
Laatst bewerkt:
Laat ze dan lekker een BMW c1 kopen ipv ouwehoeren over Citroën op een motor forum ;) ;)

Exit: type naam is toch een weer een Citroën type ook :}
Precies, je doet er zelf aan mee. :P :+

full
 
Sarcasme moet ik even Googlen, dat is een oud en lang niet meer begrepen iets. :+ ;) :t


Ik kan het wel ff uitleggen voor je......


Als je nou deze post van jezelf even terug leest zie je een hoog gehalte sarcasme, zo......Jij begrijpt het nu ook ;)
 
Dat noemen ze nostalgie.

Mijn eerste auto was een Citroen AX. 670 kg en 60 pk. Een maand voordat hij rijp was voor de sloop heeft mijn broer de hele binnenzijde verwijderd op de bestuurdersstoel na. Ik denk voor 100 kg aan materiaal. Geweldig hoe dat ding accelereerde met zijn 4 versnellingen. Een golf II GTI was er niet tegenop gewassen. Ik zou er zo weer 1 kopen om effe te spelen.
Leuk is dat zo'n autootje waarvan ze het niet verwachten. })

Mijn vrouw had een Subaru Justy 1.2, met een 3-pitter.(met versnelling)
Reed als een skelter. Optrekken ging tot ca 80 als de brandweer! Dan gaf die 't snel op.

Ook een ideaal ding voor de boodschappen. In het centrum zag je dan zo'n dikke lease-bak (bestuurd door moeders, die ook een keertje van pa mocht in het weekend) proberen ergens tussen te parkeren. Je zag al op afstand dat dat niks ging worden. Effe wachten, zoef-zoef ertussen prakken en dan stond ie!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan