Hoe krijg je voetgangers aan het lachen ?

oh zeker :D leuke dames stop ik altijd voor :)

iig het gas even dicht omdat ik dan even niet op de weg kan letten *D
 
Weet jij hoe oud die weg eigenlijk is :?

Dat vraag ik me nou al een tijdje af namelijk.... nét als hoe ver het nou precies is dat die appel v/d boom valt... hmmmm....

Weet jij dat toevallig ook :?

Thank God It's Friday...........
*O*



De eerste nederzettingen op de heuvels Palatijn en Essquilijn ( 2 van de 7 heuvels waaruit het "echte" Rome uit bestaat) dateren van de 10e eeuv v C. Er van uit gaande dat enige infastructuur nodig was om van de ene naar de andere nederzetting te gaan, kan je concluderen dat de weg tússen wat-nu-een-deel-van-Rome-is sinds die tijd bestaat.

Ook zullen er wel wat handelsroutes in die tijd gemaakt zijn, maar dan kan je je natuurlijk afvragen of dat de weg naar Rome is, of de weg van Rome ergens anders naartoe.
 
Als ik moet lachen gaan de voetgangers ook altijd lachen:
full
 
Weet jij hoe oud die weg eigenlijk is :?

Dat vraag ik me nou al een tijdje af namelijk.... nét als hoe ver het nou precies is dat die appel v/d boom valt... hmmmm....

Weet jij dat toevallig ook :?

Thank God It's Friday...........
*O*
De weg naar Rome zal ongeveer 2600 Jaar oud zijn. Zolang bestaat Rome namelijk ook ongeveer. ;)
Hoever de Appel van de Boom valt is afhankelijk hoeveel wind er staat, dus daar kan ik geen antwoord op geven. *D

Wat betreft dat Zebrapad, ik ontwijk de Witte strepen altijd, dus merk nooit op dat ik OVER het Zebrapad heen rijdt! :P
 
Weet jij hoe oud die weg eigenlijk is :?

Dat vraag ik me nou al een tijdje af namelijk.... nét als hoe ver het nou precies is dat die appel v/d boom valt... hmmmm....

Weet jij dat toevallig ook :?

Thank God It's Friday...........
*O*



Even over de 2e vraag heengelezen:


Sir Isaac Newton heeft daar eens onderzoek naar gedaan toe 'ie zo'n appel op zijn knar kreeg. Hij kwam er achter dat de appel loodrecht op de Aarde terecht kwam, vanaf het punt waar het kleine takje dat de appel vasthoud aan de boom bevestigd zit.

Niet rekening houdende met invloeden van buitenaf die de berekening kunnen verstoren die 'ie erover gemaakt heeft, kan men dus concluderen dat als men de stam als middelpunt neemt, en de afstand middelpunt-appelbevestigingspunt opmeet, dat men dan kan bepalen waar de appel terecht zal komen.

Allemaal uitgelegd in de formule
full


Verder kwam hij er achter dat met de desbetreffende appels een lekkere taart te bakken was.
 
Dus door die Newton vallen dingen dus kapot als ik het per ongeluk uit mijn vingers laat glippen, en pleurt de motorfiets om als ie niet goed op de jiffy staat, leuke vent...


[vrijdagmodus]
ps: het is toch een voetgangeroversteekplaats ipv een zebrapad?
[/vrijdagmodus]
 
Ik vind dat hij gelijk heeft, de grote jan uithangen op de brommer maar schrijven .....


vind dit een behoorlijk kansloze opmerking..
stoer doen op de motor mag dus niet als je niet kunt schrijven?? :?

slaat toch nergens op..

mjah, het is alweer vrijdagavond, laat ik er maar niet verder op in gaan :)
 
Voetgangers op het zebrapad, da's toch waarvoor je de snelle slalom oefent tijdens je rijlessen tegenwoordig?
 
bij mij zitten ze altijd te mouwen
ook al rij ik nog een km bij ze vandaan
ze zitten altijd te :N met hun kop
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ontdekt hoe je mensen die staan te wachten voor een zebra pad kan laten lachen.

Door namelijk zogenaamd op het laatste moment te remmen en daarbij met enig acteerwerk wat over je tank heen kukelen.

Uiteraard stop je al zo'n tien meter voor het zebrapad voor de optimale lach op de gezichten.

*O* *O* *O*


Ik leg in een deuk... kom niet meer bij... :z ...
 
Vaste prik als je ziet dat iemand door rood loopt/fietst, en de reacties: Priceless!! O-)
En dan ook nog ff zeer nadrukkelijk de zeer indrukwekkende vraag stellen of dit normaal is...terwijl je motor op het zebrapad staat...op de stander...terwijl je er toch werkelijk af viel....... _O-
 
De volgende keer op een zebrapad precies op de witte strepen meerdere burnouts maken. Het liefst natuurlijk met meerderen motoren. En dan tegen de voetgangers zeggen dat je bezig bent omdat je van rijkswaterstaat bent samen met je "collega's". Dan is er geen zebrapad meer en hoef je de volgende keer niet te stoppen....scheelt weer tijd....(En de banden moet je zien als eenmalige investering...of je moet van plan zijn om meerdere zebrapaden te doen..) Ik denk niet dat ze zullen lachen maar een spektakel is het wel.

:+ :+ :+ Ja het weekend dan mag het :P :P :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ontdekt hoe je mensen die staan te wachten voor een zebra pad kan laten lachen.

Door namelijk zogenaamd op het laatste moment te remmen en daarbij met enig acteerwerk wat over je tank heen kukelen.

Uiteraard stop je al zo'n tien meter voor het zebrapad voor de optimale lach op de gezichten.

*O* *O* *O*

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- lache joh met jouw :N :N :N :N :N :N |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan