Ik heb de kleppen met behulp van een accuboormachine ingeslepen. Had ook pitting en eerst begonnen met grove pasta tot ik een doffe egale cirkel kreeg en toen met fijne pasta nageslepen.
Beetje olie op de klepsteel en machine op laag toerental gezet. En een paar keer lossen en pasta opnieuw verdelen. Stelt opzich niets voor.
Als ie net niet dicht is, wil het nog wel eens helpen, hij "zet" zich dan ff.
Ik controleer altyd met vacuum aan de poort, en dan zie je duidelijk verschil
zo heb ik het laatst ook gedaan met het CX 500 blok.
na steeds kramp ook de drill erbij gepakt,laag toerental,li en re om. Nu zijn de pittingplekjes uit de 'face' maar heb ik 1 inlaatklep die behalve nog lekt intussen een 'marge' gekregen heeft die bijna verdwenen is...(grijze baan niet meer in het midden)
Als ie net niet dicht is, wil het nog wel eens helpen, hij "zet" zich dan ff.
Ik controleer altyd met vacuum aan de poort, en dan zie je duidelijk verschil
Topic uit 2009 jongens..
Plaatje met rubber, in het midden een gaatje voor vacuum.M'n blok (triumph Rlll)heeft nogal forse ovale poorten,op welke wijze/waarmee zet je daar vacuum op?
Vacuum pompje manometertussen .Plaatje met rubber, in het midden een gaatje voor vacuum.
(een beetje late reaktie maar zovaak trek ik niet de kop van de cylinders af) Ok,maar dan haaks op de zittingrand ? En dan de klep een paar slagen rond draaien ?
We zijn nu Broomies aan het heropvoeden, Grote Vriend!Topic uit 2009 jongens..
tja moeilijk om te zeggen zonder fotos en daadwerkelijk iets in je handen te hebben.
Wat een gedoe...
Laaten checken bij revisie bedrijf , paar euro..en dan weet je het